Ha nem működik az OTA update:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dkovizoli
addikt
Ezen én is sokat gondolkoztam. Az s8+ óta használtam én is ilyen olcsó üvegeket. Rengeteg alkalommal jó szolgálatot is tettek párom s8-án és az enyémen is. Majd a 10- eseknél bejöttek a képernyőbe épített leolvasók és szerintem talán itt lehet különbség. Ha van. Az s10+-omon , gyári flip tokban egyszer szerencsétlenül esett, nem volt olcsó a javítás. Gondolom a drága sem védte volna jobban. Azóta nem is raktam fel rájuk úveget. Illetve van biztosítás kötve a 21u-ra is. Amennyi tempered glasst cseréltem, ha az mind ilyen drága lett volna, mint a whitesdome, akkor inkább a biztosítás.
[ Szerkesztve ]
BusinessGuy
őstag
Ennyit a 22ezres üvegről. [link]
Gyakorlatilag ez ugyan az az üveg ugyan ott gyártják, de a felrakókeret egyszerűbb és csak 1db üveg van benne.
Whitestone ezzel az aranyárral úgy csinál minrha ők szarták volna a spanyol viaszt... Nevetségesek, kár rá ennyit kidobni, semmi extrát nem tud a legtöbb uv-s kínai megolsással szemben, sőt, előző telefonomnál míg a whitestone fél év után elkezdett felengedni a széleken a párezres kínai 1 év után is fixen állt rajta...
MadMancs
veterán
Igen, tegnap előtt. Jeleztük is. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
bigdigit
addikt
Csak az android autó reconnect problémáját csesztek megoldani ismét..még mindig...
-FreaK-
veterán
Na ez jó, köszi szerintem meg is rendelem. Még mindig drága, de azért emészthetőbb
Igen, én is ugyan ezt írtam/gondolom.
[ Szerkesztve ]
Schuler888
senior tag
Komoly ceg lehet
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
petya2012
őstag
Sziasztok
Nálatok milyen képernyőidők születnek?
Nálam most 3óra 30 perc
MadMancs
veterán
5-8 óra. Attól függ mire használom.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
petya2012
őstag
Én még a múlt héten vettem kétszer töltöttem eddig,szerinted később beáll majd az aksija jobb időkre?
iceQ!
addikt
Mikor üzemleted be a készüléket, hogy 2x töltötted csak?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
MadMancs
veterán
Kell neki minimum 1 hét hogy bealljanak a dolgok.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
petya2012
őstag
NY_A
őstag
Nálam is 5-9 óra között alakul felhasználástól függően. Szerintem kifejezetten jó üzemidővel bír a telefon. Bár volt rá példa, hogy csak kb. 4 órát hozott de azt nem tudom megmondani akkor mit csináltam vele.
Szerintem be fog az állni rendesen. Ha továbbra is konzisztensen ennyi marad akkor valami nem kerek.
Mennyi idő alatt volt 3 óra 30 perc?
***
petya2012
őstag
Azt sajna nem tudom,hotspot-on volt csatlakoztatva a kocsiba a multimédia
oAcido
aktív tag
Nyaralás alatt az egyik hosszabb napon:
Ment a navi full fényerőn, rengeteg zene ment FM transzmitterrel miközben tokban a telefontartón folyamatosan sütötte a nap a kocsiban. Volt kb 2 óra netmegosztásom is, játszottam is kicsit. Szinte végig mobilneten lógott. Ja és ráadásul Galaxy Watch-csal össze volt csatlakoztatva.
Ezt pedig Siófokon a parton mellett mértem:
[ Szerkesztve ]
Hogy hogy nem tudod? 1 nap? 2 nap? 4 nap? Minden nap töltötted?
***
zaurac
tag
Sziasztok! Aki Note-ot használt korábban nem vett észre csökkent funkciót S pennél? Pl. Instagram-on ki tudtam jelölni szövegeket (Note 10 -en),de itt nem engedi.
MadMancs
veterán
Szia. Bár Note nekem nem volt így nem tudom ott hogy működik, de az intelligens kijelölés nálad nem működik? Eddig nem volt rá példa hogy ne tudtam volna szöveget másolni olyan helyről is ahol spen nélkül egyébként nem lehet (olyan app ahol nem lehet, html-ben tiltott kijelölés weboldalon, kép, stb). Instagram nekem nincs, így azt nem tudom megnézni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
zaurac
tag
Köszi! Az intelligens kijelölés működik, de az nem olyan jó , mint a sima kijelölés, ami Note 10+-on még ment a tiltó oldalokon is ,de lehet akkor már így is letiltották közben
Nunder
őstag
Nem tudom, hogy volt-e már róla szó mostanában, de a kamera feldolgozási ideje bizonyos módokban kissé kiábrándító.
Portrait, Night és Single Take módokat próbáltam eddig leginkább, ahol előjött, hogy a kép elkattintása után képtelen feldolgozni a képet a gép. Galériában a kép/videó alatt folyamatosan a forgó indikátor jelentkezik, emelett az értesítési panelen is előjön a feldolgozást jelző értesítés a számlálóval, és bizony van, hogy 10-20 perc után már inkább kinyírom a process-t mert idegesít. Van mikor azonban ez sem segít, csak a restart.
