Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gabor85


gabor85
őstag

Nem mintha terveznék passat-ot venni, de :R

http://passatklub.hu/ -t linkesítsd!

[ Szerkesztve ]

(#2) INMOTEP válasza gabor85 (#1) üzenetére


INMOTEP
őstag

Megvan

(#3) Thunderzolee

A kombi Passat egy szép, elegáns autó, amivel bárhol meg lehet jelenni.
Óriási raktere van, hogy ebbe mi minden el nem fér..
Egy időben egy kollégámnak volt ilyen, még a PD motorok előtti időből, lényegében majdnem ugyanez volt, sokat jártunk vele, tökéletes autónak tartom. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#4) koshmar


koshmar
őstag

Haverom isteníti ezt a kocsit, és nem ok nélkül. :R

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#5) INMOTEP válasza Thunderzolee (#3) üzenetére


INMOTEP
őstag

Igen ,valójában a B5 ös Passat beltere ,oldala,hátulja ugyanígy néz ki.Csak a lámpák másak. :)

(#6) INMOTEP válasza koshmar (#4) üzenetére


INMOTEP
őstag

Igen ,csak addig jó amíg 20 éves suhancok kezébe nem kerül,és elkezdik Chipeltetni orba szájba ......na ekkor megy szét a motor,a kettős tömegű lendkeréktől kezdve minden ......és rohamosan csökken az élettartalma......De ha megvan őrizve eredeti állapotban több százezer Km -t elmegy minden gond nélkül.Engem még cserben soha nem hagyott

[ Szerkesztve ]

(#7) koshmar válasza INMOTEP (#6) üzenetére


koshmar
őstag

:K

Van is pár gyerek erre, akiknek eggyel korábbi Passatjuk van mint neked.
Hajtják is mint az állat, szegény turbónak nincs nyugalma...
Kíváncsi vagyok, meddig húzzák...

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#8) INMOTEP válasza koshmar (#7) üzenetére


INMOTEP
őstag

Hát nem sokáig ,bírni bírják ezek,ezzel nincs gond.Csak nem szabad pörgetni a motort,ez épp arra van kitalálva hogy alacsony fordulatszámon használd Nem arra való hogy gyorsulási versenyt rendezzünk vele :( vétek pörgetni az ilyen motort .........nekem 1800 as fordulaton 100 al megy.Gondolható hogy fogyasztásban is megmutatkozik :)

(#9) <NewL>


<NewL>
addikt

nem vagyok Passat sem Wolksvagen ellenes, de most őszintén milyen valóságalapja van az írásodnak? 10ezer km egy kocsinál, semmi! lehet mész vele még 2 ezret és széthullik az egész motor aztán meg majd köpködöd a Passatot. az ilyen ítéleteket el sem szoktam olvasni, 40-50 ezer km-től felfele, ott már lehet tényleg tapasztalata az embernek a kocsijával

There's an app for that

(#10) INMOTEP válasza <NewL> (#9) üzenetére


INMOTEP
őstag

Nos hogy tisztán láss ,lehet félre érted az írásomat ...ha figyelmesebben átolvastad volna akkor leszűrnéd hogy ez nem kifejezetten az én autómról szol.Hanem általában a Passat B5,5 1.9 PDTDI röl .Akik normális körülmények között használják és rendszeresen szervizeltetik azoknak nem lessz különösebb gond ezzel a típussal .És besem kell regisztrálj a Passatklubra ,már a Autóvásárlási tanácsokban ott van hogy akiknek 5-6 éve megvan és beletoltak 2-300 ezret !! mit írnak erről a motorról.800 tagja van az oldalnak ,és neharagudj de én nekik hiszek nem a Népitéletnek .Mondjuk ha népitéletet szeretnél olvasni akkor szívesen írok én neked oda 4 év tapasztalatot 200 ezer km-t,meg egy rahedli hibát hogy miért nem érdemes megvenni .....ha ezt szeretnéd látni 3 perc regisztrálok és megírom..........csak az a gond hogy ilyenről a Passatklubon mégcsak nem is halottak !.Nem csak görgetni kell,hanem néha utánna nézni dolgoknak és olvasni is .És azért ha olajcsere periódusok között sem eszik semmi olajat a motor nehogy már széthulljon nekem 2 ezer km múlva .Szép lenne :C akkor meghirdetném rögtön és megszabadulnék tőle hidd el.

