Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1201) Šolaire válasza Cifu (#1199) üzenetére


Šolaire
veterán

Lehetne egy játékbeli npc neve is. :D lehet olvassa, ki tudja én is kutatok minden infómorzsa után. :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#1202) gyuromoj válasza Cifu (#1199) üzenetére


gyuromoj
veterán

Badlands, remélem kicsit Mad Max feeling lesz. :)

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#1203) alratar válasza gyuromoj (#1202) üzenetére


alratar
addikt

Igen

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1204) TBT


TBT
addikt

Valaki vesz közületek gyűjtői változatot? Ha igen, miért (mire vagytok kíváncsiak belőle) és milyen platformra?

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#1205) alratar válasza TBT (#1204) üzenetére


alratar
addikt

Én vennék, de ennyi pénzem nincs. :(

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1206) cyberkind válasza TBT (#1204) üzenetére


cyberkind
félisten

HA az ezeréves trailer-ben látott leányzó lenne a szobor, és olyan pózban mint ahogy láttuk is, akkor már rég ki is fizettem volna, valszeg PS4 vagy PC-re, de így nem hoz lázba, kár ezért.

Paranormal Cocktivity

(#1207) sittes79 válasza TBT (#1204) üzenetére


sittes79
addikt

Én előrendeltem-pc, mire vagyok kíváncsi, mindenre :) ruhát is szeretnék, de az egyelőre kb. lehetetlen, egyik éjjel jött az értesítő, hogy van raktáron egy póló gyorsan bele is tettem a kosárba, de mire megtaláltam az asszony hitelkartyajat már késő volt és nem engedett fizetni :)

(#1208) Ra's al Ghul válasza TBT (#1204) üzenetére


Ra's al Ghul
senior tag

Szia!

Én személy szerint PS4-re veszem meg a Collector's Editiont.
Gondolkodtam, hogy PC-re veszem meg de át szeretnék konzolra váltani teljesen.
PS4-es változatot meg PS5-ön is tudom majd játszani ha kijönne az új konzol.

Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.

(#1209) alratar válasza sittes79 (#1207) üzenetére


alratar
addikt

Hátha lehet majd külön is kapni olyan pólót, én is vevő lennék rá. :)

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1210) 3L1T3 válasza Ra's al Ghul (#1208) üzenetére


3L1T3
addikt

Hat azert ennek a jateknak jol fog allni a 60+ fps! :U

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#1211) TBT válasza cyberkind (#1206) üzenetére


TBT
addikt

Igen, a női szobornak én is jobban örültem volna.

Kár, hogy nincs választási lehetőség. :(

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#1212) l.skywalker válasza TBT (#1211) üzenetére


l.skywalker
félisten

Pedig így is van. Vagy megveszed vagy nem ;]

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#1213) #20411392 válasza TBT (#1211) üzenetére


#20411392
törölt tag

Az szinte biztos, hogy megpróbálok egy Ciri kinézetű karaktert megalkotni majd a játékban. Remélem lesz lehetőség ennyire testre szabni majd a kinézetet.

(#1214) Ra's al Ghul válasza 3L1T3 (#1210) üzenetére


Ra's al Ghul
senior tag

Én azt elhiszem, hogy 60 FPS nem árt... de egy GTX 970-nel tuti nem lesz meg a 60 FPS...

BTW sosem értettem ezt a 60 FPS buzizást főleg egy single player játékban...

[ Szerkesztve ]

Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.

(#1215) Vesa válasza Cifu (#1160) üzenetére


Vesa
Topikgazda

"-Lesznek légi járművek és hajók, de ezeket közvetlenül nem tudjuk majd vezetni."

Ezt azért baromira sajnálom! Főleg a repülést!

A tudomány a valóság költészete!

