Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#801) proof88 válasza kokoaliga (#798) üzenetére


proof88
addikt

ok, valamikor majd előszedem. Ugyebár a weblap már nem él, de le van mentve, csak meg kell keresnem benne a szabályzatot, mert adatbázisban volt tárolva minden szöveg.

(#802) ForgoLajos válasza DavidFlower (#800) üzenetére


ForgoLajos
csendes tag

Dávid, Nem tudom mi a gond. Én csak arról írtam, hogy mi szerint kell nekünk BT tagoknak mérlegelnünk. Nem foglaltam benne álláspontot, hogy helyes-e a szabály vagy sem. Csak annyit mondtam, hogy van szabályzatunk, és aszerint mérlegelünk. És azt is írtam, hogyha gondoljátok, csináljunk TS fórumot, és változzon, Proof írása után azt is mondom, hogy pontosuljon. Én az előző írásomban is pártatlan voltam az ügyben, és tárgyilagos. Van szabály, aszerint kell menni. mindegy mi az igazi F1 szabály. ha meg nem tetszik, hogy nem egyeznek a szabályok az eredeti F1 szabályokkal, változtatni kell. Persze demokrácia van.
De hogy tudd mennyire nem egyszerű egy Admin dolga(mert többen vagyunk, és sokszor nem egyeznek a vélemények), javaslom, 2-3 BT ülés erejéig átadom a helyem a BT-ben, és meglátod majd miért így, és miért ezek a büntik kerülnek ki. Én csípek mindenkit itt a ligában, de amikor Robin és Inti elkezdenek elemezni egy esetet, amin különbözik a véleményük, hát az nem egyszerű :)

És amit fontos megjegyeznem, olyan dolog miatt akarod a BT kompetenciáját kétségbe vonni, ami nem is BT felelőssége. Tekintve, hogy a Liga Régi, és az Admin csoport új, és nem ez az admin csoport hozta a szabályokat. Azóta nem frissült a szabályzat.

még egyszer szeretném hangsúlyozni, Nem sértésként írok, nem érzem Én sem sértésnek, csak megbeszéljük a nézeteltéréseket :))

A-liga is the BEST of year 2013 ( thx for all Driver and admin)

(#803) Préri aliga válasza ForgoLajos (#802) üzenetére


Préri aliga
csendes tag

Sok mindent nem értek én sem. Előzés. Nincs két egyforma előzés és nem is lesz. Bedobom a kocsit féktávon belül, vagy sikerül vagy nem. Azért mentem neki mert rám-húzta, miközben én féktávon belül előzök és az első kerekem az Ő hátsó kereke mellett van már. Na ki a hibás??

(#804) DavidFlower válasza ForgoLajos (#802) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Lali. Ezt a szabályt ti hoztátok. Magad írtad, hogy nem volt pontosítva. Erre ti úgy pontosítottátok, hogy az első szárnyánál kell lenni. Letojtátok egy régi tapasztalt, és egyben háromszoros bajnok véleményét. Letojtátok, hogy mi a van a rendes forma 1-ben. Ezzel van problémám. Továbbá azzal, hogy a Bt tagok nem választva vannak, hanem kinevezve. Nem összekeverendő az adminnal!!! De ezt hosszabban leírtam Monza után.

(#805) DavidFlower válasza Préri aliga (#803) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Préri. Erre a válaszom, hogy a féktáv előtt betettem az autót, és meg is lett volna a pozíció. Nem több a autó távolságból estem be. Nem pályára visszatérő autó voltam, hanem több körön keresztül üldöző.

(#806) kokoaliga válasza DavidFlower (#804) üzenetére


kokoaliga
tag

BT tag akarsz lenni Virág Dávid?
Akkor hajrá.
Csináld és akkor egy másik "Dávid" egy BT ülés után téged fog csepülni. :D
Nekem ezt az üzenetet sugalta a hsz-ed. ;]

Koko

(#807) DavidFlower válasza kokoaliga (#806) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Nem Koko! Arról van szó, hogy nem választva van, hanem akiről Te úgy látod, hogy alkalmas. Ne forgasd ki a szavam, mert én nem rossz szándékból kekeckedem most!

