Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Z_A_P


Z_A_P
addikt

Szerintem valahol ez lesz talan a valasztopont, ahol a konzol mindenben a PC ele fog kerulni (grafika, sebesseg, stb)

OK

(#2) Carlos Padre


Carlos Padre
veterán

Az ssd bekötésénél már az is sokat számít ha végre nem sata/usb csatolót használnak. Gondolom itt közvetlenül a memóriabuszra kötik majd a gyors elérés érdekében.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3) Walter_White válasza Z_A_P (#1) üzenetére


Walter_White
senior tag

Remélem lesz majd lehetőség felbontás választására FHD-1440P-4K - ha 4K-n nem is, de a többi felbontáson azért a Fix 60FPS remélem meglesz, de ebböl a 30-ból ki kellene lépni már végleg...

(#4) pilóta válasza Z_A_P (#1) üzenetére


pilóta
nagyúr

Mint minden konzol generációnál eddig kb.

Ez tart is 1-2 évig, aztán a PC megint lelépi sebességben, de a programozók meg egyre jobban kiismerik a konzolt, ezért így is tartja a lépést még 1-2 évig, majd lemarad. Ekkor kiadják az újabb konzolgenerációt és kezdődik minden előröl...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#5) Cifu


Cifu
nagyúr

"Ez a vezető oka annak, hogy az új PlayStation rendkívül gyors SSD-t fog kapni, konkrétan olyat, amihez mérhetőt jelenleg nem is lehet vásárolni, viszont végeredményben a beruházás megéri, ha a játékos virtuálisan 100 km²-es területet is be tud majd barangolni, méghozzá töltőképernyők felvillanása nélkül"

Ezen a kijelentésen azért jól el lehet nevetgélni. 2001-ben az Operation Flashpoint 12.8 km² területen mászkálhattál töltőképernyő nélkül. A játékmotor egyébként 51,2 négyzetkilométeres területet ismert, de az akkori hardverek nem bírták memóriával (ez ugye a masszív 32bites korszak volt még). Külön érdekesség, hogy a Bohemia Interaktíve kihozta az első XBox-ra is a játékot, igaz kellett egy kicsit küzdeni, hogy elférjenek a memóriában. Az Armed Assault sorozat ezt vitte tovább szépen sorban, az ArmA3-ban Altis szigete 270,3 négyzetkilométert tudott.

Az Elder Scroll: Daggerfal aktuális játékterülete 161 000 km² volt (161 ezer), 1996-ban, vagyis 23 éve. Ennél nagyobbnak nevezték a játék fejlesztői, de ez most lényegtelen. Később a Morrowind, Oblivion és Skyrim ugye ennél kisebb, de kidolgozottabb térképpel bírt. De azok is töltőképernyő nélkül.

Szóval ez a töltőképernyő felvillanás nagyon mókás, de évtizedekkel ezelőtt is megoldható volt töltőképernyő nélkül nagy területen zajló játékot készíteni.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#6) Carlos Padre válasza Walter_White (#3) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Engem nem zavar a 30fps, csak legyen végre okos AI, és legyen szép. Online lövöldékben és reflexjátékokban meg eddig is megvolt a 60fps. Akinek az fps a fétise verje (el a pénzét) PC-re.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#7) opr válasza Walter_White (#3) üzenetére


opr
veterán

Most is van lehetoseg felbontast valtani, es attol fuggoen, hogy hogy lett megirva a jatek, most is tobb fps-t kapsz, ha leveszed a felbontast. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8) Z_A_P válasza Cifu (#5) üzenetére


Z_A_P
addikt

Az Elder Scroll: Daggerfal aktuális játékterülete 161 000 km² volt (161 ezer), 1996-ban, vagyis 23 éve

:Y :Y :Y

Daggerfall is the second to largest Elder Scrolls game to date, surpassed only by The Elder Scrolls: Arena, featuring a game world 161,600 square kilometers (62,394 square miles) — roughly half the size of Great Britain — with over 15,000 towns, cities, villages, and dungeons for the player's character to explore. ...In Daggerfall, there are 750,000+ non-player characters (characters) for the player to interact with,

OK

(#9) adamssss


adamssss
veterán

A sima PS4 kb, 1,8 teraflops-ot tud. Az új ezek szerint minimum 10-et hoz ami legalább 5x-ös gyorsulás.