(#1216) alratar válasza TBT (#1211) üzenetére


alratar
addikt

Erről a hölgyről van szó. :D

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1217) alratar válasza #20411392 (#1213) üzenetére


alratar
addikt

Minek, úgy se látod FPS nézet miatt.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1218) cyberkind válasza alratar (#1216) üzenetére


cyberkind
félisten

De a másik se volna rossz, persze nem így van. :D

Paranormal Cocktivity

(#1219) 3L1T3 válasza Ra's al Ghul (#1214) üzenetére


3L1T3
addikt

Ez nem 60 fps buzizás, csak sokkal fluidabb a mozgás és nem utolsó sorban 2x több képkockát látsz másodpercenként. Single Player ide vagy oda a 30 fps főleg FPS játékok esetében eleve nagyobb az inputlagg is.

Csak a véleményemet mondtam el azzal kapcsolatosan, hogy ez nem egy Spider-Man ahol fluidnak tud hatni a 30 fps. Mert ez egy FPS nézetű játék.

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#1220) Vesa válasza alratar (#1216) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Nekem is ő kéne!

A tudomány a valóság költészete!

(#1221) Cifu válasza Vesa (#1215) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Szvsz a játékmotor nem bírná. A GTA vagy az Armed Assault esetében is a repülés sarkalatos pont, sajnos.

A hajót mondjuk kevésbé értem. A The Witcher 3 alapján ezt simán hoznia kéne...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1222) Cifu válasza 3L1T3 (#1219) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Izlések és pofonok. Egy 60fps nekem is szimpatikusabb, mint a 30fps, de annál több nem nagyon kell. Ez nem kompetitív FPS, ahol adott esetben tényleg számít, hogy 60 vagy 120 (vagy 144...) fps-ed van. Ha azon fog múlni a játékélmény, hogy 60 vagy 120 fps-ed lesz, akkor régen megette a fene...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1223) Cifu válasza alratar (#1217) üzenetére


Cifu
Topikgazda

De az átvezető animációknál nyilván látni fogod, ahogy azt a videókban is láttuk. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1224) Vesa válasza Cifu (#1221) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Persze, teljesen megértem, biztos technikai akadálya van. Csak jó lett volna felülről is megszemlélni Night City-t és környékét, nem beszélve a küldetésekhez adott extra lehetőségekről. De enélkül is elleszünk azt hiszem.

A tudomány a valóság költészete!

(#1225) 3L1T3 válasza Cifu (#1222) üzenetére


3L1T3
addikt

Nem kívántam én többet ahogy mondtad ez nem competitive. De minimum 60 és remélem konzolon is lesz választási lehetőség. Egyre több fejlesztő dönt az erősebb "prémium" konzolok esetében is a kisebb felbontás és magasabb framerate melletti megoldásnál.

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#1226) #20411392 válasza Cifu (#1223) üzenetére


#20411392
törölt tag

:K pontosan

(#1227) Cifu válasza Vesa (#1224) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Szvsz felülről így is láthatjuk majd Night City-t, mivel arra egyértelműen tettek utalásokat, hogy mi is repülünk majd légi járművekkel. De feltehetően csak utasként.

Remélhetőleg nem csak egy Trauma Team AV4-esben, ahol éppen próbálják visszakanalazni az agyunkat a koponyánkba... :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1228) Cifu válasza 3L1T3 (#1225) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Hát majd meglátjuk. Személyes véleményem az, hogy valami oltári jól kell optimalizálniuk, hogy ha ezt a grafikát natív 1080p@60Hz-en, 60fps-el akarják futtatni egy PS4Pro-n vagy One X-en. Nálam ez a fő gond a konzolokkal, hogy szép és jó, de azért látható, amikor felskálázzák a grafikát...