(#14) INMOTEP válasza <NewL> (#9) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ráadásul ha valami elkezd kopni netalán a motorban,akkor annak előbb jelei vannak....Szelephang,elkezdi csipkedni az olajat ,erőtlen lessz a motor stb stb .Nem fog egyik pillanatról a másikra széthullani 1 kocsiban sem a motor...... azért ez nem így működik :N

[ Szerkesztve ]

(#16) mtade


mtade
aktív tag

Viszont gyártottak 2.0 PDTDI it is Bosch PD elemmel

Régóta szemezgetek egy ilyesmivel, bár én PD-t nem vennék belőle. Az 1.9TDiből is kijön 200ló, nem akarnék bonyolult technikát a lovakért... :D

Ha egyszer autóáron fogják mérni, nem aranyáron, ki fogok próbálni egy kócvágent. :K

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#17) INMOTEP válasza mtade (#16) üzenetére


INMOTEP
őstag

A PD nek a lényege az alacsony fogyasztás,ezért drága még ....mert egy jól felszerelt középkategóriás autót kapsz ,kiskategóriáju autó fogyasztásán :U ez az amit megkel még most fizetni érte.Ha a lóerő számít és nem a gazdaságosság ,akkor nem a PD való neked .

(#18) FoBCRaistlin


FoBCRaistlin
őstag

Hali!

Nekem nem Passatom van, de szintén 1,9Pd 131ló a mocim.
Gt1749-es turbó van benne. Nem tudod véletlenül, hogy mi a gyári nyomása ennek a turbónak, illetve húzás esetén mi az a max nyomás ami még nem gond?
Amúgy én is csak dícsérni tudom a kocsimat ezzel a motorral. :C
:R

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#19) INMOTEP válasza FoBCRaistlin (#18) üzenetére


INMOTEP
őstag

Megírom hamarosan neked a megfelelő töltőnyomást :)

[ Szerkesztve ]

(#20) INMOTEP válasza FoBCRaistlin (#18) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ment privátba ,de hogy ha más is kíváncsi rá akkor a gyári érték 1.3,és
max 1.5 bár lehet ami még nem káros az alkatrészeknek .

[ Szerkesztve ]

(#21) FoBCRaistlin válasza INMOTEP (#20) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

:R

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#22) djsilas


djsilas
tag

Én ezt az autót szerintem ismerem, az első képről! :D

(#23) djsilas válasza <NewL> (#9) üzenetére


djsilas
tag

Első mondat: Nos kb 1.5 éve a tulajdonomban van.

Gyanítom ezalatt belement pár méter az órájába, ha pedig az első mondatig nem sikerült eljutnod, akkor miről beszélsz!? :P

(#24) 7600 GS


7600 GS
addikt

Na akkor ebbe a topicba irányitom a bátyámat, szerintem Kecskeméten ő a legnagyobb Passat-os. :DDD Igaz, neki egy 1982-es 1.6 Dizel 32B van, most lett rendberakatva, és páran már kérdezték hogy a közlekedési múzeumból hoztuk-e. :DDD

(#25) INMOTEP válasza djsilas (#22) üzenetére


INMOTEP
őstag

Haha ,kik kerülnek ide :D

(#26) INMOTEP válasza 7600 GS (#24) üzenetére


INMOTEP
őstag

Mond meg neki hogy regisztráljon majd a Passatklub oldalra ,és jöjjön el a Szeptember 24 edikén megrendezett klubtalálkozóra .Budapesttől nem messze lessz :)

(#27) akom


akom
senior tag

Iszonyat jó kocsi.
Egyik ismim megcsinálta rajta az O.CT tuningot.
165 LE lett a kicsike.
Úgy megy mint puskagolyó.

(#28) Sanya7310


Sanya7310
újonc

Sziasztok!
Információt szeretnék kérni .Nekem van egy passat 1.9 Tdi 110Le AFN motorkódú turbó
problémás autóm. Jelenleg VNT15-ös van rajt de tudomásom szerint jó rá a 1749 VA-is.
Ha valaki tudna erről bővebb információt adni megköszönném.

