NBA 2K25
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
NBA 2K25
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
Mindhárom frencsájz nagyon jó, mindháromról tudható, hogy gyúrják a következő részét. Bármi is jöjjön, boldogság lesz.
Bár személy szerint én a Mafia-nak szurkolok.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Nyílt titok, hogy készül a Borderlands 4, de a harmadik rész után valahogy nem tudok lelkesedni.
@oriic: Ezt a mondatot tudnád javítani?
"A minap jelezték nekünk, hogy a show alatt látható lesz a csapat legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is ott lesz a jelenlévők között."
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Pedig a 3-ba is voltak jó dolgok. Nyilván a 2-t nem lehet megugrani, annyira jól sikerült Jack és akkora volt a kontraszt az 1-hez képest.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Abszolút, a gunplay például kifejezetten élvezetesre sikeredett. A story-tól és a karakterektől viszont kapartam az arcom, konkrétan fájt, ha valaki megszólalt. Valamint a Mayhem 2.0 bevezetéséről sincsenek kellemes emlékeim, és most finoman fogalmaztam.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Hopp valóban bibi van a rendszerben. thx
Live-Die-Respawn
Hangokat se felejtsük, érezhető volt a javulás, főleg a járműveknél. Fedélzeti géppuska úgy csattog, mintha sebezni is tudna.
A sztori nyilván fail, nem lehetett felérni a 2-höz, de Typhoon DeLeon karakterén azért lehetett nevetni is meg sírni is.
Mayhem 2.0 nem vágom, hogy mi. Vagy azért, mert azt nem láttam, vagy azért, mert az 1.0-át nem.
Nekünk haverral azt hiszem két gondunk volt magával a gameplay-jel:
-A drop. Annyi legendary fegyvert dobott, hogy belefulladtunk, a kétharmada használhatatlan volt, a maradék egyharmad meg minden mást irrelevánssá tett még kipróbálás szintjén is. Én azt hiszem a Thorny Roses Roisen's Thorn-t vettem magamhoz, mint állandó jellegű tömegpusztítót, utána addig nem is nagyon kellett más, amíg nem dobott egy nagyobb szintűt.
-A nehézség. Nekünk -azt hiszem- Mayhem 2-n kezdtek érzésre olyanná válni a harcok, mint korábban a 2-ben. Hogy ez az ellenfelek gyengeségéből vagy a túl bőséges Legendary-ból eredt, azt nem tudom, de nem éreztük kihívásnak a játékot alapon.
Úgyhogy az van, hogy az első két részbe van 700+ óra darabonként, a 3-at meg egyszer nem vittem végig 100%-ra...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Mayhem 2-ben hozták be a zakkant módosítókat, mint pl laser trap, invulnerability drone, floor is lava, stb. Ezek nagyjából 2 percig voltak szórakoztatóak, utána az ember agyára mentek. Nem is fogadták kitörő örömmel a játékosok, ma már azt hiszem van egy M11-es szint, ami az M10-nek felel meg, csak módosítók nélkül.
A droppal maximálisan egyetértek, BL2-ben még különlegesnek érződött egy legendary drop, itt viszont már tényleg bele lehetett fulladni.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Hú, akkor abból én már kimaradtam.
Lényeg a lényeg, Mafia, Border, Bioshock, bármi lehet, mert mind készül.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57