ezek szerint Neked nem jött le a tesztnek a lényege
adott egy olyan konfig amibe a lehető legjobb cuccok vannak, vga-ból egy 1660 ...
adott egy másik konfig ami i3-as procis (200k-s konfig), ugyan azzal a vga-val
hogy az istenbe ne lenne akár 30-50%-al nagyobb fps? annak mi értelme lenne? az alapján hogyan tudod belőni a vga teljesítményét, hogy xy-nál miként fog viselkedni?
ezzel ellentétbe az általam végzett teszt nem érzékeny a vga-n kívüli alkatrészekre
mert ha különböző konfigba egy vga ugyan azt az értéket éri el akkor ott nem beszélhetünk torz képről, a torz képet maga a játék adja az optimalizátlanságával
sarkított példa:
adott egy játék amibe alap órajelen 100fps-ed van, ha megtuningolod a kártyát 12%-al és cserébe lesz 103fps-ed, abból mit szűrsz le?
1. a játék a cpu-t eszi
2. a cpu gyenge a vga-hoz
3. más nem bírja a tempót (hdd, kevés ram ...)
4. ...
egy ilyen tesztnek mi értelme lenne? valós képet mutatna?
max hogy kiderüljön sz@r a játék vagy kevés a többi alkatrész
nem tudom az elmúlt évekből tudnál felsorolni pár játékot ahol a vga-ról valós teljesítmény értéket kapsz és konfig független? esetleg van valami számítási módszer, hogy xy konfigba miként fog viselkedni egy adott játékba?
a kérdező nem említett semmilyen játékot ő a vga teljesítményét kérdezte, hogy a 1660 mennyire képes megközelíteni tuninggal a Ti verziót.
ezzel a témával kapcsolatosan az OFF-ot én befejeztem