Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#651) Mosqu!to válasza koanla (#650) üzenetére


Mosqu!to
addikt

Itt is van egy elég komplex rendszer:

The ACC Rating System

A kérdés csak az, hogy ezt miként tudják alkalmazni a szerverek? Valamint miként lehet elérni, hogy ne 100 szerveren legyen 300 ember, hanem legyenek "központi" publikok, ami összesorsolja az embereket, és ha van elég, akkor indít egy q/r sessiont, és ezen kívül lehetnek custom szerverek, amit az egyes tulajok úgy variálnak ahogy akarnak.
Szerintem baromi fontos lenne a multihoz ez, és remélhetőleg ez a rating system is ezt hivatott támogatni.

[ Szerkesztve ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#652) Mosqu!to


Mosqu!to
addikt

Mentem még pár kört, 1.48.4, de van még benne tőlem 3-4 tized, de ez még mindig több, mint 1 mp diff a wr-től. Mondjuk egy jobb set az alapnál lehet, hogy sokat hozna a konyhára :D

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#653) macy válasza Mosqu!to (#652) üzenetére


macy
addikt

Melyik autóval?

(#654) Mosqu!to válasza macy (#653) üzenetére


Mosqu!to
addikt

GT-R 2018

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#655) guftabi96


guftabi96
addikt

Multiban a versenyeknek hogy kellene amúgy működnie?
2x próbálkoztam, mind a 2x az óra szerint még volt fél perc a versenyig, rámentem a drive-ra, berakott a parabolica elé (a többiekkel együtt), de ott már ment a roncsderbi.

#KeepFightingMichael

(#656) koanla válasza Mosqu!to (#651) üzenetére


koanla
aktív tag

Tudom, hogy van. Csak azt nem, hogy hogyan lesz szankcionálva. iR-ben világos, jól kitalált rendszer van mögötte.
De azt nem tudni, hová fog jutni ezzel az ACC. Szóval működés közben kell majd meglátni, hogy jelent-e bármit is, vagy csak dísznek van.

(#657) Mosqu!to válasza koanla (#656) üzenetére


Mosqu!to
addikt

Épp erre voltam én is kíváncsi :D

guftabi96: lépj be még a qual alatt, és menj gyorskört. utána a parabolika előtti részen kezd a "futam", lehet csak nekem új ez a módszer, de nagyon fura, hogy először még épp a setupban nyomkodtam az üzemanyagot, amikor már "indulni" kellett volna, és jól megtosztak hátulról. Továbbá volt, hogy még a rajtvonal előtt előztem, de nem szankcionálta sehogy a játék. Valamint elég zavaró, hogy nem látom, hogy az előttem-mögöttem levők milyen messze vannak tőlem időben, pedig ott lenne a helye a hudon balra lent.
Végül pedig fura volt, hogy a környezetemben levőknek változott a scoreja, az enyém viszont nem a futam előtt/alatt/után (nem, nem voltam annyira konzisztens)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#658) #70869248 válasza guftabi96 (#655) üzenetére


#70869248
törölt tag

..nem minden szerveren működik jól. pl. a GTR Masters-s szerveren nem volt semmi probléma, lerak a Parabolica elé mert nem akarnak teljes formációs kört menni, aztán indulás,..de van aki nem figyel, és akkor gubanc van, mert így egy kanyarral az indulás után az eleje hamar megkapja a zöldet. általában azok miatt van gond akik még setup-ban maradtak, vagy mittomén, de nem ülnek az autóban.

(#659) pRoject22 válasza Mosqu!to (#651) üzenetére


pRoject22
őstag

Matchmaking rendszer lesz, egyelőre basic multiplayer státuszban van a program, 1.0-nál lesz komplett matchmaking rendszer mint iR-ben és mindenki a saját képességeihez mérten kerül majd be egy adott futamba.

Ezért van az ,hogy már dolgozik a rating system ,hogy amikor eljön az idő addigra már nagyjából le legyen az is tesztelve illetve az a pár ezer ember aki már most heti szinten nyomja belegyenek normálisan osztva egymással.

