Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Wesder


Wesder
félisten

Ez hiba, vagy ide is ezt szántad?
BF2042-nél is ez van írva.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#2) oriic válasza Wesder (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

My bad, rossz bekezdés lett bemásolva. Javítva.

Live-Die-Respawn

(#3) dreampage


dreampage
HÁZIGAZDA

Érdeklődve vártam a tesztet, jó volt olvasni, köszönöm! :) A játék nálam is 7/10, szórakoztató, de rettentő hiányos, egyértelműen a fejlesztői pokolból rángatták vissza az utolsó pillanatban, emiatt csak a minimumot hozták kiadható formába. Se a kampány, se a multiplayer nincs kész, hosszabb távon pedig az elavult Xbox One fenyeget azzal, hogy korlátozza a fejlesztők lehetőségeit. Sajnos ez nem az a játék, amit vártam.

A Halo 5 történetvezetését joggal lehet kritizálni, anno én is a fejemet fogtam tőle, de összességében sokkal jobb szájízt hagyott bennem. Az Infinite-re majd egy év múlva térjünk vissza, és nézzük meg, kész lett-e.

A játéknak soha nincs vége.

(#4) Wesder válasza dreampage (#3) üzenetére


Wesder
félisten

Nem lennék meglepve ha az első expansion màr csak úgy jönne hogy Series meg PC, One-on meg jàtszhatod felhőből.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#5) .LnB


.LnB
titán

Fiam el van tőle ájulva. De neki ez az első FPS-e. Eddig csak LEGO-val játszhatott, Minecraft-tal, és autós játékokkal. Szóval neki tetszik, easy-n aprítja azokat a manókat. :) Néha besegítettem neki, de engem egyáltalán nem hatott meg. Szóval ha másra nem is jó, de új fiatalokat be tud vonzani talán a Halo őrületbe. Én meg meghagyom neki, másnak. Mert én jó indulattal adnék rá egy 6/10-et. Ha 5/10 az "elmegy", akkor egy fokkal jobb.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#6) oriic válasza .LnB (#5) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Tudtam én, hogy jó gyerek ;]

Live-Die-Respawn

(#7) Bad Pritt


Bad Pritt
nagyúr

Furcsa jószág ez az Infinite amúgy, mert sok helyen szinte remake-szinten nyúl az első részhez, a prológ, majd a Halo-ra érkezve a nyíltabb pálya például ugyanazokkal az eszközökkel mutatja be az utunk elejét, bónuszként hozzátéve a modern játékokra jellemző nagyobb sebességet és képességeket. Máskor teljesen újszerű, bátor dolgokkal egészíti ki a meglévő Halo világot és láthatóan lett volna még kreatív ötlet, de elfogyott a pénz/idő vagy csak dlc-re várnak az újdonságok. Viszont a gameplay, a single player sandbox a pályadizájnnal és AI-val kiegészítve heroic és legendary szinten fantasztikus, szerintem a Halo 3 óta nem volt ilyen jó, rengeteg lehetőséggel, működőképes taktikákkal, élmény minden összecsapás. A legnagyobb gond, hogy emiatt a sandbox is felhígult és így például korábbi fan favourite fegyverek továbbra is hiányoznak (plasma rifle), mások pedig teljesen redundánsak lettek (plasma pisztoly) a jobb alternatívák miatt.
Az open world egy érdekes szinusz görbét járt be nálam, az elején feleslegesnek és Halótól idegennek éreztem, majd egészen megtetszett a játék közepe tájékon, mikor már magabiztos voltam a képességekkel, valor pontokkal szereztem jó fegyvereket és járműveket, viszont a végére unalomba fulladt és már csak a helikopterrel bombáztam mindent a földön ahogy szedegettem össze a gyújtögetnivalókat. Amik számomra enyhítette ezt az unalmat, azok maguk a fellelhető audio fájlok: ritkán érzem játékban, hogy ennyire érdekes és jól összerakott sztorikat tálalnának ilyen formában, nagyon színes és szerteágazó módon mélyítik a lore-t, remek tálalásban.
Amit én üdvözítőnek éreztem, hogy markánsan el akartak térni a két véleményes korábbi résztől, viszont emiatt néhol teljesen átestek a ló túloldalára, olyan mélységű retconba taszítva saját magukat, amit nagyon okosan kell kibogozniuk ahhoz, hogy ne egy totális hülyeség legyen belőle végül. Meglátjuk sikerül-e, én nagyon drukkolok, mert rendesen megmozdult a Halo community, főleg a legendary endinget látva.