Van erre valami megoldás? Az a gond, hogy nem mindig csinálja, de pl. ha szeretném visszanézni a képet akkor nem tudom, mert őkelme még bőszen dolgozik rajta. Ki van véve az optimalizálás és engedélyezve van mindkét appnak a háttérben futás, cache törlés stb. ezeken már túl vagyok.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
h3lios
addikt
Fura a dolog, főleg jelenet optimalizálónál fordul elő.
Nekem éjszakai módnál és szintén porténál tűnt fel a dolog. Utóbbi esetében amikor megnyitom a galériában először a stock kép tölt be, kicsit tölt és utána rakja rá az effektet.
De egyik esetben sem tartott 1-2 secnél tovább a feldolgozás.
B-tag: H3lios#2825
poli27
veterán
Én a Telekomnál vettem 280 ért a 256gb os verziót Csak ezért csréltem le az S10+ ot Kaptam rá 182e ft kedvezményt
[ Szerkesztve ]
poli27
veterán
40 körül fizetek 3 korlátlan telóra meg itthoni tv és netszolgáltatásra.
poli27
veterán
van benne 2db drága teló biztosítás is... S21 ultra és egy note 20 ultra... az 7k csak De a gyerekek miatt muszály
poli27
veterán
Vajon működik ezzel az újlenyomat érzékelő
pohár
félisten
én 2 hete vettem a Telenornál kártyásan 407k-ért, XEH ROM-mal, teljesen függetlenül (256GB verzió)
ennél olcsóbban nem találtam egyáltalán, most ez az alja szerintem
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
iceQ!
addikt
zAPAtyin
tag
[Rejtélyes módon meghalnak egyes Galaxy S20 modellek kijelzői]
Ezzel kapcsolatban szeretném veletek megosztani az én történetemet:
Eddigi elégedett Samsung felhasználóként a Vodafonnál vásároltam egy Samsung Galaxy S21 Ultra készüléket. A készülék június 25–én OTA szoftverfrissítést végzett, ezt követően a készülék kijelzője nem működött, sötét volt, semmilyen gombnyomásra nem reagált, a hálózati töltő csatlakozást sem érzékelte, azaz használhatatlanná vált.
Másnap természetesen (június 6-án) felkerestem a KÖKI terminálban található Samsung Experience Store szervizt, ahol a készüléket átvették garanciális javításra.
Két héttel később felkerestem a szervizt érdeklődve a javítás állapota felöl, ahol azt az információt kaptam, hogy jelenleg a készülékhez nem érhető el kijelző, és nem is tudják mikor lesz rendelhető.
Az ügyintéző két lehetséges verzióval állt elő:
1. Keressek, egy másik szervizt ahol van kijelző. Pl. Budaörsön.
2. Vigyem el a készüléket a Vodafonhoz ahol vásároltam, majd ők elintézik a javítást.
Ezek után erre nekem is volt javaslatom:
Mivel a készüléket egy hivatalos Samsung márkaszervizben adtam le javításra, a szerviz gondoskodjon annak kijavításáról, vigye, küldje el oda ahol meg tudják javítani. Nem kívánom szó szerint idézni az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet javításra vonatkozó passzusait, gondolom ez Önök számára is ismert kérem, a szerviz ennek megfelelően járjon el.
Továbbá szeretném hangsúlyozni, hogy a szervizben kifejezetten kértem a telefon biztonsági mentését is, mivel a készüléken a munkámhoz kapcsolódó fontos, pótolhatatlan dokumentumok, dolgozatok, fényképek találhatóak. A szerviz elutasította a kérésemet a GDPR adatvédelmi törvényre hivatkozással mivel garanciális készülék esetén muszáj az adatokat törölni. (fizetős javítás keretében (kijelzőcsere) ebben a szervízben a Galaxy S10 plus készülékemről nem törölték az adatokat)
Nem értem, hogy a felhasználó kifejezett kérésére miért nem hajlandó a Samsung az adatok mentésére? (akár térités ellenében) Miközben a Samsung Cloudban tárolt fájlok, dokumentumok, fényképek is érzékeny adatokat tartalmaznak a felhasználó hozzájárulásával. Mi a különbség?
...A készülék a mai napig nem készült el....
(lehet ezek után ez volt az utolsó Samsung készülékem)
[ Szerkesztve ]
iceQ!
addikt
Menj be, kérdezz rá hogy mit jelent ez. Az a biztos
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
iceQ!
addikt
Hasonló történet: Vettünk egy céges laptopot. HP Elitebook 840 G7 (nettó 500 ezer forint).
Megjött, elkezdtem volna használni, de az usb c port nem működött. Dokkolót így nem tudom használni, illetve ugye nincs rajta így ethernet port. Ügyfélszolgálat. Nagy procedúra, visszautalják a pénzt. 4 forma nyomtatványt töltöttem ki, 5x erősítettem meg hogy minden rendben van a papírokkal, adatokkal. A pénzt 2 hónapja küldik, a gépért szintén 2 hónapja jön a futár. Magyarán szólva, semmi sem történt.
