Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63301) pjen válasza #72445440 (#63299) üzenetére


pjen
félisten

Ha hétfőig hirdetik és szerdán még nem megy az legalább olyan ciki.

(#63302) Somatom válasza Caldera (#63300) üzenetére


Somatom
veterán

Valami nem kerek a matekodban. A 24.-28. határideje az 28. -a éjfélkor, vagy, ha úgy tetszik, akkor 29. -e nulla órakor jár le. Annak 29. -én 0:01 -kor működnie kell.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#63303) w.miki válasza #72445440 (#63299) üzenetére


w.miki
veterán

Szuper.. Pont most fogy le a netem... Legalább adnának ingyen netet addig...

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#63305) tomp válasza w.miki (#63303) üzenetére


tomp
félisten

Biztosan lesz olyan ügyfél akit azért bírságol majd meg a BKK mert net nélkül nincs bérlet. Vodafone majd fizetheti a bírságokat mert itt most nem az ügyfél hibájából nincs internet hanem mert nem tud venni internet hozzáférést a szolgáltató hibájából.

(#63306) andor80 válasza Somatom (#63302) üzenetére


andor80
senior tag

Pontosan.

#63305

Ez nálam most pont necc ma akartam megvenni a bérletem de nincs mobilnetem elfogyott nem tudom használni...

Bár elméletileg ott a vásárlás nyugtája az appban de ezt nem tudom a sofőr elfogadja e vagy nem .Mindenesetre ha le akar szállítani ellenállok hiszen érvényes a jegyem nem az én hibám, hogy még 48 óráig nincs net...Nem is értem miért nem dob automatikusan 10 gigát mindenkinek ez a surmó sitt banda...

[ Szerkesztve ]

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#63307) pjen válasza tomp (#63305) üzenetére


pjen
félisten

Net nélkül nemlehet bérletet venni?Vannak autómaták, hiszen nincs mindenkinek net-je.

[ Szerkesztve ]

(#63308) andor80 válasza pjen (#63307) üzenetére


andor80
senior tag

És akinek eleve megvan csak a net fogyott el ?...

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#63309) tomp válasza pjen (#63307) üzenetére


tomp
félisten

Akinek van érvényes bérlete az nem fog emiatt újra bérletet venni...

(#63310) 4Grider válasza w.miki (#63303) üzenetére


4Grider
nagyúr

A minimum az lett volna, hogy az adatkerettel rendelkezőket átteszik az átállás idejére elfogyáskor mondjuk 128 kbps-ra lassított netre. Nem egy élmény rajta netezni, de használható a legfontosabb dolgokra. Főleg ha már adtak a feltöltősöknek 31-éig felhasználható 5 GB netet.

(#63311) asdf_ válasza pjen (#63307) üzenetére


asdf_
veterán

Venni lehet, asszem bemutatni nem. Volánnál meg valami olyasmi van, hogy a busz elején van egy kód, azt kell leolvastatni a telefonnal (de talán BKV-nál is van valami ilyen), mindegy a lényeg, hogy online állapotban kell lenni hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#63312) MadMancs válasza asdf_ (#63311) üzenetére


MadMancs
veterán

Volánnál valóban. Megvenni meg lehet otthon wifin is. De QR beolvasáshoz jegy/bérlet online kapcsolat kell. Ezt írja is app. Viszont bérlettel felszállnék minden szivbaj nélkül. Sofőr ugyan nem, de ellenőr be tudja ellenőri QR-t (írja app) olvasni hogy valóban érvényes e. Jegy az cumi mert eleve felhasználói beolvasás érvényesíti. Addig érvénytelen.
Szóval berleteseknek nincs gáz. Máv ugyanez, ott eleve nem kell online kapcsat mert le tudja tölteni offline jegy/bérlet máv app.
BKV nem ismerem, de logikus lenne ha náluk is valami hasonló a menet.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#63315) Renwick válasza #72445440 (#63299) üzenetére


Renwick
őstag

Közben már a vodafone.hu-n is módosították a végdátumot július 28-ról 30-ra.