(#29) m.sz.attila7


m.sz.attila7
újonc

keresnék autó matt-a váltó vezérlőt 2002 1.9 PDTDI-t

[ Szerkesztve ]

(#30) Cséri


Cséri
újonc

Szevasz!Cséri Péter vok és szeretném kérni a segítségedet abban hogy hogyan kell kicserélni a b5.5 passat szellőzőit nem akarom szétbarmolni és nem akarom olyan szerelőkhöz vinni akik tanulmányautónak nézik a kocsimat.Olvastam hogy neked sikerült.Légyszíves írd meg nekem hogyan kell.Amúgy amiket írtál majdnem mindent én is megtapasztaltam a kocsin de ennek ellenére 1 nagyszerű autó a passat.Szeretem!!Előre is köszönöm! :K

(#31) dízelracer válasza INMOTEP (#6) üzenetére


dízelracer
senior tag

Hogy ráparázott mindenki erre a kettős tömegű lendkerék problémára. :D Ki kell szedni el kell adni és bedobni a helyére egy ilyen szettet. Ez onnantól fogva örök életű megoldás lesz és nem kell félni, hogy mikor megy majd tönkre és mennyire drága lesz a cseréje. Annyi "hátránya" van, hogy automatához nem jó csak kézihez.

(#8): "Nem arra való hogy gyorsulási versenyt rendezzünk vele"

Hanem arra, hogy gyorsulási versenyt nyerjünk vele! ;]

(#17): A 110lovas sima adagolós 1.9 motor kevesebbet fogyaszt az összes 1.9PD-nél.

(#28) Sanya7310: itt mindenre kérdésedre megkapod a választ. ;)

(#32) hoffman_


hoffman_
nagyúr

hűthető kesztyűtartó

Wáá, hogy ez mekkora találmány! Nyáron elképzelni se lehet, mekkora örömöt tud okozni :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#33) Octi


Octi
aktív tag

Több kijelentéseddel nem értek egyet, és van jó pár tárgyi tévedés is a cikkben, de ez konkrétan nem igaz, és nagyon megtévesztő:

a 7 évnél fiatalabb Passatokra legyen akár külföldi vagy nem vezetett szervizkönyves garanciába cserélik a PD ellemet a VW nél

Hivatalos papírom van a POHU-tól, hogy végig vezetett márka szervizes szervízkönyv, és valós km kell hozzá.

Egyébként klub tag vagyok, és 3 éve nyúzok egy 130 lovas PD-t, amibe bele tettem majdnem 100.000 km-t ;)

(#23) djsilas:
180 ezerrel vette a kolléga, és mint írja, 193 ezer van benne. Ez barátok között is 13 ezer km. Számolj :DDD

[ Szerkesztve ]

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#34) INMOTEP válasza Octi (#33) üzenetére


INMOTEP
őstag

Barátom nagy tévedésben vagy ! "A gyári garanciális akció 2011.05-től érvényes az autó 7éves koráig km,és mindennemű (vezetett szervizkönyv hiánya is)korlátozás nélkül.Természetesen csak a siemens PD elemes szerepel benne mivel csak,és kizárólag azzal van a gond.Mindegy honnan származik az autó ! " .Azt hiszem mostmár valami Continentált ( Nem tévedés ! ) tesznek bele .Ha elhiszed ha nem gyere fel a kluboldalra és olvashatod B6 tulajok beszámolóit akiknek cserélték ! Pl az egyik klubtag betelefonált a VW hez hogy nem indult az autó ,kiküldtek egy autómentőt és beszállították + ban egy új Passatot is adtak neki csereautóként szintén ingyen és bérmentve ! .

Klubtag vagy ? :F akkor neked ezt tudnod kellene :W

A Saját autóm akkori futásteljesítményéhez anyit fűznék hozzá hogy mivel ez nekünk második autóként van meg nem is sokat mentünk vele már akkor sem ! Volt amikor 2 hétig besem volt indítva ........ A múlt télen pl még havat sem látott mert garázsban állt ,ehez nekem nincs több hozzáfűzni valóm .Annak akinek 1 autó áll rendelkezésre annak ez a futásteljesítmény persze hogy furcsa .

(#35) INMOTEP válasza Octi (#33) üzenetére


INMOTEP
őstag

Szóval neked amiről hivatalos papírod van az a Bosh PD elemre vonatkozik ,azzal nem szokott gond lenni ! Tehát a cseréhez szükséges feltételek motorkód függő !

3C 2.0 TDI 140LE,Bosch PD elemes (cikkszám 03G130073G)
Motorkódok:
-BKD
-AZV
-BLB
-BNA
-BRE
-BRF
-BVF
-BVG
3C 2.0 TDI 140LE,Siemens PD elemes (cikkszám 03G130073D)
Motorkódok:
-BKP
-BMA
-BVE
-BWV
3C 2.0 TDI 170LE,Siemens PD elemes(cikkszám 03G130073M)
Motorkód:
-BMN
-BMR
-BUZ

(#36) INMOTEP válasza hoffman_ (#32) üzenetére


INMOTEP
őstag

Azt hiszem :)

(#37) INMOTEP válasza Cséri (#30) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ment privát :)

(#38) INMOTEP válasza dízelracer (#31) üzenetére


INMOTEP
őstag

" A 110lovas sima adagolós 1.9 motor kevesebbet fogyaszt az összes 1.9PD-nél"

Biztos vagy te ebben ?