(#808) kokoaliga válasza DavidFlower (#807) üzenetére


kokoaliga
tag

Bocsi Dávid de viccnek szántam.
Mármint azt nem szántam viccnek,hogy üljél be BT-re mint BT tag.Ha van kedved meg időd hozzá akkor szerintem nincsen akadálya,csak jelezzél az adminok felé.Várjuk a válaszodat.

Koko

(#809) Robin -aliga


Robin -aliga
csendes tag

Az én helyemre pl nyugodtan :D

Scuderia Ferrari

(#810) DavidFlower válasza kokoaliga (#808) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

A saját elveimet csapnám agyon azzal, ha beülnék Bt-re, mert te felajánlottad. Még mindig nem érted főnök, hogy miről beszélek. Ha valaki aki lehúzott itt legalább 3 szezont (fontos szerintem, hogy legyen rutin) és ezt vállalná, az jelezné. Lenne egy lista, x névvel. Mindenki szavazhatna egy cikkben 4 emberre. A legtöbb szavazatot kapott. Második...harmadik... és negyedik... lenne a Bt.
Kapisgálod amit kapisgálok Koko? Mert én például szívesen látnám Botlát, vagy éppen Pit-et, de ha Te nem ajánlod fel nekik, akkor nem fogom őket látni. Lennék én is Bt tag, de csak akkor ha megválasztanának. You know? :K Persze a legaktuálisabb szezon elején. Ez javaslat. Meg az is, hogy az első szavazatom Robin. Ezt csak azért mondom mert ő már egyből le akar mondani. :W

(#811) kokoaliga válasza DavidFlower (#810) üzenetére


kokoaliga
tag

Értem én,hogy miről beszélsz.
Támogatom a javaslatodat a szavazásos BT tag választáshoz.
Ha gondolod/gondoljátok kirakok egy cikket erről a témáról és lehet szavazni.

Koko

(#812) Préri aliga válasza kokoaliga (#811) üzenetére


Préri aliga
csendes tag

Tehát. A Bt-t és az Adminokat szétválasszuk. Akik eddig csinálták a Bt-t azokra nem kel majd szavazni. Négy Ligatag , Darai Robin , Neumann György, Forgó Lajos, Lippai Laci. Marad 18 Ligatag és ezek közül megszavazzuk a 4 Bt tagot. Amikor a Bt kivizsgálta a versenyen történt eseteket , akkor elküldik az Adminoknak, nem vizsgálnak meg semmit , csak kiteszik a Bt cikket a döntésekről.

(#813) proof88 válasza Préri aliga (#812) üzenetére


proof88
addikt

Volt olyanra is példa, ahol a fix BT tagok mellett volt még egy hely a BT-ben. Ezt a helyet mindig más kapta a ligából 1 futam erejéig. Így minden tag megtapasztalhatta, hogy milyen részt venni egy BT ülésen, átbeszélni az incidenseket, stb.
Na most a másik dolog, hogy megkérnélek benneteket, hogy rám se lehessen szavazni. :))

(#814) Robin -aliga


Robin -aliga
csendes tag

Szerintem pedig 2 admin és két versenyző legyen a BT felállása. A 2 admint is a versenyzők válasszák meg, azt akikben bíznak vagy szívesen látnák a BT-ben.