¯\_(ツ)_/¯

(#660) Segal válasza pRoject22 (#659) üzenetére


Segal
veterán

A következő frissítés már az 1.0 lesz? Mikor jön egyáltalán? Mert a honlapjuk még mindig az 1.0-át írja a következőnek q1-es dátummal de én abba már nem nagyon hiszek...

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#661) #70869248 válasza guftabi96 (#655) üzenetére


#70869248
törölt tag

De egyébként, és ezért is írtam hogy szerverfüggő, voltam olyan szerveren ahol berakott a HunRing célrafordító elé (egyedül voltam akkor éppen), várok..semmi, jó az autót megkaptam, elindulok, átmegyek a célon piros a lámpa, már a pálya végén járok amikor megkapom az indító szöveget, és a zöld jelzést..
szal ha ott a sggemen maradok akkor másfél percig malmozhatok mire elindít.
Van ahol meg pikk-pakk.

(#662) pRoject22 válasza Segal (#660) üzenetére


pRoject22
őstag

A következő már az 1.0 lesz, Q1 sajnos szerintem sem reális de azért hátha, mivel most a netkóddal elkészültek és ahogy látom elég jól működik maguk a kontentek meg kész vannak ( pályák, kocsik ) csak az össze pakolással kell még dolgozni.

Szóval ha nem is ebben a hónapban akkor legkésőbb május elején vagy április végén valszeg kijön, remélem :)

¯\_(ツ)_/¯

(#663) Segal válasza pRoject22 (#662) üzenetére


Segal
veterán

Én is remélem.
Vajon utána lesznek dlc-k a játékhoz? Most nem arra gondolok hogy a következő évi festés az adott kocsihoz hanem akár valami új kocsi vagy extra pálya stb.
Pl mint codemastersnél hogy hiába az adott évi F1-et dolgozza fel de azért classic versenyautókat raknak a játékba extrának.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#664) pRoject22 válasza Segal (#663) üzenetére


pRoject22
őstag

A 2019-es szezonban azt hiszem lesz egy plusz pálya mégpedig Zandvroort és lesz több új kocsi is, Huracan EVO, új McLaren, új Audi, új Aston Martin és ha jól tudom akkor lesz új Porsche is.

GT4, hogy lesz-e az jó kérdés, a Blancpain Gt sorozathoz az is hozzá tartozik szóval van remény

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#665) v2


v2
senior tag

Valamit elszartak. Levettem minden videó értéket alapra, bűn ronda. 34% az 1060 kihasználtsága de a proci 98% és mikro laggol. Erre valami ötlet esetleg? Pedig már a múltkor ez a része jó volt 60% volt a proci

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#666) v2 válasza v2 (#665) üzenetére


v2
senior tag

Még valami. Az online részen nem váltózott az fps, olyan mintha nem csináltam volna semmit. Az ofline részben meg 200+ az fps. Szerintem a net kódban van baj megint

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#667) macy válasza v2 (#666) üzenetére


macy
addikt

Másnál is voltak gebaszok a patch után, állítólag a dokumentumokból törölni kellett nekik az assetto mappát vagy újratelepíteni a játékot.

(#668) v2 válasza macy (#667) üzenetére


v2
senior tag

Ez már meg volt

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#669) v2 válasza macy (#667) üzenetére


v2
senior tag

Tegnap reggel volt valami hotfix azóta szar :W

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#670) pRoject22 válasza v2 (#665) üzenetére


pRoject22
őstag

vsync: on, framerate limit: off , mirrors: off ,

Ezeket így állítsd be, nekem igaz ,hogy erős gépem van de minden max és ultrán 24 kocsival sem ugrál az fps 75-ről mert ugye 75 hz-es a monitor amin használom.

Megfelelő beállítások mellett jól működik

¯\_(ツ)_/¯

(#671) v2 válasza pRoject22 (#670) üzenetére


v2
senior tag

Most megint volt egy fatal error. Így van a beállítás, az fps még jó is lenne 60-75, de mikro laggol qurvára. Kifolyik a szemem. A proci 90-100%, ez a szar nem kezeli jól, optimalizálatlan szemét.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#672) pRoject22 válasza v2 (#671) üzenetére


pRoject22
őstag

Nekem kimondottan tökéletesen fut, 3-4 óra multi alatt egyszer sem fagy ki.