Kérdés még számomra, hogy az RT bevezetésre kerül-e, mert elnézve PC-n a BFV-t és az Anthem-et brutális a grafikai különbség és ez csak az első két úttörő volt. Viszont ha bevezetik a tényleges RT-t azokhoz elég lesz-e ennyi vas?

Ja és lesz-e benne BD meghajtó? Vagy már csak digitálisan lehet a játékokat megvenni akkor viszont ugrik a használt piac...

[ Szerkesztve ]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#10) Bici válasza Cifu (#5) üzenetére


Bici
félisten

Én is tudok csinálni Blenderben egybillió nkm területet, ami meg sem kottyan egy riva128-nak sem.
Itt a texturák/modellek részletességéről és a változatosságáról szól minden, mert hiába nagy a terület, ha gyakran ismétlődnek a modellek, texturák.
Kivéve, ha tévedek. :D

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#11) opr válasza adamssss (#9) üzenetére


opr
veterán

Lesz benne BD meghajto.
A kerdes, hogy fognak-e megjelenni ps5 jatekok BD lemezen vagy nem meg nem tisztazott.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#12) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

Az új képességek tekintetében a Sony és az AMD komolyan dolgozott az AI-ra, de nem tudtuk meg, hogy milyen operációkra lehet számítani... még csak ötlet sincs? :)

Life, Uh, Finds A Way

(#13) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Nagyon jónak ígérkezik a gép. Alig várom már! :) Végre normális hadver lesz a következő generációban. A ps4 valahogy elég gyengusz volt már a megjelenés után is. Itt azért lesz kakaó rendesen.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#14) Cifu válasza Bici (#10) üzenetére


Cifu
nagyúr

Innen kezdve gondolom érted mi a problémám a mondattal...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#15) #82819712


#82819712
törölt tag

Nincs se vertex shader se geometry shader. Naccerű.

Na manócskák hívják azt amikor a shadert nem fordítják le hanem a kihasználtságlimitet elemezve szétvagdossa részekre?
Itt az elemzés időtartalma dönti el milyen lesz a hatékonyság.

[ Szerkesztve ]

(#16) Walter_White válasza Carlos Padre (#6) üzenetére


Walter_White
senior tag

Zavarni nem zavar, de ha lenne lehetoseg minden jateknal , biztos vagyok a legtobb ember aki szerint tokeletes a 30 fps, az rogton atvaltana 60-ra :)
99,9%-ban biztos vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#17) Bici válasza Cifu (#14) üzenetére


Bici
félisten

Nem értem. :B

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#18) Synthwave válasza Z_A_P (#8) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Bezony. Ráadásul teljesen legálisan és ingyenesen letölthető az official oldalról.

Nagy királyság, még nagyobb feeling.

Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

(#19) opr válasza Bici (#10) üzenetére


opr
veterán

Jo fele kapisgalsz. :K
Itt arrol van szo, hogy meg kell talalni egy fajta balanszot.
Vagy az van, hogy a reszletesseg alacsonyabb, vagy az van, hogy a jatekos sebessege/mozgasa van valahogy korlatozva (taktikailag elhelyezett akadalyok, pl hegyek, stb), es igy a jatek folyamatosan elore tud tolteni.

Itt arrol van szo, hogy gyakorlatilag egy bottleneck megszunik, es a reszletesseg - jatekos maximum mozgasi sebessege vonalon a szamitasi kapacitas lesz az egyetlen realis korlatozo tenyezo, a hattertar nem. Ez a generacio sok szempontbol az eddig megszokott limitaciok megszunteteserol/radikalis csokkenteserol szol. Aztan kerdes, hogy mit fognak vele kezdeni a studiok.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#20) Bici válasza Bici (#17) üzenetére


Bici
félisten

(#14) Cifu: Vagyis értem. Csak rosszul gondoltam végig, hogy mi kell értenem. :DDD

(#19) opr: :K

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#21) hombre[EU] válasza Walter_White (#16) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Inkább raytracing,mint 60 frame ;) Ha választanom kell én is inkább a fizika,szimulációk,sugárkövetés mellett teszem le a voksomat,mint a képkocka.Ahol kötelezō ott a fejlesztōk legtöbb esetben most is megoldják.