A másik dolog, ami szerintem a legfontosabb, hogy ezt a nagyszerű szabálypontot, hogy nyugodtan rá lehet húzni a másikra módosítani kéne, mondjuk úgy, hogy :

hogy akkor kell biztosítani a helyet, ha az előző, első tengelye az előzendő HÁTSÓ tengelyénél van. Mert ugye a szabály az szabály, ahogyan Lajos is mondta, de ha valamelyik szabály rossz, akkor azon lehet változtatni. Én ezt veszem alapul.
Majd a cikkben lehessen már erre is szavazni. Bár én eddig is így jártam el, ha előztem vagy ha engem előztek. Illetve aki nem akart kiesni vagy ütközni az is. Mert ha a mostani szabály szerint nézzük, kb 30 baleset lenne és 2 előzés.

Scuderia Ferrari

(#815) DavidFlower válasza Robin -aliga (#814) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Robin! Ezt k.rva jól elmondtad. Perfekt. 2 admin, két Bt.

(#816) Pit07 válasza ForgoLajos (#796) üzenetére


Pit07
csendes tag

"Én mindig azt vallom, hogyha a Mi szabályzatunkban az van, hogy akkor kell biztosítani a helyet, ha az előző, első tengelye az előzendő első tengelyénél legyen, akkor ezt veszem alapként, mert ez a szabály!
Tehát akármennyire Genyó dolog leszorítani a másikat, ha a hátsó tengelynél van, akkor is szabályos, mert a szabály ezt engedi. És sajnos ha ezt engedi a szabályzat, akkor az előző lesz a hibás ha kilöki az előtte haladót. Ez szerintem Tiszta dolog, mint szabály. Ennyit ezekről a vitákról. A szabály, az szabály.(Forgo Lali)"

Ne haragudjatok de ez enyhén szólva is nevetséges és vicc kategória :D ,Csak a közútra kell gondolni.(igen az más kategória,de gondoljatok egy 4sávos utra amikor a belsőn előznek,előztök). Könyörgöm az ív se mindegy ha belülről előzök nehogy már félig vagyok mellette és bezárja a kaput(ügye a belső iv a kedvezményezett) és én meg mennyek a kavicságyba,ez nagyon felejtős ilyen sehol nincs és nem is lehet,de ha kívülről megyek akkor sincs,nem zárhat rám ha már olyan előzési pozícióba kerültem hogy az 1autó szélességi távolságon belül mellette vagyok csak az első aeroval a hátsó abroncsának,volt olyan régen hogy 2x es irány változtatás engedélyezett volt akkor azon kell elgondolkodni,de csak addig amíg van hely és nem féktávon belül vagyunk,féktávon már ívet se szabad változtatni,vagy legalább is így lenne szabályos.
Nem akarok nem is akartam senkit megbántani,(főleg téged Lali) vagy beleszólni, a szabály alkotók munkájába,csak ez így nem ép fer és egyáltalán nem jó.Ez az én véleményem.

Mclaren Mercedes

(#817) ForgoLajos válasza Pit07 (#816) üzenetére


ForgoLajos
csendes tag

Na akkor 2 dolgot szeretnék ehhez hozzáfűzni.

1. Azért vállaltam el, mert szívesen csinálom, és mert szeretem a ligát. De ezen hivatalos formában, Most vissza Adom a BT tagságom. Ha ez egyben azzal jár, hogy Admin sem leszek, akkor Sajnálom. Azt is vissza adom, mert egy esetet tekintve, lehet hibásan döntöttünk, és egyből ez a vita megy. Srácok, ehhez nincs kedvem. Köszi.