Én meg inkább a szépséget keresem a grafikában, mint a magas FPS-t...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1229) 3L1T3 válasza Cifu (#1228) üzenetére


3L1T3
addikt

Nálam folyamatos élmény > grafika. Sajnos nagyon érzékeny vagyok a droppingra és a lagg-ra. :D

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#1230) Cifu válasza 3L1T3 (#1229) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Nem vagyunk egyformák. Nincs ezzel baj, amíg mindkettőt elvárást ki tudják elégíteni. :D

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1231) 3L1T3 válasza Cifu (#1230) üzenetére


3L1T3
addikt

Így igaz, bár hozzáteszem mindenek felett van az, hogy betudjon szippantani úgy mint a Witcher! :C

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#1232) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Én megleszek légi járművek nélkül, a várost meg bizonyos épületek magasabb szintjeiről is lehet majd látni nyilván, valamelyik gameplay beszámolóban is mondtak valami olyasmit hogy egy nagyon magasan lévő, hatalmas ablakokkal körülvett penthouse-szerűségben (vagy irodában, már nem tudom) is megfordult aki demózta a játékot. Mindenesetre érdekes lesz a dolog, mert ugye állítólag a map "sokkal sokkal nagyobb lesz, mint a The Witcher 3-ban". A W3 map meg valamivel még a GTA 5 játékterületénél is nagyobb. Aztán aki játszott a GTA 5-el az tudja, hogy még motorral száguldva, fékezés nélkül sem 2 perc eljutni mondjuk a map legdélebbi részéről a legészakibb részig. Szóval ha nem lesznek légi járművek, akkor irgalmatlan mennyiségű autózásra/motorozásra számíthatunk, amivel végül is nincs gond, ha kellően változatos és érdekes a világ.

(#1233) Cifu


Cifu
Topikgazda

Egy apróságot szippantottam össze egy videóból (izé - a videót elemző topicból):

Az egyik fejlesztő elkottyantotta, hogy a The Witcher 3-ban az egyik probléma az volt a mellékküldetésekkel, hogy sokan inkább azokkal foglalkoztak, mint a fő küldetésszállal, így mire a fő küldetésszálon tovább haladtak, magasabb szintűek voltak (és jobb felszereléssel bírtak), mint amire a küldetést belőtték. Ez azt jelenti, hogy sok, eredetileg keménynek és komoly kihívásnak szánt fő szálhoz tartozó küldetés egyszerűen túl egyszerű lett, mire a játékos odaért.

Erre találták ki a Street Cred (~Utcai Hírnév) pontot. A fő küldetésszál ad inkább tapasztalati pontot, és lehet a karaktert fejleszteni, míg a mellékküldetések az Utcai Hírnevünket fogják inkább emelni, ami persze szintén hoz plusz dolgokat, de ezeket jobban kézben tudják már így tartani.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1234) Cifu válasza Fitzgerald (#1232) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Lesz 'Fast Travel' ahogy a The Witcher-ekben is volt. Tehát nem kell átautóznunk az egész városon, ha A-ból B-be akarunk eljutni sokadik alkalommal.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1235) Vesa válasza 3L1T3 (#1231) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Borzasztó korlátolt vagyok, de a W3-nak vagy négyszer futottam neki, de 2-3 óra játék után nem bírtam tovább. Sajnos a külső nézetes harc számomra használhatatlan volt, nem tudtam irányítani, amikor jött az ellen, fogalmam nem volt arról, hogy a kard éppen hova fog csapni, csak forogtam ott állandóan össze-vissza. Bár ahogy elnéztem a gameplay videókat, ott is azt láttam főleg, hogy random csapkodnak aztán majd csak betalál. Pedig iszonyatos jó az a játék. Kár, hogy nem volt FPS nézet mint a Skyrim-ben. Nekem sajnos egyáltalán nem állt kézre a TPS, de csak az ilyen kardozós, közelharcos játékokban van ilyen problémám. Pl. a Mass Effect-ben -nyilván a lőfegyverek és a célkereszt miatt-, semmi bajom nem volt a TPS-el.

A tudomány a valóság költészete!

(#1236) sittes79 válasza Vesa (#1235) üzenetére


sittes79
addikt

Tudom hogy pc master race, Meg átok a konzolokra :), de próbáltad kontrollerrel, nekem úgy nagyon adta.

(#1237) Fitzgerald válasza Cifu (#1234) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Igen tudom, de az ilyesmi megtöri az immerziót, sokan nem szeretik. Alternatívaként jó ha van, de én még mindig inkább a tömegközlekedést választanám, mint a fast travel-t. Valami olyan formában mint a GTA-ban, hogy ha akarod el lehet nyomni, de akár végig is lehet ülni az utat.