Life, Uh, Finds A Way

(#22) Synthwave válasza hombre[EU] (#21) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

A magam részéről nem igazán látom értelmét a realisztikus diavetítésnek; a 30 maximum fánkból elég. : D

Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

(#23) opr válasza Synthwave (#22) üzenetére


opr
veterán

PC-n tenyleg borzalmas a 30fps, konzolon en teljesen jol elvagyok vele.
Mondjuk leginkabb azert, mert amikor PC-n 30fps-rol beszelunk, akkor altalaban atlagfps-rol beszelunk, nem minimumrol. Ha a minimum fps a 30, akkor nekem az PC-n is eleg, amig nem valami gyors lovolderol van szo, de azt meg egerrel meg billzettel jatsszuk amugy is. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#24) Carlos Padre válasza Walter_White (#16) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Van az a réteg, de elhiheted, hogy a nagy átlag álla sokkal inkább az élethűbb grafikától és fizikától esik (majd) le, nem a 60faps-től (sic).

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#25) hombre[EU] válasza Synthwave (#22) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Nem ismerek olyat aki a 30frém miatt ne kedvelte volna pl az Insomniac pókemberét :)
Én nem kiskacsákra lövöldözgetek online ;] ,hanem élményt keresek a videójátékokban ugyanúgy,mint a moziban vagy könyvekben. Kinek a pap...

Life, Uh, Finds A Way

(#26) Kupszi


Kupszi
aktív tag

Nekem még sose volt konzolom, de most itt az idő. De már megvárom a PS5-t, egy 4K monitorral megdurrantva. A PC gammákba 2002-es évbe szálltam be,de most volt elég, a konzol egyszerűbb, nem kell annyit fejleszteni, és minden játék, ha nem is megjelenéskor de stabilan fut. Single játékoknál a 60 fps már elég, és véleményem szerint a PS5 már ezt fogja megcélozni,ha nem is 4K-ba de 1080P-be biztos.

Rengeteg játék van amivel játszanék, de nem tudok. Sok-sok PS4 exklúzív játék van, ami nagyon tetszik.

[ Szerkesztve ]

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#27) Synthwave válasza hombre[EU] (#25) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Én is élményt keresek, de szeretem, ha mozgóképre lövök. ;]

Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

(#28) gianni85


gianni85
veterán

Mit tudhat? Remélhetőleg ez már tudni fogja kussban végezni a dolgát.

(#29) GodGamer5 válasza hombre[EU] (#25) üzenetére


GodGamer5
addikt

+1
Anno nintendo64-en 20fps-re is leesett pl a GoldeEye-nál a framerate, mégsem sírt senki, hogy deszar, mert a grafika/játékélmény bőven kárpótolt. Ez a 60fps+ alatt nincs élet, az utóbbi évek találmánya.
Egy ps4-es Uncharted 30fps-el is döbbenetesen jó és élvezetes.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#30) hombre[EU] válasza Synthwave (#27) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Évekig crt-n 333-ra lockolva játszottam cod uo,ut úgyhogy tudom mirōl van szó csak nem értem a finnyáskodást :F
Peace :R

Life, Uh, Finds A Way

(#31) Bici válasza hombre[EU] (#30) üzenetére


Bici
félisten

Felesleges ezen vitázni. Ez is szubjektív. Minden ember kicsit máshogy lát, hall, stb.
Van, aki a sok basszuszt szereti, van akinek megfájdul tőle a feje, és még lehetne sorolni kajákkal, nőkkel.
Szerintem sokaknak jobban feltűnik a 30fps, mint a kevésbé részletes grafika.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#32) #04430080 válasza Synthwave (#22) üzenetére


#04430080
törölt tag

Doom 3 volt anno poén, mikor leesett az fps, ha spawnolt az imp ajtónyitáskot. Legalább nem ijedtünk meg tőle, mert tudtuk, hogy jönni fog valami. Bezzeg ha 60 fps lett volna... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#33) Synthwave válasza GodGamer5 (#29) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Láttam én a GoldenEye-t (meg Perfect Darkot) abban az időben és nagyon nem tetszett a diavetítés már akkor sem - hiába volt amúgy jóféle a játék. Persze akkoriban az ember azért kevésbé válogatott, hiszen egyrészt jóóóval fiatalabb volt, sokkal kevesebb tapasztalattal, másrészt viszonyítási alap sem volt annyi/olyan minőségű (frame rate tekintetében, legalábbis).