Bios frissítésed volt? biosban a proci és memória beállítások jók? Alaplapi driverek és hálózati driverek frissek? VGA driver?

Windows updatelve? KB4482887-as win10 updatet uninstalláld :)

Ezért

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#673) pRoject22


pRoject22
őstag

Fut egy szerver ami csak magyaroknak van, vagyis azoknak akik tudnak magyarul és eltudják olvasni a belépési jelszót a névben.

10 perc időmérő és 10 perc verseny van beállítva száraz körülmények között és nappal.

Itt össze jöhetünk srácok körözgetni mert a szerver menni fog, ha igény van rá akkor lehet pályát is cserélni stb.

Ha itt figyelnük egymásra akkor elkerülhető a nyitott szervereken való roncsderbizés :)

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#674) #70869248 válasza pRoject22 (#673) üzenetére


#70869248
törölt tag

remélem marad is, holnap után vevő lennék rá, holnap még 6-18-ig meló (mint ma)

(#675) pRoject22


pRoject22
őstag

Hoppá

¯\_(ツ)_/¯

(#676) macy válasza pRoject22 (#675) üzenetére


macy
addikt

Megyünk? :D

(#677) Joshi válasza pRoject22 (#675) üzenetére


Joshi
titán

Konkrét helyszín és egyéb adat is van? :F

(#678) pRoject22


pRoject22
őstag

Srácok ezt a kis bemutatót inkább jelzésképpen osztottam meg ,hogy ha esport rendezvény lesz tartva hamarosan ( áprilisban ) akkor az ütemtervben nem lehet nagy csúszás most megint jött egy patch 6.0.4 és mégjobb lett az egész, ez már lassan használható állapotban van és ezek szerint hamarosan jön az 1.0 verzió :)

¯\_(ツ)_/¯

(#679) macy válasza pRoject22 (#678) üzenetére


macy
addikt

Azért még elég messze van a használható állapottól.

(#680) pRoject22 válasza macy (#679) üzenetére


pRoject22
őstag

Szerintem nincs az már olyan messze, már a bop-t konfigolják, még némi sérülés érzékelés és koccanás animáció és lassan jó lesz.

¯\_(ツ)_/¯

(#681) macy válasza pRoject22 (#680) üzenetére


macy
addikt

Nem tudom mi az a bop, de nincs normális boxkiállás, kerékcserével miegymással, nincs dinamikus időjárás, törés -ha egyáltalán lesz- a vízfüggöny vizes pályán inkább füstnek néz ki mint víznek, az AI-n is lenne mit reszelni bőven.

(#682) pRoject22 válasza macy (#681) üzenetére


pRoject22
őstag

BoP az balance of performance, 4 osztály van a real futamokon is, boxkiállás stb megvannak csak még nincs aktiválva

¯\_(ツ)_/¯

(#683) macy válasza pRoject22 (#682) üzenetére


macy
addikt

Na az zsír, köszi az infót.

(#684) v2


v2
senior tag

Üdv. váltottam ddr3 8gb-ról ddr4 16-ra és azt vettem észre hogy a ram kihasználtság nem váltózott 4.5-5 gb. Ez így normális? Meg nézné valaki,hogy neki mennyi ez az mérték? köszi ellőre is.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#685) kozmy válasza v2 (#684) üzenetére


kozmy
őstag

Nekem is pont annyi

Privát üzenetre illik válaszolni :)

(#686) v2 válasza kozmy (#685) üzenetére


v2
senior tag

Akkor minek a 16? Nem értem :F

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#687) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

No, rég jártam itt, de a hétvégén most csapattam egy kicsit én is.
A Nissan elég kezes lett, Monza meg a kedvencem, így volt mivel :))

Viszont Nissan-al nem tudok sebességet autózni. Setup is volt, a végén már netről is leloptam egyet, de 1.49-nél nem tudtam vele jobbat menni.