A multiplayer is egy érdekes állatorvosi ló, mert sikerült összerakniuk egy végtelenül letisztult, oldschool arena shootert, ahol a weapon sandbox, a képességek és a pályák már a startkor is fantasztikusan jól voltak balanszolva, élvezetes játékmódokkal, kiélezett csatákkal, mindezt free to play modellben, viszont nem hogy hosszú-, de még középtávra is kevés a tartalom.
Nincs elég map, nincs elég játékmód, sokat csak random ér el az ember, már ha egyáltalán eléri, mert az online komponensnek látványos gondjai vannak a matchmakinggel. Valahogy sikerült olyan szintre fejlődni, hogy alapvető lehetőségek nem kerültek be a játékba, nincsenek lobby-k, nincs voting rendszer pályára és játékmódra, a social felület nehézkes. A Halo anno a 2-3 idején élen járt ezekben az akkor újításnak számító dolgokban, most meg nem is része a játéknak, nagyon furcsa érzés.
A manapság menő testreszabási lehetőségek is több sebből véreznek, az armor core rendszernek jelenleg nincs sok értelme, a jelenlegi battle pass relatív kevés lehetőséget ad a páncéljaink egyedire szabására és mivel április végéig tart, ezért nem is várható, hogy plusz nagyobb mennyiségű plusz content jön a játékba addig, csak ezek az időszakos kis eventek adhatnak még cuccokat. Az ingame bolt szintén megér egy misét, horror árakkal dolgozik, de ez meg fog változni, ha minden igaz.
Viszont mindezek ellenére, vagy épp ezekkel együtt, a játék pokoli jó, egyszerűen jó érzés leülni elé, tolni kicsit a kampányt, zúzni pár multi meccset, mert megvan a Halo feeling, ami az 5-ből szinte teljes egészében hiányzott. Nem akar cod lenni, nem akar 180 fokot fordulni a korábbi részektől, a rég bevált játékelemeket frissítették és így működik jól.
A pro szcéna is beindult már, az előző heti HCS versenyt kombináltan majdnem 350 ezer ember nézte, ami egy rendkívül jó nézettség Halo viszonylatban és maga a verseny is jó volt, jók a csapatok, érdekes a jelenlegi meta, van benne potenciál.

Valahogy ez az, ami az egész játékkal kapcsolatban eszembe jutott sokszor, hogy van benne potenciál, csak jelenleg még kiaknázatlan. Az irány jó az open world-öt leszámítva, de abból is le tudják vonni a megfelelő következtetéseket, szóval ígéretes jövő előtt állhat a sorozat.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8) beyruth82


beyruth82
veterán

Nagyon vártam oriic Gamepodos tesztjét, végre itt van. Nagyon jó, színvonalas lett. Gratula! :C
Nekem nagyon tetszett a játék. Az év játéka. A gameplay az hibátlan. Annyira élvezetes, hogy az valami hihetetlen. Legkönnyebb fokozaton is gyakran elvéreztem ha csak agyatlanul berohantam a pályára, folyamatosan mozogni kellett meg fegyvert váltani (pl huntereket alig bírtam megölni) mert más és más volt hatásos egy grunt vagy egy hunter ellen. Meg az egész nem csak egy agyatlan lövöldözés hanem kismértékű taktikát kíván. A története nagyon jó és a grafika amit helyenként a cikk szerzője is bírált számomra bámulatos. A kezemben tartott fegyvereken az árnyékok, fények annyira realisztikusak, hogy az valami eszméletlen. Volt, hogy percekig csak forogtam a fegyveren tükröződő fény látványa miatt. Repülőt csak fő sztori kijátszása után kaptam meg vagy akkor fedeztem fel hogy elérhető(ezt nem tudom) és ok hogy felülről a táj előtted rajzolódik ki de ez más játékoknál is így van ahogy észrevettem (flight simulatort nem próbáltam). Nekem eddig cyberpunk volt az etalon de az új Halo ahhoz képest unreal engine 5 érzést nyújt főleg a szilárd 60 fps miatt. Én nagyon szépnek 2021-es szintű nextgen szépségű játéknak látom az Infinite-t. A félig open world talán tényleg nem a legjobb ötlet volt de evvel együtt is sokkal jobb, szebb, élvezetesebb mint a (felújított) halo 1 vagy 2. Inkább ilyen legyen mint olyan. Multija különösen tetszik, hogy (állítólag) mindenki egyenlő esélyekkel indul. Pénzért csak kozmetikai felszerelést lehet venni. Remélem ezt tartják a jövőben is. Én a halo infinite hatására kezdtem el multizni.Ok nagyon béna vagyok még de folyamatosan fejlődök. Élvezem, szeretem. :D
Csak azt mondja meg valaki, hogy az miért van, hogy multiban én kb 1-10 lövéstől kifekszem, más meg a teljes táramtól se?Ők egérrel és fejbe céloznak vagy mi lehet az oka, hogy szemmel láthatóan én kevesebbet bírok mint bárki más?