Engem valahogy nem tud kárpótolni a csillámló bumpmaplensflare hegy, ha két frame között le tudok főzni egy kávét. Még a DOOM-ot is kerámiatokos Pentium MMX alá cibáltuk, amint lehetett - nemhogy a 320x240-es VGAQuake-et. Aztán volt nagy üdvrivalgás - meg értetlenkedés, hogy hogy a bánatba tudtunk ezekkel eddig máshogy játszani. :DDD (Ma meg már azt a frame ratet röhögöd körbe, amit azok a Pentiumok tudtak magukból kipréselni.)

Úgy prezentálod a dolgot, mintha a buttersmoothness egyáltalán nem képviselné egy kardinális részét a játékélménynek. Jó persze, pl. egy single player címnek / RPG-nek nem feltétlenül kell csakazértis 100+ fps (de az abszolút minimum stabil 60 azért legyen már meg, mert különben szomorú leszek), de amint online-ra vált a dolog, ne vergődjünk már két számjegyből álló értékekkel..

Ha az "utóbbi évekbe" beletartozik az utóbbi ~20 év egésze is, akkor egyetértek.

------------------------------------------

(#30) hombre[EU]: 333-ra? Ejnye, emlékeim szerint az nem volt tournament legal, csak 250-ig. : > Viszont akkor csodálom, hogy nem érted.

[ Szerkesztve ]

Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

(#34) Synthwave válasza #04430080 (#32) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Szerencsére akkoriban egész tűrhető vasam volt (XP 2200+, 1 GB DDR400, Sapphire 9600 128 MB) és mediumra visszavéve relatíve szépen futott a DOOM 3.

Amúgy nagyon csíptem a gémet, s bár elszakadt az eredeti recepttől, igencsak kellemes órákat töltöttem el vele; soha nem értettem a sok szapulást, amit kapott, pedig (egyebek mellett) én is Wolf3D-n meg DOOM 1-en szocializálódtam - és ez utóbbi (pontosabban a DOOM-DOOM II-The Ultimate DOOM) a mai napig pont ugyanolyan (ha nem nagyobb) áhítattal tölt el, mint akkoriban. Zseniális engine, páratlan atmoszféra és játékmenet; minden képernyőre rajzolt pixel él és lélegzik, minden hangminta a lélek tövéig hatol.

A jó DOOM 3 móka receptje:

(-max settings, max frame rate - nyilván ehhez a részhez kell vas)
-némi tudatmódosító magadhoz vétele
-Nightmare difficulty
-este 11-kor, nyitott ablak mellett
-fejhallgatóval

jáccá.

Kellemes kis 300-as pulzust eredményező meglepik nyenyeregtek elő a sötétből. :DDD

A másik ilyen az überkirály AvP '99 (a mai napig az egyetlen zsír AvP játék és multiban is nagyon büntet). Mondjuk rátett néhány lapáttal a DOOM 3 élményre, mert a marine kampányt a második misszióig bírtam idegekkel; amikor a teljes sötétségbe burkolózó, hideg fémfolyosón 1 km/évszázad sebességgel való előrearaszolás közben a plafonon megbúvó idegen megvárta, míg az utolsó fáklyám is kialszik és PONT abban a pillanatban ugrott sziszegve a nyakamba, azt mondtam köszszépenquit.

És már izzítottam is a predator kampányt. Mondjuk az meg a másik véglet volt, mert ott meg félig csukott szemmel, két kézzel Vivaldira kalimpálva a billentyűzeten, átszellemült vonaglás közepette trancsíroztam miszlikbe mindent, ami élt és mozgott.: D

[ Szerkesztve ]

Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

(#35) berVi válasza Carlos Padre (#2) üzenetére


berVi
senior tag

A PS-nel most sem a diszk sebessege a szuk keresztmetszet. Nem nagyon kell varni semmire zavaro ideig. Ellenben 10 jatekkal tele lehet tenni meg az 1TB verziot is.

Egy 2-4 TB-os HDD nem csak olcsobb, de hasznosabb is lett volna.