2. most ha jól emlékszem, egy olyan esetről vitázunk (legalábbis onnan indult ki a vita) , hogy nem büntettünk le valakit, aki nem adott helyet. Ehhez csak annyit fűznék hozzá (hamár megcáfoljátok hozzáértésünk) hogy nem volt egyszerű döntés. 3 Admin volt fent. ( Robin, Préri, Én). Direkt nem fogom megnevezni a tagokat ezután. Az egyik admin szerint Kellett volna helyet hagyni, mí a másik szerint nem kellett volna olyan féktávon bevetődni. Ezt a vitát hallgattam 10 percig, mert senki nem engeedett, és mivel a szabályzatunk sem írja le egyértelműen, gyakorlatilag mind a 2 tagnak igaza volt. A maga módján. És ekkor Mondtam(igazoljatok Préri, Robin Léci), pontosan ez hangzott el: Srácok, Ha nem tudjuk eldönteni, hogy ki a hibás, tekintsük versenybalesetnek, mert hisz ebből a koccanásból pozíció vesztés nem történt, senki sem sérült tartósan, hogy befolyásolta volna a versenyüket, Ment minden tovább, mintha mi sem történt volna. Tehát ismét mondom. Olyan dolgokon vitáztok/vitázunk, amiben lehet senki sem jeleskedett volna, jelen körülmények között. Nem a BT kompetenciája, hanem a Szabályok pontatlansága miatt vannak ilyenek. De ha már elindult egy lavina. Tartom az első pontban leírtakat, és kérlek, ne is szavazzon rám senki.

Továbbá: Ha az admin jogot is vissza kell adjam, akkor sajnos több mindent át kell adjak másnak. (versenycikk, és IM cikk, plakát készítés kirakás, és egyebek.) és innentől kezdve, csak egy versenyző leszek a ligában, és nem vagyok hajlandó mást tenni, mint tesztelni és versenyezni. Mint Proof :)
Nem sértődésből. ELVBŐL.

A-liga is the BEST of year 2013 ( thx for all Driver and admin)

(#818) kokoaliga


kokoaliga
tag

Szeretném ha valaki elmagyarázná miért nem látszik Pit kereke a visszajátszáson?
Tud erre valaki ésszerű magyarázatot adni mert nagyon érdekelne?

[ Szerkesztve ]

Koko

(#819) Préri aliga


Préri aliga
csendes tag

Osztom Lali véleményét. Szabály írás ??? Nézte valaki a WTCC-t tegnap , vagy az Indycart , milyen első kerék meg hátsó kerék?? furakodunk a kanyarban ?? , na azok voltak a hibások. Ezt nekünk nagyon nehéz eldönteni pláne úgy , hogy nézel egy sík monitort ,nyomod a gázt ,közben nézzél oldalt , bal vagy jobbra és hagyjál helyet a másiknak , mert az első kereke a hátsó kerekem mellett van. Csináljátok akkor ti én úgy látszik hülye vagyok hozzá.

(#820) proof88 válasza kokoaliga (#818) üzenetére


proof88
addikt

Nálunk 2 emberé nem szokott látszani, ezt már én is megfigyeltem. Egyik Ferrari és egyik McLaren asszem.
Amúgy régen is volt ilyen nálunk, hogy replayben 1-2 modell rosszul jelent meg. Emlékszem JColee Ferrari-jára.

(#821) Préri aliga válasza proof88 (#820) üzenetére


Préri aliga
csendes tag

Tavaly a Papinak semmi baja nem volt a Ferrari láthatóságával

(#822) Pit07 válasza Préri aliga (#821) üzenetére


Pit07
csendes tag

Biztosan csalók! :)
Más:
Én nem a BT döntésekre reagáltam, illetve nem kérdőjeleztem meg a döntések jogosságát csak reagáltam egy hozászolásra ami számomra "érdekesnek hangzott"
Lali nehogy kilépj ezért mert jó szándékból írtam nem ellened,ellenetek szól,vannak dolgok amik nem egyszerűek és ezért vagyunk, és elvégre ez a fórum,hogy megosszuk egymás gondolatait,véleményét.
U.I: lali maradj pls. ;)

[ Szerkesztve ]

Mclaren Mercedes

(#823) kokoaliga válasza Pit07 (#822) üzenetére


kokoaliga
tag

Ez nem kérdés Pit!Tudom,hogy csalsz :DDD
De tényleg miért nem látszik a kereked?
A Redbe amikor ültél ott sem látszódott és akkor azt hittük a modban van a hiba.
Most az én volt autómba ülsz és míg nekem látszódott neked meg nem.
Én csak annyit kérdeztem,hogy mitől van ez?