(#9) Wesder válasza Bad Pritt (#7) üzenetére


Wesder
félisten

Igen, valami retek dràga a store, de úgy veszik a cicafület, meg az "Ironman" festést, mintha nem lenne holnap. Nagyon durva.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#10) Bad Pritt válasza Wesder (#9) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Jaja, én is azt néztem, hogy ez a kettő telitalálat lett, de előtte se a HAZOP, se az Anubis szett nem ment ekkorát, előbbiből egyet se láttam még.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#11) SaGa59 válasza beyruth82 (#8) üzenetére


SaGa59
őstag

A huntereken pöttyet meglepődtem. Az én fejemben még az van, hogy csak hátulról sebezhetőek hatásosan, vagyis csapatmunka (egy ember szemből, egy hátulról) kell a kivégzésükhöz, vagy sok robbanóanyag. Itt viszont, szép kényelmesen, egy hegy tetejéről is le lehet szedni őket a mesterlövész puskával. Öt lövés a nyakra, ahol kilátszik a sisak és a vállpáncél között a barna lágyabb rész és kakukk. Gyakorlatilag a néhány boss harcon kívül végig a távcsöves gépkarabélyt és a mesterlövész puskát használtam, azok mindent vittek. Persze mozogni kellett közben, hogy ne taroljanak le a brute commanderek vagy a hunterek messzehordó ágyui. A legtöbb ellenfelet simán leütöttem puskatussal, miután odarántottam magam a csáklyával. A csáklyázás közben benyomott „melee”, a maxra fejlesztett csáklya esetén a második leghatékonyabb akció, mindenkit lebénit egy időre körben, a gyengébb ellenfeleket ki is végzi.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12) oriic válasza Bad Pritt (#10) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Pedig Anubis szett még jól is néz ki szerintem. De annyi pénzt nekem nem ért :D

SaGa59
Heroic-on, de leginkább Legendary-n ez a leütés meg a csáklyás ütés sajnos már kevés én úgy érzem. Hunterek amúgy korábbi részekben is haltak simán, csak több lövés kellet beléjük. Itt valamiért azonban kicsit nehezebb már hátuk mögé kerülni. Ha meg közel vagy és egyiket kiszeded, a másik beteg módjára elkezd rage-elni (főleg a red variáns), na azt ott Legendary-n nehéz túlélni. :D