Csere alaplap októberben lesz, mondta a szervizes májusban.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
oAcido
aktív tag
Ugyan ez volt a telóm baja. Én postán adtam fel szervízbe, 1 hét alatt vissza is kaptam csakhogy szétcseszték a kamerámat. Utána hosszas levelezés, 2-3 szervíz és néha még mindig szar az autófókusz... 1-1,5 hónapig voltam telefon nélkül, a munkámhoz pedig néha elengedhetetlen ezért nem küldöm újra vissza.
De segítőkészen elküldték, hogy milyen bírósághoz forduljak ha nem javítást szeretnék, hanem komplett készülék cserét... Undorító lett a Samsung jól működő szervíz háttere..
Nunder
őstag
Igen, a jelenet optimalizáló ragad be valahogy a háttérben úgy tűnik. Ha nem múlik el a jelenség, akkor kap egy full wipe-ot majd.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
Nunder
őstag
Vodánál 390K 21 havi részletre (18500) a 256Gb-os. Ha egyben kipengeted akkor 399K talán.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
h3lios
addikt
Adatmentésre sehol nincs lehetőség szervizelés illetőenk. Erről a vásárlónak kell külön gondoskodnia vagy otthon, vagy olyan helyen ahol végeznek ilyet. Pl. jó drágán Media Markt okos pultnál.
A csodás GDPR törvények gyakorlatban sokkal jobban szopatják a vásárlókat, mint amennyire védik az adataikat. A szervizben addig hozzá sem nyúlhatnak a telefonhoz ameddig a személyes adatok nincsenek törölve róla.
Szolgáltatónál melózok és kötelező jelleggel törölni kell az adatokat, mikor átvesszük a készüléket szervizre. Ha ez nem megoldható, mert sérült a kijelző akkor a szervizben történik az adatok törlése. Kérhet akármit az ügyfél nekünk akkor is ezek szerint kell eljárni. A garanciában / biztosításban amúgy sincs benne a személyes adatok védelme / megőrzése az esetleges javítások során.
Nyílván utólag könnyű okosnak lenni, de ha munkához fontos és pótolhatatlan dolgok vannak rajta, akkor azért illene legalább naponta / 2 naponta biztonsági mentést csinálni felhőbe.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
poli27
veterán
Ilyen nincs sztem....fenyegesd meg őket... én már rájuk borítottam volna a pultot tuti...
kaisers
aktív tag
Vki segítsen:
Google segédet, hogyan tudom kikapcsolni végleg?
(Legújabb XEH + Nova)
pohár
félisten
mivel Z Flip van a jobb felső sarokban, szerintem csak annál 65k... S21U-nál 30k a max elvileg, de meg kell kérdezni
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
insyde5
aktív tag
Ugy jön össze a 65k ,hogy ha 300 fölött vásárolsz kapsz 20.000-t, plusz maximum 45.000be beszámit olyan kifogástalan, hiánytalan készüléket amit beviszel. hozzáteszem LUMIA930 pl nincs is a listában DE 10 FORINTért beszámitják. Azaz 10+20.000 lejön a végösszegbő. De ugyan ennyit ér egy nyomogombos 14 éves is(10HUF) . Egy patika állapotú s8 ha megvan töltö, füles DOBOZ :max 20.000 . Ha nem nem patika 10k, ha nincs töltö -3000, ha nincs füles -2000..
Ezt jelenti .
zAPAtyin
tag
Esetleg azt is meg tudnád mondani, hogy fizetős javítás eseén miért nem ez a protokoll? Ugyanis fizetősbe cseréltek nekem néhány hete a galaxy S10 Plus készülékemen kijelzőt és nem törölték az adatokat.
"Nyílván utólag könnyű okosnak lenni, de ha munkához fontos és pótolhatatlan dolgok vannak rajta, akkor azért illene legalább naponta / 2 naponta biztonsági mentést csinálni felhőbe."
Esetleg felhőbe?!?! Nesze neked GDPR!!!
[ Szerkesztve ]
aprokaroka87
nagyúr
A történet egy Apple szervizben történt meg...
zAPAtyin
tag
[Azért ez már bűncselekmény, nyilván ez egy kirívó eset]
A GDPR miatti törlés olyan mint a gékocsi riasztó, hogy csak magadat szopatod vele az autódat ettől még pillanatok alatt ellopják. (épp aktuális: Pegazus)
poli27
veterán
Az utólag beépített rablásgátló, és riasztót nem hatástalanítják gyorsan Ez tévedés! A gyárit tudják pillanatok alatt...
MadMancs
veterán
Sziasztok.
A képen lévő értesítéssel találkozott már valaki? Pár perce megjelent, és hiába bökök rá ahogy írja is, nem történik semmi. 1 slot Vodafone, 2 slot ROCKMOBIL (Netfone), nem tudom melyik szolgáltatóra gondol.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,