(#36) Petykemano válasza #82819712 (#15) üzenetére


Petykemano
veterán

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#37) Cathulhu válasza adamssss (#9) üzenetére


Cathulhu
addikt

Nem olyan brutális az a különbség szvsz, és csak egy-két effektet számolnak RTvel, azt is erősen limitálva. Őszintén ebben a generációban semmi értelmét nem látom erőltetni, gimmick.
Mire a PC eljut a tényleges RT-ig és nem csak tessék lássék alapon lesz, addigra már PS6-ról fogunk beszélgetni, szóval a Sony és jövendő partnere ráér még az RT köré hardvert tervezni.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#38) Szári


Szári
tag

"Úgy tudjuk, hogy többféle működési mód van betáplálva az aktuális rendszerbe, és ettől nagymértékben változik a teljesítmény, de az összesített számítási kapacitás 32 bites lebegőpontos operációk esetén, a leggyorsabb módban eléri a 14 TFLOPS-ot. Na most ez tényleg egy összesített adat, tehát gyakorlatilag a grafikus vezérlő mellett a processzor is bele van számolva. Energiatakarékos módban egyébként 10 TFLOPS ez az érték."

Tudom, hogy csak a TFLOPS érték nem tükrözi a valós teljesítményt de azért érdekességképpen itt van pár TFLOPS érték ami szerintem elég jól szemléltet.
-Nintendo Switch - 1
-Xbox One - 1.31
-Xbox One S - 1.4
-PS4 - 1.84
-PS4 Pro - 4.2
-Xbox One X - 6

-GTX 1060 6G - 4.4
-GTX 1070 - 6.4
-GTX 1660TI - 5.43
-RTX 2060 - 6.4
-RTX 2070 - 7.4
-RTX 2080 - 10
-RTX 2080TI -13.45

-RX 580 - 6.1
-RX 590 - 7.1

[ Szerkesztve ]

(#39) Abu85 válasza adamssss (#9) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Anthem nem támogatja a DXR-t. Túl régi a Frostbite, amit használ.

A Sony úgy néz ki, hogy nem olyan sugárkövetést használ, mint ami van a DXR-ben. Sokkal inkább voxel intersectionnek tűnik.

Állítólag lesz optikai meghajtó.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40) GodGamer5 válasza Szári (#38) üzenetére


GodGamer5
addikt

De a Ps5-ben lesz felezett pontosság, úgy pedig minimum kb 20 maximum kb 28 tflops-ot is kitol a gép, az meg konzol szinten nagyon állat, főleg, hogy a radeonok compute-ra vannak kihegyezve. :) Tudom ez a komplett gép teljesítménye, de ottkörül lesz amit leírtam. :)

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#41) arty válasza Walter_White (#3) üzenetére


arty
veterán

a 30fps-ből sose fognak kilépni, mert a szebb grafika többeknek tetszik, mint a 60fps :) :(
plusz azzal el lehet adni játékot, fps-el nemnagyon... (az fpshuszárok mindig pécéznek, hiszen a 60fps is csak egy lépcső a 120-144-240fps felé vezető úton :D )

(#9) adamssss: biztosan lesz benne optikai meghajtó, de a használtpiac nem ezen múlik (ms a one esetén is megoldotta volna, hogy ne tudj használt/kölcsön játékkal játszani... csak a lázadás - szerencsére! - elsodorta őket, a túlárazott, gyenge, megcsúszott gépükkel együtt ;) )

(#13) GodGamer5: a 2080ti + egy core/ryzen már most több tflops, pedig hol van még a megjelenés. pont annyira lesz normális a ps5, amennyire a ps4 volt. sajnos minden a (fakezű) programozókon múlik, és azokon akik mindenért kiadják a pénzt (a rossz minőségű, szaggató szoftverért is)

[ Szerkesztve ]

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#42) Duck663 válasza Abu85 (#39) üzenetére


Duck663
őstag

Abu, akkor Navit nézve mi a helyzet RT fronton? Lesz, de mégsem, azaz nem DXR, de lehet hogy lesz? "Mantle RT" esetleg? Vagy Vulkan alá valami speckó?