Koko

(#824) DavidFlower


DavidFlower
csendes tag

Lali! Korábban írtam. A BT nem összekeverendő az adminnal. A Te munkád kb 1000-szer annyi mint amit én eddig tettem a ligáért. Az autónk, mint az álom. Mindent időben csinálsz, és nem mellesleg egy pc guru vagy, akinek jelen esetben nem is lehetne a munkáját nélkülözni. De! Nem sértésből, de a választás lehetőségét azért vetettem fel, mert úgy gondolom nem rendelkezel még akkora rutinnal, hogy ilyen kétes szitukat eldönts!
Préri! Ne haragudj, de fejezzük be, mert nem szándékozom felrúgni a lehetőségekhez képest jó kapcsolatunkat. Kötöd az ebet a karóhoz. "Bevetődni!" A bevetődés amikor több autó távolságból már a féktáv megkezdése után beesel. Mintha helytelen féktávot csinálnál. Én meg már jóval korábban kibújtam szélárnyékból, és csak azért nem lett baleset, mert a tabbal megnéztem, hogy ki is megy előttem. Erre ti nem figyelmeztetitek az illetőt, hogy legközelebb áthajtás mert szabálytalan voltál ecsém, hanem véded a saját magad hülyeségét első szárnyakkal meg ilyenek. Már bocs! Ha a sík monitor miatt az egyik nem látja, hogy ki jön mellette, akkor tegye ki tv styel-ba , mert bár rontja a szimulátoros élményt, és a gumikat sem a leg optimálisabban használja de lát, és sztem ez a legfontosabb ha nem offline bohóckodik az ember, hanem tekintettel akar lenni másokra, és egy jót szórakozni kerék a keréken. PL: Bár a Szilágyi Pistivel aki belsővel megy még soha de soha nem volt negatív tapasztalatom. Ha meg lesz, mert ő nem látott akkor remélem le lesz büntetve, mert egyéni probléma ha ő nem látott ki a "koporsóból" :D :)) . Megvan, hogy ki volt a chatstop megsértő? Én tudom. :))

(#825) DavidFlower válasza kokoaliga (#823) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Nemtom hogy autó függő e, de az Endrének még Mercis korszakban sem láttam a kerekeit, meg most sem. De azt gondoltam biztos köze van hogy ugyanazzal megyünk. Ezek szerint nem.

(#826) Préri aliga válasza DavidFlower (#824) üzenetére


Préri aliga
csendes tag

Sok mindent nem értek én sem. Előzés. Nincs két egyforma előzés és nem is lesz. Bedobom a kocsit féktávon belül, vagy sikerül vagy nem. Azért mentem neki mert rám-húzta, miközben én féktávon belül előzök és az első kerekem az Ő hátsó kereke mellett van már. Na ki a hibás??
Ezt nem a te esetedre írtam. csak úgy kipattant belőlem. Ha meg azt hiszed , hogy veszekedünk na ezt felejtsd el , mert senkivel nem veszekszem , és ha van egy kis nézet eltérés az meg belefér , elvégre így kerek a világ.

(#827) Robin -aliga


Robin -aliga
csendes tag

Én azért is javasoltam, hogy módosítsunk ezen a védekezéses dolgon, mert akkor majdnem mindig kellene 1 autó helyet meghagyni. Kevesebb lenne a baleset és kevesebb a vitás helyzet. Támadni is egyszerűbb lenne és korrekten védekezni is.

Scuderia Ferrari

(#828) proof88


proof88
addikt

Mondjuk én azt hittem, mikor idejöttem, hogy ezek az alapvető dolgok már tisztázva vannak. :))

(#829) Weyoun_aliga


Weyoun_aliga
csendes tag

Dávid!
Ma délután kezdem a felkészülést.
Ha gondolod tesztelhetünk közösen.