(#1238) Vesa válasza sittes79 (#1236) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Nem a vezérlővel van a baj, hanem azzal, hogy nem látom, hova érkezik az ütés. Forog a kamera is, forog a karakter is és a 3D miatt nem látom rendesen, hogy a kard hova csapódik majd be. Így jellemzően csak össze-vissza csapkodok aztán vagy talál, vagy nem. De ezt meg nem szeretem, mert nem tudatos harc, csak amolyan hazárdjáték.

A tudomány a valóság költészete!

(#1239) Vesa válasza Fitzgerald (#1232) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Inkább arra értettem, hogy van egy feelingje a repülésnek, tehát nem az a lényeg, hogy látom felülről a várost, amit valóban, egy magas épületből is lehet látni (egy részét legalább is). FarCry-ban vagy GTA-ban is nagyon ütős volt, amikor mondjuk sárkányrepülővel suhant az ember akár éjjel, akár nappal, és az ilyen típusú küldetéseket is kifejezetten szerettem. Szóval azért kár érte.

A tudomány a valóság költészete!

(#1240) .LnB válasza Cifu (#1221) üzenetére


.LnB
titán

Nem biztos, hogy az engine miatt. Lehet egyszerűen játékmechanikai oka is, hogy ne érjük el kötöttségek nélkül a magasabban elhelyezkedő területeket. Eljuthatnánk oda, ahova mondjuk a játék első harmadában nem kellene a sztori szerint. Én ilyenre is tudok gondolni.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1241) alratar válasza Cifu (#1223) üzenetére


alratar
addikt

Tényleg, ezt el is felejtettem. 😊

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1242) alratar válasza Cifu (#1233) üzenetére


alratar
addikt

Szem csokolj cserben probléma hanem az összes open world játékban.
Konkrétan azon veszm észre magam , hogy azon töprengek, a fejlesztők mien sorrendben tervezték a kuldik elvégzését.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#1243) kwzatz válasza Cifu (#1233) üzenetére


kwzatz
őstag

"Az egyik fejlesztő elkottyantotta, hogy a The Witcher 3-ban az egyik probléma az volt a mellékküldetésekkel, hogy sokan inkább azokkal foglalkoztak, mint a fő küldetésszállal, így mire a fő küldetésszálon tovább haladtak, magasabb szintűek voltak (és jobb felszereléssel bírtak), mint amire a küldetést belőtték."

A Witcher 3 egyszerűen a szintedtől függetlenül nevetségesen könnyű Death Marchon is, ez az egy probléma van vele. A mellékküldetések már itt is sokkal kevesebb XP-t adtak, mint a main quest, nem rémlik, hogy jelentősen magasabb szintű lettem volna bárhol a main questekben előírtnál, pedig igyekeztem mindent megcsinálni. Az alapjátékban kb. csak Imlerith volt nehézkesebb, szerencsére a Hearts of Stone és a Blood and Wine bossfightjai már jobbak voltak. A B&W utolsó bossfightja már Dark Souls szinten mozgott. (az egyik támadása emlékszem, hogy instant vitt mindent full hp-stól, quenestől :D )
Az egyetlen kételyem a Cyberpunkkal kapcsolatban is a harcrendszerrel kapcsolatos, remélem most jobban eltalálják a kihívást.

[ Szerkesztve ]

"Everything is high risk, if you are a pussy."

(#1244) Cifu válasza kwzatz (#1243) üzenetére


Cifu
Topikgazda

A Witcher 3 egyszerűen a szintedtől függetlenül nevetségesen könnyű Death Marchon is, ez az egy probléma van vele.

Izlések és pofonok, és közepes nehézségen pont elvoltam vele. Volt pár harc, aminek neki kellett futni párszor, mire megoldottam, ám ez még belefér kategória volt nálam. Én ki nem állhatom, ha a játék nehézségét olyan szintre lövik be, hogy folyamatosan esek-kelek.