Ferrarival köröztem még, azzal simábban megvan a 49-es idő, de futottam vele egy 1:48.780-at is. Azt hiszem ezzel már elégedett vagyok :)

Sokan panaszkodtok, de szerencsére nekem normálisan fut a játék(gép adatlapomon), ha versenyen megyek 20+ kocsival, akkor az elején van, hogy beesik az FPS, de minden EPIC beállításon van, szóval van hova visszalépni. De többen mondtátok, hogy a tükör kikapcsolása sokat segít, majd megnézem.

Online ugyan nem tolom, de offline nálam rendben nagyjából minden. Menüben mozogva is gyorsabb mint volt, meg a töltési idők is rövidebbek szerintem.

Egyetlen hibát vettem észre, hogy futam alatt a tükörben néha eltűnnek a textúrák, vele együtt a kocsik is. Meg szerintem túl hamar pördül a kocsi ha nekem jönnek. Kicsit lehetne finomítani.

Everybody lies.

(#688) v2


v2
senior tag

Üdv hogyan tudom rá venni a steamet, hogy működjön a sim oculus rifttel?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#689) Enton válasza v2 (#688) üzenetére


Enton
addikt

Jobb klikk menu:

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#690) Segal válasza v2 (#688) üzenetére


Segal
veterán

Nekem csak simán feldobja a választási lehetőséget ha indítom a játékot

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#691) v2


v2
senior tag

Igen ezt csinálom én is de csak hang van meg virtuális képernyő

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#692) v2


v2
senior tag

Üdv.i5 8600k 4.8 ghz, 16gb ram, gtx1060 6gb gépnél mit hova állítsak oculus riftben? Lehet normálisan használni? Már jól megy csak mintha kicsit alacsony lenne az fps

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#693) Enton válasza v2 (#692) üzenetére


Enton
addikt

Első körben ez a video tud segíteni:

[link]

Majd ezután kell visszább venni egyes részleteket, emlékszem anno én is ez alapján lőttem be jóra.

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#694) v2 válasza Enton (#693) üzenetére


v2
senior tag

Szia. Már néztem videókat meg keresgéltem. Tudnál adni támpontokat a beállításokra?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#695) macy


macy
addikt

(#696) v2


v2
senior tag

Üdv. Hogy tudok vr ban autót setupolni? Bejön a setup de a gumikról hogyan megy tovább

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#697) pRoject22


pRoject22
őstag

Háát a Q1-nek ma vége van szóval a Q1-es megjelenésnek RIP, viszont némi infót szorhatna a fejlesztó csapat :U

¯\_(ツ)_/¯

(#698) Barthezz2 válasza pRoject22 (#697) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Hát nem ártana..

Everybody lies.

(#699) pRoject22


pRoject22
őstag

Itt van a 7-es bulid, már tölthető :)

Changelog v0.7.0

Gameplay:
- Opened SRO E-Sports Series - Round 1 special event.
NOTE: This special event is controlled remotely and may be invisible for a short time after the release.
- Reintroducing Endurance game modes.
- Added Custom Race Weekend mode that allows you to completely customize a race weekend, including number of races, mandatory pit stops and time multiplier.
NOTE: Some features, such as the Superpole session will become available in the full release of the game.
- Introducing penalties for various on-track transgressions: pitlane speeding, cutting, failure to serve mandatory pitstop within the pit window.
Penalties include warnings, drive-through, stop&go and disqualification. Cutting is penalized depending on time gained. Cuts with large gains result in DQ straight away. Speeding in the pitlane may remove your fastest lap in non-race sessions, and serious speeding results in DQ straight away. Added penalty for reversing.
- Introducing pit stops with refuel, tyre change, damage repair and serving penalties.
- Introducing dynamic weather, custom weather and track status presets: the Weather page in the menu now allows you to select existing presets and enable dynamic weather for each single one of them. The preset defines the starting conditions, and also have a significant effect on what you can expect. Weather variability can range from 1 to 100%.
The Custom weather preset allows you to set each aspect of the conditions, including cloud cover, the intensity of rain and levels of track wetness and standing water.
NOTE: Selecting the Clear weather preset and high variability doesn't mean that you can expect drastic changes over a short period. Cloudy weather on the other hand, has a much bigger probability of producing precipitation, but variability can also render conditions to improve significantly.
NOTE: The weather is designed to be dynamic over realistic periods of time. However, as it uses game-time, the player can accelerate weather transitions by using the time multiplier.
- Various improvements in cut detection and corresponding penalties.
- Fixed engine start assist sometimes failing to restart the car.
- Added input to change secondary (Racelogic device) pages. Cycles between current laptime, delta, stint time and speed). Default key is ALT+D.
- Added input to toggle wiper on and off. Uses last selected wiper speed. Default key is ALT+W.
- Replay pause: now updated on random access.
- Replay pause: now possible to use the free camera controls with the same speed as 1x speed.
- Improved management of automatic highlights priority and avoiding flood.
- Option file for replay in [Documents/Assetto Corsa Competizione]/Config/replay.json
- Added possibility to reduce saved replay time in options/general.
- Fixed wheel speed with different replay playing times.
- Fixed replay focused camera for disconnected cars during random access.
- Next car/previous shortcut is now based on relative car positions.
- Improved logic for white/yellow/blue flag and optimizations for marshalls.
- Fixed fireworks/tracklight/endmode for replay.
- Permanent spotter message groups.
- Added short wait time at the start of the formation to allow enough time for manual starting procedure.

