Arra pontosan nem emlékszem mennyi volt az időm, de a mezőny hátsó részétől is jó 5-6 másodpercre is le voltam maradva. a beállításoknál az rF high Voltaget lehet jól elrontani, én is most lőttem be, hogy jó legyen. ezekre figyelj:
Ha beállítod a DRS deactive -et akkor az a pedál legyen, és nagyon figyelj, hogy nem-e nyomódik meg a gáz is amikor beállítod. nekem ezért volt elállva, és azt hittem jó. Úgy állitsd be, hogy a fék lenyomásakor jelenjen meg. ezt könnyen ellenőrizheted. garázsbol kiálsz, DRS bekapcs, és nyomd meg a gázt, majd engedd fel. ha nem kapcsolja ki, akkor már jó uton haladsz. most ugyan ezt fékkel, amint lenyomod a féket, akkor kell kikapcsolja. nekem úgy is volt beállítva, mire rájöttem, hogy akkor kapcsolta ki, amikor felengedtem a féket.
Tehát nagyon fontos, hogy sikerüljön úgy belőni, hogy fék nyomásra menjen. Elég nehéz, ha már nem új a kormány és a pedálok nyomkodásával a másik pedál is reagál. fékezésnél, enyhén reagál a gáz :S nekem most ez van
de beállítás után nem zavaró
Másik Fontos a DRS deactive 2 legyen az a gomb ami a DRS active.
remélem sokat segítettem, a beállítási videók a jövőhéten készülnek, várhatóan péntekre kész is
Tényleg ne add fel! Én sem vagyok egy profi versenyző, de nem adtam fel, és sikerült végre olyan időt futnom, hogy nem Én vagyok a Hotlaps alján
A-liga is the BEST of year 2013 ( thx for all Driver and admin)