A mellékküldetések már itt is sokkal kevesebb XP-t adtak, mint a main quest, nem rémlik, hogy jelentősen magasabb szintű lettem volna bárhol a main questekben előírtnál, pedig igyekeztem mindent megcsinálni.

Dunno, a játék elején még minden rendben ment, de már a közepétől kezdve látványos volt, hogy a fő küldik szinte semmi XP-t nem adtak, mert magasabb szintű voltam, mint amire belőtték. Csak ugye azért nem erőltettem a fő szálat, mert egy sor mellékküldi "elvarródik", ha a fő szállal továbbhaladsz...

Az egyetlen kételyem a Cyberpunkkal kapcsolatban is a harcrendszerrel adódik, remélem most jobban eltalálják a kihívást.

A harcrendszer és a nehézségi szint / kihívás nem egy kategória. :)
A jó harcrendszer is lehet könnyű vagy nehéz.

Abban bízom, hogy a pár beszámolóban említett játéktechnikai problémákat sikerül a megjelenésre megoldani.
Ahogy korábban is írtam, a The Witcher 3 esetén is utólag már talán elfeledkezünk arról, hogy mennyi probléma volt vele megjelenéskor, és hogy ezt végül milyen szintre hozták fel. Az első végigjátszásnál volt egy jó pár dolog, ami zavart, mikor másodjára játszottam végig, észrevettem, hogy ezeket orvosolták, javították. Ez egyfelől jó hír, másfelől viszont szomorú, mert mennyivel jobb lett volna, ha a megjelenéskor már olyan állapotban lett volna a játék, mint az 1.31-es változatnál.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1245) kwzatz válasza Cifu (#1244) üzenetére


kwzatz
őstag

"A harcrendszer és a nehézségi szint / kihívás nem egy kategória. :)
A jó harcrendszer is lehet könnyű vagy nehéz."

Attól, hogy nem egy kategória, még szorosan összekapcsolódik a kettő. Ha tartalmaz olyan elemeket a harcrendszer, mint a Quen és az Igni, amik a harcok 95%-ában instant kattintgatós győzelmeket jelentenek, akkor ebből következik, hogy nincs kihívás. Ha a lehetőségek (főleg az, hogy alap, kézenfekvő dolgokról van szó, nem valami kikísérlezettt, különleges, op buildről) azt eredményezik, hogy nincs kihívás, akkor az a harcrendszer szvsz nem jó. Ha mindezek felett még a nehézségi fokozat sem segít a dolgon, akkor végképp gond van.

Persze megteheti a játékos, hogy lekorlátozza magát ezer módon, de akkor meg minek vannak benne ezek az elemek, ha nem is használod? (mondjuk most belegondolva, a harcokat segítő olajokat, főzeteket egy idő után már nem is használtam) Főleg hogy ha hasonló játékban lehetőség van rá, én a "harcos" helyett a "mágus" vonalon mozgok (mint pl. a Mass Effectnél is), mert az általában az érdekesebb. Biztos kihívás lehet a játék mondjuk Quen nélkül, főleg mert esélyes, hogy úgy tervezték az egészet, hogy használd. Nem tudom, hogy valaki próbálta-e? Az a baj, hogy egy 200 órás játékot én személy szerint nem fogok többször végigtolni, elsőre meg adta magát, hogy érdemes a Quenre pakolni. Vicces, hogy Imlerithen kívül kb. talán a játék első néhány órája volt a legnehezebb ebből adódóan.

[ Szerkesztve ]

"Everything is high risk, if you are a pussy."

(#1246) Cifu válasza kwzatz (#1245) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Nem szeretnék a témába túlzottan belemenni, mert offtopic, de adott az opció, hogy nem élsz a Quen-el. Hogy OP lett? Nem biztos. Ha tisztában vagy az ellenfelek gyengéivel és erősségeivel, akkor a többi varázsat, az olajok és főzetek elég sok változatosságot jelenthettek a harcokban, és nem feltétlenül gyengébbek, mintha a Quen-re koncentrálsz csak.