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#13) dunc


dunc
nagyúr

korrekt teszt

(#14) SaGa59 válasza oriic (#12) üzenetére


SaGa59
őstag

A legendary kérdést egyelőre elengedtem. Úgy voltam vele, hogy ha egyszer PC-n már végignyomtam az összes eddigi HALO-t normál szinten, a boxon nekiállnék Legendaryn, de az elejétől. Elővettem a Reachet, korábban az volt az egyik kedvenc részem, már csak a folyamatosan romló esélyek miatt is. És vagy én vagyok nagyon béna, vagy valami el van rontva az egyensúllyal, de egy nyavalyás gruntba is három-négy, jól láthatóan tisztán betaláló sorozat is kevés, én meg egyetlen találattól fekszem. Hogy az energiapáncélozott eliteket ne is említsem. Plusz ott van az a három szerencsétlen körülöttem, akik a lehető legrosszabb pillanatokban ugrálnak be a lővonalamba. Egyedül Katnek örültem, vele sikerült a két huntert nagynehezen levadászni a bázison, mert nem lebzselt körülöttem folyamatosan, hanem vívta a maga harcát én meg tudtam helyezkedni az értékelhető találatért. Mondjuk a legjobban a Guardian részt rühellem a csapat miatt. Azokkal ezt az elterelős módszert nem lehet megcsinálni, egyszerűen nem hajlandóak tőlem távol harcolni, mindig ott lihegnek a nyakamban, így a „bekerítés” nem működik.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#15) beyruth82 válasza SaGa59 (#11) üzenetére


beyruth82
veterán

Maxra fejlesztettem elsőnek a sajat páncélom utána egyből a grappleshotot.Utana jött a drop wall, majd a thruster és most fejlesztem a threat sensort miután visszakerültem a térképre.Csákjázás közben könyökléssel a gruntokat lehet kinyírni és ez jó is löszerspórolás miatt. A pajzsosak minimum két könyöklés a többiek még több.Easyn nekem elég kihívás volt de van benne legendary fokozat is, ajanlom azt neked ha a játék amúgy túl könnyű volt számodra. 😜

(#16) Bad Pritt válasza SaGa59 (#14) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

A legendary egyensúly az pont ilyen. :D Nem arra találták ki, hogy fair legyen, a Reach amúgy még talán az egyik legkönnyebb közülük, Halo 2-höz buddhista szerzetes türelem kell.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#17) oriic válasza SaGa59 (#14) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"És vagy én vagyok nagyon béna, vagy valami el van rontva az egyensúllyal, de egy nyavalyás gruntba is három-négy, jól láthatóan tisztán betaláló sorozat is kevés, én meg egyetlen találattól fekszem."

Üdv a Halo játékok Legendary nehézségi szintjén. :DDD (Halo2-nél ki fogod tépni a hajad, előre szólok. Sniper Jackalok tűnnek majd fel a rémálmaidban)

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#18) SaGa59 válasza beyruth82 (#15) üzenetére


SaGa59
őstag

Én a trustert hagytam a végére, a therat sensor viszont nagyon jó buli. A csáklyát és ezt használtam legsűrűbben. A falat kipróbáltam, de sok értelmét nem láttam. Fedezék van bőven mindenhol. A thruster valamelyik bossharcban jött jól, mert rövid időre láthatatlanná tesz, mialatt el lehet rejtőzni úgy, hogy nem tudja, merre vagy és felkészülhetsz. Pl kivárni, mig visszatölt a pajzs.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#19) i@lex válasza Bad Pritt (#16) üzenetére


i@lex
őstag

Nem nehéz az, csak okosan kell. :DDD

[link]

(#20) Bad Pritt válasza i@lex (#19) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Ez legit. :D Amúgy az Infinite legendary a legkönnyebb elvileg mind közül, nekem még hátravan, de a heroic sem volt túl nagy kihívás. Talán ez az egyik legnagyobb kritikám a kampánnyal kapcsolatban, hogy a thruster+grappling hook baromi könnyűvé teszi a speedrunokat, a pályák 80%-án át lehet rohanni gond nélkül.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#21) oriic válasza i@lex (#19) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Jó ez tetszett :D

Van amúgy 0 másodperces Bassus kill is :D [link]

Live-Die-Respawn

(#22) Bad Pritt válasza oriic (#21) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Neeee, ezt ki kell próbálnom majd. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#23) SaGa59 válasza Bad Pritt (#20) üzenetére


SaGa59
őstag

Egyébként igen, vannak olyan feladatok a sandbox részben, ahol úgy le lehet rombolni egy-egy Banished objektumot, vagy megszerezni az ott összeszedhető cuccot, hogy végig lehet sunnyogni a területet, vagy átrohanni rajta, anélkül, hogy bárkivel harcba kellene szállni.
Néhol a sztori küldetéseknél is szimplán át lehet rohanni a pálya egyes részein harc nélkül és nem jönnek utánad még akkor se, ha láttak, hogy ott voltál. Ez azért lássuk be, kicsit hangulatromboló. Egy-két hunter mellett egyszerűen elfutottam. Ahol mindekit ki kell nyírni, hogy tovább juss, ez persze nem játszik.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#24) Wesder válasza oriic (#21) üzenetére


Wesder
félisten

A cellàk mitől robbantak be?