(#830) ForgoLajos válasza Weyoun_aliga (#829) üzenetére


ForgoLajos
csendes tag

Srácok!

Ha nem lehetek BT tag, mert tapasztalatlan vagyok, akkor hogy szerezzek tapasztalatot? Ez a tipikus magyar mentalitás. Munkahely terén is ugyan ezt csinálták velem. Nem vettek fel, mert tapasztalatlan vagyok. de ha nem vesznek fel, nem szerzek tapasztalatot. Akkor most hogy is intézzem ezt?

Ugyan így vonatkozik a BT tagságra. Ha nem lehetek BT tag, akkor hogy szerezzek tapasztalatot a BT ülésben? De egyébként sem értem, miért kell ehhez ekkora fenenagy tapasztalat.
Ha helyzet van, el tudom dönteni, hogy volt-e sérülés belőle vagy sem. Plusz van egy szabályzat, ami szerint döntünk. Tehát ha nem vagy tapasztalt, akkor is tudsz dönteni. Felütöd a szabályzatot, és megnézed mit ír. Ennyi. nem kell ennek akkora feneket keríteni.

És ha már szavazunk, visszavonom előző kijelentésem. Nem adom vissza önként a BT tagságom. Döntsön akkor a liga a BT sorsáról.

Üdv,

A-liga is the BEST of year 2013 ( thx for all Driver and admin)

(#831) u.z.


u.z.
csendes tag

Sziasztok!
A Hungaroringre hányas fékhűtés kell majd a versenyre, hogy végig bírja a verda?
(Nálam eddig minden futamon elfogyott a fék a verseny vége előtt) :(

(#832) DavidFlower válasza u.z. (#831) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Nekem 3-as. De én hátul vok a pontversenyben. :)

(#833) DavidFlower válasza ForgoLajos (#830) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Tudod Lali. Én befejeztem ezt a témát. Ha ugyanis legközelebb nem kapok helyet akkor majd elintézem én a magam módján ha a Bt-nek ez nehezére esik. Mivel én voltam az aki miatt kirobbant ez az egész, akkor pár dologban választ adnék:
-két szezonnal ezelőtt én is részt vettem a Bt-ben, majd egyszer amikor ugyanúgy készültem visszanézéssel, mint máskor a Bt ülésről cikkben értesültem, és 0 magyarázatot kaptam rá, hogy miért nem vagyok tag, és miért készültem feleslegesen. Pedig én is szívesen csináltam, és igenis tüske maradt ez bennem, mint ahogy benned is az maradt volna
-a tapasztalat dolgot nem a versenyzésre értettem, hanem a Bt-zésre. "Vezető beosztásba tapasztalt munkaerőt felveszünk." De ezek a munkaadók valószínű tök hülyék, mert nem pályakezdőt alkalmaznak.
-nem vontam kétségbe senki erőfeszítését, de mivel állom, hogy nem egy rossz döntés született Monaco után, egy szavam sem vonom vissza. Nem haragból meg ilyenek, mert Prérivel pl. naponta beszélek telefonon azóta.
-tiszteletben tartom mások döntését, mert először az a ligában közös döntés született Bt tagság ügyben
De mint ahogy fent írtam több szezonnal, és egy büntetésemmel a hátam mögött innentől elintézem a magam módján, ezt a hagyjak helyet ne hagyjak helyet dolgot. Ha ez kell legyen!!!

(#834) ForgoIstvan


ForgoIstvan
csendes tag

Sziasztok. Sajnos mivel mára lett téve a futam nem tudok részt venni. Sok sikert kívánok mindenkinek. Kellemes ünnepeket!