Ahogy a játékbeszámolókban is említettem, a CP2077 2019 E3 demóban a lopakodós - hackelős játékmenet fényévekkel hosszabb és küzdelmesebb volt, mint az, ha terminátorként berontasz és szitává lősz mindenkit. Az is egy hasonló eset, tehát ilyen téren ezzel számolni kell.

Szvsz ezzel nincs baj, nem is biztos, hogy annyira ki kell (ki lehet?) egyensúlyozni a különféle játéktechnikai elemeket, hogy mindegyik azonos nehézséget jelentsen. A való életben sincs így...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1247) Šolaire válasza Cifu (#1246) üzenetére


Šolaire
veterán

Én szigorúan csak hackelni meg lopakodni fogok. Mint a Deus Exekben.
Cyber világra leszek kiváncsi. Sok William Gibsont olvastam. :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#1248) Cifu válasza Šolaire (#1247) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Én már feladtam az ilyen előre eltervezem dolgokat. :)

Mindig kitalálom előre, milyen karaktert szeretnék, aztán a történet, a kitalált karakterhez szükséges felszerelés hiánya vagy valami játéktechnikai avagy küldetésbéli dolgok miatt mindig felülírják a terveimet. :)

Én például szívesen megpróbálnék egy 'Hitman' szerű megoldást, ahol mesterlövészpuskával, pokolgépekkel, stb. oldom meg a problémákat. Csakhogy a beszámolókat olvasva azt sejtem, hogy pl. a mostani gameplay demóban mintha ez nem lenne megvalósítható.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1249) Šolaire válasza Cifu (#1248) üzenetére


Šolaire
veterán

Szerintem úgy fogják alakítani a küldiket hogy többféle megoldása lesz. Ha be kell jutnod valahova akkor beronthatsz mint egy terminátor. Lefizetsz valakit és belopakodol. Vagy simán behackeled magadat. Én erre számítok. Így van értelme a különböző kariknak. Aztán persze majd kiderül. :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#1250) kwzatz válasza Cifu (#1246) üzenetére


kwzatz
őstag

Oké, én sem akarok off lenni, még ez:
"adott az opció, hogy nem élsz a Quen-el. Hogy OP lett? Nem biztos. "
Egyrészt: OP, ez egészen biztos. Közel sebezhetetlenné tesz, hp-t tölt vissza gyakorlatilag korlátlanul és sebez. Az alapjátékban abszolút nevetséges, a kiegekben valahogy megoldották, hogy mégse legyen vele sima minden harc, biztos hogy kaptak visszajelzéseket erről, hogy nem oké.

Nem élsz vele: Rendben. Death Marchon jelekre fókuszálni, de Quen nélkül... Erre is kíváncsi vagyok, hogy tolt-e ilyet valaki. Rég volt már, de itt meg valószínűleg az a helyzet, hogy túl könnyűből lehetetlenbe csap át a dolog. De ez akkor megint a harcrendszer hibája, hogy lehetőségeket ad, mégis szűk korlátok közé szorít.
Alapvetően a játék nehézsége, illetve annak hiánya és a harcrendszer kritikája a leggyakoribb a W3 kapcsán, nem vagyok ezzel egyedül. Ettől függetlenül biztosan voltak rengetegen, akik pont jónak érezték.

Valóban nehéz lehet mondjuk megoldani egy ennyire szerteágazó lehetőségekkel rendelkező és rendkívül hosszú rpg-nél, hogy a kihívás mindenkinek mindig megfelelő legyen, ez egyértelmű. Ezért is ez a legkérdésesebb elem a Cyberpunkkal kapcsolatban is, az eddigi játékaik alapján a többi elemében (karakterek, sztori, párbeszédek, grafika, hangok, atmoszféra stb.) szinte 100%-ig biztos vagyok, hogy jó lesz. Mondjuk itt az alapvető eltérések (hackelés, lopakodás - esélyes, hogy ilyen irányban menjek) miatt kicsit más lesz a szituáció.

[ Szerkesztve ]

"Everything is high risk, if you are a pussy."

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.