Ratings:
- Fixed Safety Rating (SA) decaying in both race and solo conditions.
- Improved Racecraft Rating (RC) development directly after unlocking.
- Improved Consistency Rating (CN), should now be more sensitive to inconsistencies.
- Improved Consistency Rating (CC) to be less volatile.
- Improved ingame rating widget to highlight rating value gains.
- Rating widget will now allow to unlock the highest rating Competition (CP) and remain in collapsed state then.
- Added data charts and insights for SA and RC rating Driver Profile Rating Page.
- Fixed driver category assignment in Total Rating page, added Beginner and Rookie categories.
- Due to the significant changes in RC and SA, both ratings will be reset. Progress in TR, CN and CC will remain.

Visuals:
- Fixed a bug in VR that caused the racing HUD to flicker and hit performance by constantly re-rendering the overlay.
- Introducing visual and mechanical damage:
Mechanical damage affects bodywork, suspension, aero and tyres.
Visual damage affects bodywork, windows, can deform body parts and also affects the functionality of headlights.
- Added dynamic windshield dirt effects that are cleaned off during pit stops.
- Added blurred brake disc visuals.
- Fix for Dash and DashPro cameras having wrong offset/rotation when using custom settings.
- Fix for wrong camera pitch after F1 cycle with lock to horizon enabled.

UI/HUD:
- First release of the new multi-page and multi-functional widget, replacing the old Standings widget.
It contains a real-time track position page, standings, pit stop strategy and car electronics. Navigation is possible with all navigation inputs, including keyboard arrows, D-Pad and mouse.
It enables the player to control all car-related inputs (TC, ABS, wiper, lights, rain light etc.) on the fly, without having to map each key to the steering wheel/button box.
NOTE: the MFD uses navigation inputs, which means input overlap may need some bindings to be remapped.
NOTE: the MFD navigation in VR is not yet functional, thank you for your patience.
- Introducing weather forecast and grip status widget: a simple widget on the HUD that alerts the player of changing weather forecast in 10 and 30-minute projections. It is also visible on the race and setup screens.
NOTE: It shows weather forecast in real-world time, which means in accelerated sessions the forecast will be translated to a time that is easier to understand for the player.
- Fixed timing issues on car dash displays.
- Additional server information on Multiplayer lobby page, including session status and dynamic weather indicator.
- HUD pages can now by cycled backwards using Shift+F2.
- Added realtime track position widget.
NOTE: it is now the default page inside the MFD in multi-car sessions.
- Weather and Track status summary now visible on the weather tile in the Single Player page.
- Added helper information for various single player pages and the new weather page.
- Added tyre pressure readout on tyre app to help users who do not use cockpit cameras monitor tyre pressure.