(#835) Préri aliga válasza ForgoIstvan (#834) üzenetére


Préri aliga
csendes tag

Pisti , neked is kellemes ünnepeket , és köszi a jó kívánságokat. :R

(#836) riki aliga


riki aliga
csendes tag

Ezeket Áronnak küldöm :)

Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, de nagyon közel áll hozzá.

(#837) aronkatona92 válasza riki aliga (#836) üzenetére


aronkatona92
csendes tag

Köszi

(#838) DavidFlower


DavidFlower
csendes tag

Hali Előre bocsátom, hogy nem láttam a futamot, és nem szeretném tudni az eredményt, amíg nem néztem meg. Valaki tud adni egy linket, vagy egy torrentet, mert az ncore-on alszanak a kollégák. Kína 2014. Előre is köszi!

(#839) Weyoun_aliga


Weyoun_aliga
csendes tag

Nálam a fékhűtő egyesen volt, a fékerő 100%-on.
Így is maradt a végére 40 valahány százalék.
Nem értem, hogy másoknak minek kell annyira nagy hűtő.
Vagy én nem lettem valami nagy titokba beavatva? :K :)

(#840) kokoaliga válasza Weyoun_aliga (#839) üzenetére


kokoaliga
tag

Ez nagyon érdekes Endre.
Akkor mivel fékezel?
Ejtőernyővel?
Ja vagy nincsen kereked neked se és teljes a hűtésed. :D

Koko

(#841) DavidFlower válasza kokoaliga (#840) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Nekem pl sosem fogyott nagyon a fékem. Még akkor se, amikor Endrének alig volt. legközelebb pontosan megnézem futam végén.

(#842) proof88


proof88
addikt

Tényleg jó lenne megoldani ezt a fék problémát, bár nekem eddig csak Imolában gyűlt meg vele a bajom. Igazából sok tényező befolyásolja ezt a dolgot. Futam után elfelejtettem megnézni, hogy mennyi maradt belőle, de én XD plugint használok, ami mutatja menet közben a fék állapotát is. Emlékeim szerint bőven sok maradt a futam végére is. 3-as fék hűtővel mentem én is. Mondjuk annyira emlékszek, hogy a futam elején, mikor Robint kóstolgattam, többször is ránéztem a fék hőmérsékletre, és mikor 1000 fok fölé ment, akkor óvatosabban fékezgettem Robin mögött (ez azt jelenti, hogy pl inkább begurultam mögötte a féktávon, mint hogy az utolsó pillanatban fékezzek, illetve jellemzően az utolsó kanyar előtt nem mindig fékeztem, csak elvettem a gázt). Mondjuk én alapból jobb lábbal fékezek, ami alapból rontja az esélyeimet (pl ütközés elkerülésénél), ezért is volt hogy lustaságból nem fékeztem az utolsó kanyar előtt. :D De a fék hűtést mindig minimalizálni próbálom, mert ebben a modban jelentősen növeli a légellenállást, ami ugye végsebesség szempontjából előnytelen. Ezért inkább úgy vagyok vele, hogy a futam elején óvatosabban fékezek.
Az ABS állása sem mindegy. Én most ezen a futamon használtam ABS-t, mégpedig azért mert engedélyezve van, és ne én legyek már a béna, ha blokkolós fékezés miatt kilökök valakit. Nekem az az elméletem, hogy ABS-t használva jobban kopik a fék. Mert összességében többet súrlódnak a fékbetétek, hiszen ha állóra fékeznéd a kereket, akkor nem súrlódnak (kis is lehet próbálni, olyankor nem is melegednek a fékek). De mint mondtam, ABS-szel sem volt gondom, 3-as hűtővel.
Robin problémájára az az elméletem, hogy esetleg máshogy használta a fékeket edzésen és máshogy a futamon. Mivel futamon többször is előfordul, hogy ki kell fékezni a másikat, illetve több az esély hogy bemozdul a kormány fékezés közben, ami még jobban aszimmetrikus fék elhasználódást eredményez, az ember bekerül egy olyan öngerjesztő folyamatba, hogy minden körben csak egy kicsit melegíti jobban a fékjeit, mint edzésen, és egy idő után nincs idő a fékeknek az egyenesekben eléggé visszahűlni. Egyre jobban túllépi az ember féktávokon azt a felső határt, ameddig még 100%-os fékerőt nyújt a fék (700 fok), és onnantól kezdve mivel kevésbé fog a fék, még hosszabb ideig kell súrlódnia, tehát mindig egy kicsit tovább fog melegedni. Ugyebár 1700 fok környékén van 50%-os fékerő, akkor 1000 foknál már csak 85% fékerő van, még nehezebb blokkolni a kerekeket, még jobban elnyúlik a féktáv ( lehet hogy ezt nem érzed belülről, de lehet hogy minden körben pár centivel tovább tart megállni emiatt ).