Azon szakadtam hogy "làthatatlan" volt az enemy, de Chief làtja. :DDD

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#25) oriic válasza SaGa59 (#23) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Van egy achievement a játékban, hogy a sztorit nyomd le 8 óra alatt. Na az nekem 2 és fél óra volt összesen easy-n úgy, hogy kinyomtam minden átvezetőt és rohantam végig :D (Speedrun rekord 45 perc eddig)

Persze ez nem újdonság, korábbi részekben is csinálhattál hasonlót, itt a csáklya viszont sokat hozzátesz. (Meg nyilván az ember először rendesen végigtolja a játékot)

Fizzie:

Mármint Alex linkjében? Odadobott a tag egy plazma gránátot, az robbantotta be.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#26) Wesder válasza oriic (#25) üzenetére


Wesder
félisten

Màrmint mielött megnyomta a gombot, és indult a cutscene gondolom. Valahogy nem vettem észre. Arra gondolok, amit te linkeltél instant kill.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#27) oriic válasza Wesder (#26) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Hjahogy ott. Simán az interakciótó, hogy nekiment Bassus (vagy attól hogy Chief-et odadobta) Játékban is ha nagyob erővel ütsz oda, robbannak a hordók.

Live-Die-Respawn

(#28) Wesder válasza oriic (#27) üzenetére


Wesder
félisten

Aha. Vilàgos. Akkor csak elég lesz odahordani a cellàkat és nem kell vele majd bajlódni.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#29) Moby


Moby
addikt

Ha már a játékot nem bírtam végigjátszani, legalább a teszted végigolvastam róla. Ettől közelebb már sosem jutok a végéhez. Egyébként egy jó teszt egy gyenge játékról, neked kéne írni a jókról is, mert mostanában csak ezeket kapod a nyakadba :D

(#30) SaGa59


SaGa59
őstag

Nekem egy dolog nem tiszta még a legendaryval kapcsolatban. Úgy írtok róla a halo topikokban, mint aminek a végén olyan cutscene látszik, ami a normál befejezésnél nem. Kerestem az Infinite legendary ending videókat és egyikben sem látok olyan jelenetet, ami nálam, a normál végigjátszásnál ne láttam volna. Hogy van ez?

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#31) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

ha valakit érdekel mi volt a prioritás a játékkal kapcsolatban, hát tessék itt van

;]

Life, Uh, Finds A Way

(#32) Wesder válasza hombre[EU] (#31) üzenetére


Wesder
félisten

Igen, màr megbeszéltük hogy 30$-ért simàn veszik a cicafüles Vasembert. :P

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#33) oriic válasza SaGa59 (#30) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Mert most kicsit csavartak az egészen. A normál végigjátszás végén van egy extra jelenet. Ugyanezt látod a Legendary végigjátszás végén is, csak utóbbi esetében már van egy párbeszéd, valamint egy dátum a videó elején. E két utóbbi miatt izgatott a Halo lore-t kedvelők közössége nagyon is.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#34) oriic válasza Wesder (#32) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

9 dollár a macskafül, 18 dollár a vasember skin a többi extrával. Sokaknak ez nem pénz. Vegyék, vigyék, egyelőre ezekért én biztos nem fizetek,de a játék élményéből amúgy semmit nem von le.

Live-Die-Respawn

(#35) Wesder válasza oriic (#34) üzenetére


Wesder
félisten

Igen, a GamePass kedvezmény.
Azért majdnem egy fél jàték àràról beszélünk, és ez csak egy festés, meg cicafül. Persze nem leszel tőle jobb, meg a jàték sem rosszabb, de ez az összeg akkor is sok. Gears 5-ben pl egy esport karakter skin, 3$. Fegyver pack meg 7$. Sokkal baràtibb.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#36) SaGa59 válasza oriic (#33) üzenetére


SaGa59
őstag

Köszi, így már világos. Mivel pc-n néztem rá a youtube videokra, ott meg nincs hangom (lusta vagyok átduni a controllerből a fejhallgatót), a szövegelés nem tűnhetett fel, feliratban meg nem láttam különbséget, de nem kizárt, hogy csak nem figyeltem oda eléggé.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#37) oriic válasza Wesder (#35) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Elvileg ez is át lesz dolgozva majd állítólag.