I see you blaming each other -- And I love you still

(#63316) DevKiller


DevKiller
senior tag

Sziasztok!

Valaki tapasztalt számlázási rendellenességet? Faterom még mindig csekkel egyenlíti ki havi számláit, azonban a kb 5-6 napja kézhez kapott számlája 0 ft-os lett. Megnézve a részletezőt, faterom kifizette az előzőt(7k x forintot) és utánna volt egy átutalás(5 kx forint.)
Ha én rendezem valami okból, akkor is bankkártyás fizetéssel szoktam, nem átutalással, ráadásul annak sem látom értelmét, hogy miért utaltunk volna kevesebbet, mint a számla.
Tartok tőle, hogy itt valami nagyon félrement, és faterom számláján írták jóvá más befizetését.

Tudom, hogy leállás van, és nincsen semmi, de tartok tőle, hogy ennek meg mi fogjuk meginni a levét.

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#63317) #08176384


#08176384
törölt tag

Mekkora káosz lehet az IT rendszerekben, ha plusz két nap kell egy szoftver cseréhez? Azért ezeket a folyamatokat megtervezik előre és ez enyhén szólva is nagy tévedés, közel 50%. Amúgy egyik ismerősöm SIM kártyát próbált ma cseréltetni, elküldték, hogy nem működik semmi címszóval.

[ Szerkesztve ]

(#63318) #08176384 válasza DevKiller (#63316) üzenetére


#08176384
törölt tag

Amikor e csodás cég előfizetője voltam, nem forgatták vissza az előleget amit bekértek, majd hosszas telefonok sora után került elő, ja, hogy én anno fizettem nekik ilyet (Szerencsére elraktam a papírját.), Telekomos platina státusz mellett, készülék részletek és bármilyen hitelek nélkül. Ez és az 5G-s hazudozásuk miatt már csak a számom van meg náluk vitamax-ban. Végül az előleg visszakerült kb másfél hónap után utalással. Amikor hozzájuk mentem, előleget kértek, mikor eljöttem akkor meg a csillagokat is leígérte végül az ügyfél megtartó. Gondolom nem sok ügyfél van, aki a számla kiküldése napján azonnal fizet is.

[ Szerkesztve ]

(#63319) Gubu0101 válasza #08176384 (#63318) üzenetére


Gubu0101
veterán

190k eloleget fizettem be kb 1 eve,es elkezdtek 3000-4000ft al jovairni :D par honapig meg fizetni fogjak,viszont en jovo aprilisba lemondom az elofizut,igy hogy megszuntetik a kinti korlatlansagot is :U Kivancsi keszek ami bent marad azzal mi lesz :U

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#63321) bohoc71


bohoc71
aktív tag

Hali! Van 3 előfizus teló a családban,és ma kettőn(huawei psmart 2019,és egy samsung s10+) nincs mobildat. Az enyémen (nova5t) van.Egymás mellett vannak a telók,térerő minen full,sőt a kettő látszólag mutatja az értesítési sávon az adatforgalmat,de semmi nem nyílik meg. A teló ki-bekapcsolása megtörtént,de semmi...Kpszönöm,ha valakunek van ötlwte!

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#63323) bohoc71 válasza #72445440 (#63322) üzenetére


bohoc71
aktív tag

Mindkét telón jók a bejelentkezési adatok,adatkeret meg bőven van, két napja volt a forduló,és 5Gb a havi limit. Ennyi máskor bőven elég.

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#63324) asdf_ válasza #08176384 (#63317) üzenetére


asdf_
veterán

Az ilyenek úgy szoktak történni szerintem, hogy az IT meg az illetékes emberek megmondják, hogy ezt X napba tartana megcsinálni, fent meg valami okos kitalálja, hogy 2/3 X idő alatt is elvégezhető, aztán akinek meg meg kell csinálni, vért pisál x napig, megpróbálja a lehetetlent, hogy meglegyen.. Erste is tolta a félkész George-ot ezerrel, és amikor szarráfikázta mindenki az ój appot, hogy ez nem jó, az nem jó, akkor is kötötték az ebet a karóhoz és a régi appot 1 hónap múlva lekapcsolták, aztán azóta is tákolják, hogy legalább azt tudja, amit a korábbi. Ha hagyták volna tovább, az beismerése lett volna annak, hogy Geroge (még) szar.
(fenntartva, hogy esetleg beleléphettek útközben valami nagy szarba, mármint vodáék)

(#63325) Boond válasza tomp (#63305) üzenetére


Boond
addikt

Mi köze, a netnek a bérlethez? Nekem sosem kellett net bérlethez... (az más kérdés, hogy van ilyen lehetőség - is - esetleg.)