[ Szerkesztve ]

(#39) ExtremeClock válasza INMOTEP (#38) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Ha ő nem akkor én igen.

Neked mennyit eszik?

[ Szerkesztve ]

(#40) INMOTEP válasza ExtremeClock (#39) üzenetére


INMOTEP
őstag

5.5 literre lelehet nyomni a fogyasztást hosszútávon,városon 6 - 6.2 böl elvan

[ Szerkesztve ]

(#41) ExtremeClock válasza INMOTEP (#40) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

97-es passat 1.9tdi 110le.
380.000km

átlagban városban klímával 5.5l
országút tempomat@90 4l

:))

mod.:
nem fedcomp által mért érték, az egy 10-15%-t csal lefelé.

valaki írta hogy nem gyorsulásra valók dehogynem! :D ezek nem ilye pöcsköszorű hondák amik 8k rpm-nél adják le a nyomatékot... :)

[ Szerkesztve ]

(#42) INMOTEP válasza ExtremeClock (#41) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ez a fogyasztás lábtól is függ ,ki hogy vezet nem mind1 .Én is klimás értékeket irtam ,de azt ne felejtsük azért el hogy az enyém 131 lovas nem 110 .Itt már geometriás turbó dolgozik az autóban .Én városon sem tötyörgök ha érted mire célzok :) Ahol lehet megyek ahogy a forgalom engedi .Persze hogy nagyobb a nyomaték mint egy átlag benyás autónál ,ép ezért jó hogy már alacsony fordulatszámon képes leadni a teljesítményt .Én dízelt soha nem pörgetnék ,ezek nem erre vannak tervezve hogy 20 éves suhanc kölkök városon piros lámpánál agyon pörgessék az autót és utána még kitapossák a lelkét .Ezek az autók hosszútávra legfőképp autópályára van tervezve ,nem ilyesmikre .De persze megállja a helyét ott is ,szégyenbe biztos nem fog hozni ha arról van szó !

(#43) ExtremeClock válasza INMOTEP (#42) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Diesel-t eleve nem kell pörgetni mert erőből megy :D
Új vw motorokban meg van valami tiltás ami ha üresben van a verda nem engedi asszem 2000rpm?! Fölé. Bárdis gyerek mutatta múltkor a caddy-n.

(#44) GabN73 válasza ExtremeClock (#41) üzenetére


GabN73
addikt

Nem "flém"nek szánom, de egy olyan pöcsköszörű Honda sokkal nagyobb vezetési élményt nyújt, mint bármelyik dízel... :U

(#45) ExtremeClock válasza GabN73 (#44) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Izlések és pofonok :)

ráadásként ha annak a hondának ha kinyomod a szemét nem fog megállni 7-8liter körül max

[ Szerkesztve ]

(#46) GabN73 válasza ExtremeClock (#45) üzenetére


GabN73
addikt

Látom, csak nem bírtad megállni.

Dízel? Olyan a traktorokban, hajókban, kamionokban van. Hány sport-szupersport dízel kocsit láttál a világon? Ohh, wait a minute...
Ha meg már ennyire bánt a fogyasztás, még mindig lehet gázosítani...

Nem tudom hogy vezettél e életedben olyan "pöcsköszörű" Hondát?

(#47) ExtremeClock válasza GabN73 (#46) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Te benzin, én dízelpárti vagyok.

Pont mint egy intel vs. amd vita. Semmi értelme fojtatni.

Benzinest lehet gázosítani de akkor kapsz egy bacott nagy tartályt...

(#48) GabN73 válasza ExtremeClock (#47) üzenetére


GabN73
addikt

Ja csak még mindig olcsóbb lesz az üzemanyag... :U
Gondolom nem 17 féldisznót szeretnél szállítani egy Civicben. :U

(#49) 8th válasza INMOTEP (#38) üzenetére


8th
addikt

Igen.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#50) Nono BGW


Nono BGW
újonc

Sziasztok!
Van egy VW Passatom 2.0-PDTDI! Problémám az, hogy a víztartályba a visszatérő csőnél nem jön vissza a víz, illetve 1000-2000-fordulatnál a fűtő radiátornál vízáramlási zaj van! Vizem nem tűnik el, olajszint nem növekszik, fűtés van! Valakinek valami ötlete?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.