SaGa59
Normál végigjátszáskor annál a jelenetnél nincs semmi szöveg, sem felirat, csak egy sejtelmes zene szól. Legendary-n van a párbeszéd, amihez van feliratozás is, meg az elején a dátum. De laikusoknak, meg újoncoknak ez nem sok mindent fog mondani, hardcore lore fanok viszont bitang mód izgatottak lettek tőle.

Live-Die-Respawn

(#38) bLaCkDoGoNe


bLaCkDoGoNe
veterán

Egy kis korrektúra nem ártana az írásnak, nekem stílusában nagyon összecsapottnak tűnik. Sorry oriic, sokkal jobb írásokat szoktam meg tőled. :R

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#39) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Eskü helyenként az előző rész jobban néz ki.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#40) Döglött Róka válasza beyruth82 (#8) üzenetére


Döglött Róka
veterán

"Csak azt mondja meg valaki, hogy az miért van, hogy multiban én kb 1-10 lövéstől kifekszem, más meg a teljes táramtól se?Ők egérrel és fejbe céloznak vagy mi lehet az oka, hogy szemmel láthatóan én kevesebbet bírok mint bárki más?" - mozogj, mozogj, mozogj.... Ez nem reflexshooter mint a tobbi multi fps. Ha nem mozogsz, veged.

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#41) beyruth82 válasza SaGa59 (#11) üzenetére


beyruth82
veterán

Szerintem nehézség rendben van.Mindenki megtalálhatja amit keres.Easy nekem, legendary neked :D
Azt viszont el nem tudom képzelni, hogy a vegjáték előtt mikor egy hidat kell leereszteni, hogy a fináléba juss ott hogy bír barki is tovabb jutni hard ne adj isten legendary fokozaton???? Szerintem ott átfutottatok a pályán és nem harcoltatok.Mert nekem easyn csak úgy sikerült.Aztán visszamentem és kb 18x haltam meg mire kitisztítottam azt a pályát.írtózatosan nehéz az a rész. Azt tuti nem csináltátok meg hard vagy legendaryn.Képtelenség

(#42) beyruth82 válasza Döglött Róka (#40) üzenetére


beyruth82
veterán

Hiába na!Akkor is meghalok.Ha ő könyököl végem ha én akkor semmi.Ha én belelövök kb 30-40 golyót semmi ha ő belém kb 1-10-et ugyan azzal a fegyverrel egyből kifekszem.Ez nem vicc ez komoly! Tényleg így van!!!! Mivel állítólag mindenki ugyan olyan eséllyel indul a játékban ezért gondolom, hogy egérrel célozhatnak és fejre.Más magyarázat nincsen.

(#43) Döglött Róka


Döglött Róka
veterán

Nade, akkor en leszek a kivetel.

Nekem kurvara bejott mind a kampany mind a multi.

Kampany pont az OW miatt, heroicon toltam vegig eloszor nyilvan bo 4 honapnyi multi utan (elso nem publikus beta ota jatszom). Pont annyi az OW resz hogy ha nem akarom tolni akkor otthagyom. Nincs grind ellenben a sandbox bovult es egy adott helyzetre milliokeppen ra lehet menni. Az AI klasszikus Halo, az ellenfelek kiternek fegyvert valtanak, megkerulnek, ebben sem sikerult csalodnom.

A grafika meg Halo, kozhiedelemmel ellentetben sosem ebben volt eros a jatek, hanem a jatekmenetben es a hangulatban. Csak az utobbi idok exkluziv csojatekai elvittek mindent abba az iranyba, hogyha nem lehet szamolni a szorazalakat 120 fps-en az bizony szar. Ha nincs az utolso assetnek is rendes fejlodestortenete akkor a jatek igenytelen. Bevallom nem nagyon mozgattak a hianyossagok, a jatekmenet boven karpotolt mindenert. Multiban a motor megmutatja mit tud, az nekem boven eleg.