szerk.: sajnos az alap telemetria programban nem lehet visszanézni a fék hőmérsékleteket, de ha jól emlékszem, a MoTeC-féle progiban vissza lehet nézni. Bár lehet, hogy az az olaj volt, amire én gondolok. Ilyenkor érdemes lenne visszanézni, lehet hogy kirajzolódna, hogy minden körben tovább hevült egy kicsit a fék, mint kellett volna. Illetve nem tudom, hogy szélárnyékban mennyivel hűl kevésbé az autó, ezt nem nagyon néztem még, azt se tudom hogy az rfactor modellezi-e ezt (nem a szélárnyékot, hanem hogy szélárnyékban kevésbé hűl-e a kocsi). Meg ugye túlhevülve a fék is jobbak kopik. Nem csak azért, mert gyengébben fog és emiatt tovább tartod a pedált, hanem mert asszem ott is van valami kopási ráta, ami ideális hőmérséklet felett erősebb, hasonlóan mint a motor kopásnál, az is erősen nő bizonyos olaj hőmérséklet illetve fordulatszám felett.

[ Szerkesztve ]

(#843) Weyoun_aliga válasza kokoaliga (#840) üzenetére


Weyoun_aliga
csendes tag

Miért ne lennem kerekem, nem értem???? :Y

(#844) DavidFlower válasza Weyoun_aliga (#843) üzenetére


DavidFlower
csendes tag

Mert többen, köztük én is sokszor nem látjuk a kereked a visszajátszásban. Ezért poénkodik koko. :)

(#845) kokoaliga válasza proof88 (#842) üzenetére


kokoaliga
tag

Igen a Motecnél mindent vissza tudok tudunk nézni az elküldött log-ok betöltése után.
Pl:fék,motor fordulat,benzin fogyás az adott körbe,tapadás kerekenként stb stb.
Persze mindezt körönként is ha akarom.Az első körtől az utolsóig.:)
Majd beszélnünk kell Proof mert belenéznénk egy két dologba.
Remélhetőleg arra is rájövök,hogy mitől nem látható pár embernél a kerék. :DD

Koko

(#846) BraunZoltan


BraunZoltan
újonc

Valaki megadná a gumi patch linket? Kösz!

(#847) kokoaliga válasza BraunZoltan (#846) üzenetére


kokoaliga
tag

Nincsen gumi patch link.A mod kompletten van fent

Koko

(#848) BraunZoltan


BraunZoltan
újonc

Akkor miért ír olyat,hogy RFE Tir
e plugins not installed...............

[ Szerkesztve ]

(#849) kokoaliga válasza BraunZoltan (#848) üzenetére


kokoaliga
tag

Újra raktad a gépedet?
Mert ha igen akkor ez valamelyik progi hiba lesz.
A játék gyökerében találsz egy ilyen mappát:Complementos/PluginsrFTotal/ innen tegyél fel mindent ami kell.

Koko

(#850) BraunZoltan


BraunZoltan
újonc

Igen újra raktam... kösz rajta vagyok... :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.