Physics:
- Optimizations in multithreaded CPU calculations.
- Brake duct simulation. Influences brake disc heat and braking efficiency, but also rim and air temperature inside the tyre and thus pressure and general tyre temperature.
- Brake duct settings in setup aero screen for all cars. Setting 0 is a completely closed duct and can provoke brake fade very very fast, exceeding 1000°C. Never to be used in a real race, but added for simracer's gratification. Setting 6 is completely open and can keep the brakes very cold.
The peak temperature is of course important but keep in mind that a low setting not only heats up more, but doesn't cool down the brake in the straights, so the heat accumulates and keeps dissipating heat to the tyres.
Ideally you want your front brake HUD to show green or slight yellow at the end of your braking zone and your rear, green. Don't judge after just 2,3 braking zones. Do a couple of laps and let the brakes do some heat/cool cycles to arrive at a balanced condition.
- Suspension damage for all cars (WIP).
- Basic aero damage for all cars (WIP).
- Optimizations to tyre flex at very low speeds, to diminish or even eliminate an FFB vibration around 50kmh.
- Added tyre pressure and potential puncture influenced by riding kerbs aggressively.
If you ride stepped kerbs with low tyre pressure (cold tyre) the tyre flex might provoke pressure loss. How much pressure loss is not easy to predict, but the lower the pressure the more pressure loss will happen. Hitting the kerbs and sliding laterally over them with low pressures can result to a tyre deflation losing all pressure instantly in less than a lap. Avoid kerbs with very cold tyres at all costs. When the tyre has adequate pressure, the risk of loss of pressure is almost null so you can attack kerbs again. Be careful when racing on slick tyres when it starts raining. The tyres will lose temperature very fast and so you must avoid kerbs until you enter for your pitstop. Any pressure over 26psi is relatively safe. The whole system is complex, brand new and we are still working on it. Thank you for your patience.
- Improved collision model, which significantly benefits car-to-ground collisions. Also brings significant improvements to car behaviour when attacking any kind of kerbs.
- Start ECU assist now has more discreet intervention because of the launch control implementation. To start, just floor it in 1st gear with clutch on and revs will be limited to 5000rpm. The less start assist should aid when trying to spin around on grass after a track exit.
- Tweaked TC logic for all cars. Permits more slippage in straight line and more angle. Can result in more oversteery cars in lower TC settings so take care when track is slippery.
- Fixed bug that could cause an event to start with tyres in ambient temperature if user clicked directly on drive.
- Wet tyre adjustments.
- Slick tyres optimum pressure range now 1-2 psi higher.

Audio:
- Exterior engine volumes are now higher.
- Interior engine volumes are now higher.
- Fixed wind sound in tunnel/underpass sometimes not played properly.
- Fixed pit alarm sirens sometimes not played properly.
- Tuned exterior volume for engine reverb and reflection.
- Tuned volume attenuation curve for opponents when the player is in cockpit/chase cameras.
- New radio messages and alerts, including penalties, damage, tyre pressure warning.
- Fixed possible crash changing device for xaudio2.
- Fixed inconsistencies in ambient zone audio.
- Updated fmod to version 1.10.10.

Multiplayer:
- Fixed issue where the HUD would vanish after a session transition.
- Enabled server rating requirements, see updates in https://www.assettocorsa.net/forum/...server-configuration-for-server-admins.54830/
- Added dirt and visual damage to Multiplayer.
- Improved server lobby stability.
- Enabled dynamic weather in multiplayer server configuration, see updates in https://www.assettocorsa.net/forum/...server-configuration-for-server-admins.54830/
- Improved race-weekend track condition simulation in Multiplayer when dynamic weather is used.
- Safety (SA) and Racecraft (RC) ratings will change with a drastically reduced rate on password protected servers.
- Added server admin commands: /kick and /ban.

¯\_(ツ)_/¯

(#700) KRi2


KRi2
aktív tag

Csütörtökön nyílt próba, és tesztfutam az új szimulátorral, az ACC-vel!

A Competizione technikailag eljutott arra a szintre, hogy alkalmas lehet szórakozásra. Ezen apropóból csütörtökön szervezünk egy tesztet Monza-ban, azoknak akik szívesen köröznének korrekt mezőnyben. Tehát elsősorban azokat várjuk akik kikapcsolódni, szórakozni szeretnének, kulturált körülmények között. A futamon való részvételhez kötelező a TeamSpeak! A fórumban szavazhattok a futamok lebonyolítását illetően. Részletek: http://gtr-masters.hu/tema/6859

||| | || ||||| | ||| ||

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.