+ akkor még mindig tudsz találni, wifi-t, pl egy közeli kávézóban... bár valószínüleg, ha fizetési szolgáltatások nem mennek, akkor mind1, hogy van-e neted vagy sem.

Amúgy még véletlenül sem írták, hogy akinek kell vmi, még lejárat előtt töltse fel... vagy tartalékoljon... mondjuk eleve, nem nagyon használom, így nekem mind1...

[ Szerkesztve ]

(#63326) tomp válasza Boond (#63325) üzenetére


tomp
félisten

Buszon lévő QR kódot beolvasva online tölti le az animációt amit megnéz a sofőr.
De a metró lejárónál is kiválasztva a megfelelő állomást, szintén online tölti le az animációt.

(#63327) asdf_ válasza Boond (#63325) üzenetére


asdf_
veterán

Amúgy még véletlenül sem írták, hogy akinek kell vmi, még lejárat előtt töltse fel... vagy tartalékoljon... mondjuk eleve, nem nagyon használom, így nekem mind1...

Vagy persze lehetett volna nem h*lye p*csnek lenni, és minden mobiltelefonos ügyfélnél létrehozni és aktiválni egy kamudíjcsomagos net előfizetést (2/2 megabit/sec, végtelen forgalom) mely automatikusan aktiválódik, amennyiben az ügyfélnek elfogy a csomagjában levő internetje, és akkor nem szívatom a saját ügyfeleimet azzal, hogy képtelen vagyok teljes leállás nélkül ügyviteli rendszert cserélni (ami már önmagában megérne egy misét).

(#63328) Boond válasza asdf_ (#63327) üzenetére


Boond
addikt

Nem gondolnám,hogy más szolgáltatók, nagyon jótékonykodnának. kábeltv-nél, pl ha van vmi, szerelés, vagy annál akitől kapják az adást, vagy áramszolgáltató munkája miatt, akkor egyszerűen csak nincs adás, stb.

Nem szívbajoskódnak. Az már prémium, ha erre is felkészül vki.

Én átadnám az 5+5 gb-omat... de nem lehet... úgy sem használom... (már ha egyáltalán van, mert abba nem láttam).

(#63329) Somatom válasza Boond (#63328) üzenetére


Somatom
veterán

Lassan 30 éve vagyok Telenoros (is), de nem emlékszem olyan esetre, hogy hat napig ilyen szinten leállt volna a rendszer.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#63330) aprokaroka87 válasza Somatom (#63329) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Az is lehet hogy valójában már kész voltak minden-el, csak a teszt során jöttek elő a bug-ok :)

Ilyenkor lehet abban reménykedni, hogy az átállás jól fog menni... :D

(#63331) Lauda


Lauda
félisten

Jól sikerült ez a leállás, mert még most sem működik az app. Július 24-28-ig írták a leállást, most már átírták július 30-ra. Korrekt amit művelnek az emberekkel.

[ Szerkesztve ]

(#63332) baloghgabor


baloghgabor
aktív tag

Azért ez picit félelmetes, Szegeden ilyet olvasni..... :Y

bégé

(#63333) 4Grider válasza Somatom (#63329) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Telenornál nem is. Ott hetekig (kb. kettő hét volt utoljára) szívatták az ügyfélszolgálatra járókat és persze a személyes ügyfélszolgálatokon dolgozókat a legutóbbi ilyen (hétvégi) átállást követően. Konkrétan első héten hazaküldték az embereket, mert inkább nem ment, mint ment a rendszer. Ha ment is, abban nem volt köszönet.
Itt majd hétfőn kiderül, hogy érdemes volt-e hosszabbítani a leálláson, vagy ők is ugyanazt a stratégiát felvállalják, mint a Telenor anno.