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#43) arty válasza Kupszi (#26) üzenetére


arty
veterán

(#26) Kupszi: fps-t a játékfejlesztő céloz, nem a konzolgyártó (bárcsak megtehetné és megtenné a sony, hogy előír mondjuk 60fps minimumot ;) )

túl vérmes reményeid ne legyenek: ma is láthatsz játékot konzolon 20fps-re beszaggatni, régen is láthattál és borítélkolható, hogy a jövőben is láthatsz majd :) sokat "segített", hogy generáció közepi fejlődés óta több játékban választható a rosszabb felbontás/jobb frém, de ez közel sem általános megoldás/beállítási lehetőség

(#35) berVi: playstation esetén senki nem akadályoz meg, hogy kicseréld a hdd-t nagyobbra. az átlagnak(!) elég az 500/1000GB, cserébe "olcsó" a gép (=lélektani 399/499 USD alatt lehet az induló ár)

(#37) Pinky Demon :R :R mélységesen egyetértek!

[ Szerkesztve ]

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#44) adamssss válasza Abu85 (#39) üzenetére


adamssss
veterán

Ja igen. Metro-t akartam írni. Elnézést. Az Anthem DLSS-t támogat.

Mondjuk jó lenne ha lenne valami egységes RT platform és nem minden gyártó a maga megoldását erőltetné mert annak csak mi felhasználók fogjuk meginni a levét...

Mint ahogy egy kolléga is írta, hogy reméljük játékok is lesznek BD-re így megmarad a használt piac...

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#45) arty válasza adamssss (#44) üzenetére


arty
veterán

és ne is csak a használtpiacot emlegessük: haverokkal, ismerősökkel nem egy lemezt csereberéltünk már... plusz a digit polcról BÁRMELYIK napon eltűnhet egy játék, aztán azzal te az életben nem játszol, hiába jön meg hozzá a kedved 1-2 évvel később... míg a lemez "mindig" elérhető marad (max megdrágul)

a digit árazásról nem is beszélve... az egyetlen kontrollod a túlárazás felett a fizikai példány (vagy persze ha nem játszol... de az sokszor nem opció, ha szeretsz játszani ;) )

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#46) GodGamer5 válasza arty (#41) üzenetére


GodGamer5
addikt

"sajnos minden a (fakezű) programozókon múlik" - Pont ez a lényeg, hogy a belsős stúdiók szinte csodát műveltek a hardverrel már a gyengécske ps4-nél is, ez meg minimum ötször gyorsabb lesz, így sokkal nagyobb a mozgásterük a programozóknak, míg a ps4 anno nem volt akkora előrelépés. Egy 2080 ti-pedig hiába erősebb hardver, de a konzol fullra ki lesz használva a jobb api,fix célhardver miatt sok-sok technológiai extrával, míg a 2080ti-t soha nem fogják ennyire kihasználni.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#47) Abu85 válasza Duck663 (#42) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem tudom. Attól függ, hogy a Sony tervezte-e sugárkövetéses hardvert, vagy az AMD. Ami itt van az a PlayStationre vonatkozik. Nem lehet automatikusan levetíteni a PC-s Navira. Ettől persze még lehet sok a hasonlóság, de a Semi-Custom az egy külön részleg az AMD-n belül.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#48) kikikirly válasza hombre[EU] (#21) üzenetére


kikikirly
senior tag

Mega Giga +1 :)

(#49) Duck663 válasza Abu85 (#47) üzenetére


Duck663
őstag

Értem, köszönöm. Rosszabb esetben ugyanaz lehet, mint a DSP blokkal a Bonaire-ben, a True Audiohoz. Ott van, de minek. Reméljük, hogy most nem az lesz.

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#50) komi77


komi77
senior tag

Megrögzött pc imádóként elgondolkodtat ez a gép. Nálunk itthon csak és kizárólag játék miatt fejlesztődik folyamatosan a pc. Ez egy specifikusan arra kitalált masina - a bd csak plusz, nekem. Szóval a videokártyányi árú konzol lehet befigyel a jövőben. Arról nem is beszélve, hogy a 4K-s tv-ink új értelmet nyerhetnek és nem kell plusz pénzért játékra is jó - kicsi - moncsit venni. Ebben nyilván vannak kompromisszumok. Viszont a pc-nél is vannak, leginkább a mit kapok mennyiért kérdésben. Gondolkodós lesz ez a masina. :)

Szegény ember kézzel nőz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.