(#63334) DevKiller válasza baloghgabor (#63332) üzenetére


DevKiller
senior tag

Tessék?

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#63335) baloghgabor válasza DevKiller (#63334) üzenetére


baloghgabor
aktív tag

Szegeden, a Prima5 áruházban, ahol különben is alig van térerő. A román határ kb. 60km. Persze ott az M43 autópálya mellett, de hát nem azon jön a jel :) Nem kicsit lepődtem meg.

bégé

(#63336) DevKiller válasza baloghgabor (#63335) üzenetére


DevKiller
senior tag

Hát azért nem hiszem, hogy a román cella közelebb lenne a vodáénál.
Érdekes :C

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#63337) baloghgabor válasza DevKiller (#63336) üzenetére


baloghgabor
aktív tag

Én is kizárt dolognak tartom! Sőt, mivel a szerb határ mellett lakom, kézi a hálozatválasztás a telefonon, mert gyorsan sikerülne átállnia véletlen egy szerb adóra, ami sokszor erősebb. (Eddig soha nem produkált semmi hasonlót)
Szóval, csakis valami Vodafone "akció" lehetett ismét.... :)

bégé

(#63338) Somatom válasza 4Grider (#63333) üzenetére


Somatom
veterán

Az egy dolog, hogy az ügyintézés nem megy. A baj az, hogy a szolgáltatást sem lehet igénybe venni, ha nem lehet netet vásárolni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#63339) tomp válasza 4Grider (#63333) üzenetére


tomp
félisten

Ez oké. De online elérhető volt minden. Ha lefogyott a net, tudtál magadnak vásárolni esetleg új szolgáltatást is tudtál kérni.
Most a vodánál semmi nem megy ami mobil. Lefogyott a net? Vegyél másik szolgáltatónál arra az időre SIM-et és lesz neted.
Ez a nem mindegy!

(#63340) 4Grider válasza tomp (#63339) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az integráltabb rendszerek ilyenek. A Telenoré meg olyan, amilyen. Mindkét - az integrált és az különböző rendszerekből interfészekkel összetákolt - rendszereknek is megvannak a maguk hátrányai és előnyei. Én azért inkább választanám a - megfelelő redundanciával rendelkező - integrált rendszert annak ellenére, hogy egy ilyen cseréje nem semmi munka.

(#63341) Lauda válasza tomp (#63339) üzenetére


Lauda
félisten

Ennyi. Amit a Vodafone művel jelenleg, ép ésszel felfoghatatlan. :U

(#63342) szebe válasza Lauda (#63341) üzenetére


szebe
őstag

Nekem sajnos nincs más választásom, várnom kell rájuk.
De aki most kötne szerződést, az már rég átment a kékekhez, vagy a magentáékhoz, szóval (remélem) szívás ez most nekik.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#63344) Gubu0101 válasza #72445440 (#63343) üzenetére


Gubu0101
veterán

Keszulek vasarlas mukodik,sot,ugy vissza mondtak a laptopot amit rendeltem,mint a huzat :D :U

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#63345) MadMancs


MadMancs
veterán

Ebben bár be lehet lépni. Mondjuk sok köszönet nincs benne. 😅

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#63346) Lauda válasza MadMancs (#63345) üzenetére


Lauda
félisten

Vörös mobiltarifa... :C

(#63348) asdf_ válasza #72445440 (#63347) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem belsős flottanevek, amiknek nem kellene láthatónak és kiválaszthatónak lennie, vagy dummy tarifanevek a próbarendszerből.

(#63350) MadMancs válasza #72445440 (#63347) üzenetére


MadMancs
veterán

Hát, nem tudom. Vagy ahogy írták többiek, valami belsős, vagy tényleg csak teszt menüpontok. De valóban olyan mintha Google fordítóval történt volna. 😅
Azóta egyébként újra karbantartást ír.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.