Es akkor a cringefest a progress miatt. Engem sosem erdekelt a spartan rank, sosem lattam ertelmet. Annyit is kiirhattak volna h az illeto hany orat jatszott.

Ami viszont tenyleg hianyzik es ezek inkabb quality of life dolgok.

Service record, medalokkal.
Challenge display meccs kozben.
Az adatvedelem kora szetkurta a voicechatet. Nema jatek sajnos es en hiaba kapcsolok be mindent.

Es akkor arra a tomentelen cringere ami a progressre megy.: 10 dollar egy battle pass, na bumm. Draga a store, igen. Ez se mozgat. Nezzetek meg a Sea of Thieves-t az is draga.

Apropo, Sea of Thieves. Nagy multu ceg csinalja, gyenge volt az elejen, alig jatszottak vele, megis volt az a penz amitol beindult es ott is csak kozmetikai tartalombol tartjak fenn a szolgaltatast. A modell bizonyitott, en nem aggodnek tartalom a miatt.

A jatek, mint JATEK marha jo. A tartalom meg ugyis jon mert a cicafulbol omlik be a penz :D

@oriic: erzodik a cikken, hogy tulkompenzaltad az elfogultsagodat a franchiseal szemben ;)

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#44) oriic válasza Döglött Róka (#43) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"@oriic: erzodik a cikken, hogy tulkompenzaltad az elfogultsagodat a franchiseal szemben ;)"

Próbáltam reálisabban nézni, mert annak nincs értelme, hogy rávágom a 10/10-et mert vérfan vagyok, aki ismeri az összes részt, meg imádja a lore-t. Ettől függetlenül szerintem a 7 pont egyáltalán nem rossz játékot sejtet, napi szinten tolom továbbra is, megy az acsizás is ezerrel (LASO a hétvégén, mert agybajt kapok :D ) és továbbra is kedvenc franchise-om marad.

#38
bLaCkDoGoNe

Átnézem. :R

Live-Die-Respawn

(#45) beyruth82 válasza Döglött Róka (#43) üzenetére


beyruth82
veterán

Egyetértek veled.Szerintem tök reális kritikát írtál.Kivéve grafika.Nektek mi a szép ha ez nem?Csak egy játékot mondjatok 4k 60fps-ben ami szebb mint ez! Csak egyet ami megjelent series x-re!Tényleg kivancsi vagyok hogy néz ki egy ennél is szebb játék ahol a fény-árnyék és ilyen hatások ilyen komolyan ki vannak dolgozva.Nézted a fegyvert ami a kezedben volt amikor forogtál?Hát az valami bámulatos ahogy a fény végigmegy rajta napszaktól függően.Láttad az aprólékos kidolgozast a halott enemyken vagy mondjuk a kinyíló kapukon?Elképesztő szerintem.Igazi next gen szintű.

(#46) Döglött Róka válasza beyruth82 (#45) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Szerintem is szep, de inkabb esztetikara mint minosegre. Latszik a sporolas sok helyen singleben de multiban valami frenetikusan jol nez ki.

Az elvitathatlan, hogy a fem mint anyag megjelenitese dobbenetesen jol nez ki es igen, a fegyvereken ez jol kijon :)

@oriic, tudom tudom. Azert valld be valahol melyen fajt nem azt leirni ket oldalon keresztul hogy: Halo.. Kurvajo.. mentem jatszani.. :D

[ Szerkesztve ]

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#47) oriic válasza Döglött Róka (#46) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"@oriic, tudom tudom. Azert valld be valahol melyen fajt nem azt leirni ket oldalon keresztul hogy: Halo.. Kurvajo.. mentem jatszani.. :D"

:B

Live-Die-Respawn

(#48) hombre[EU] válasza Wesder (#32) üzenetére


hombre[EU]
veterán

azért remélem 1év múlva nem csak furryk meg bugs bunnyk fognak futkosni a multiban :DDD

Life, Uh, Finds A Way

(#49) Иван


Иван
őstag

Ha levetem a nosztalgia szempómat (én még anno gyerekként az elsővel kezdtem) akkor számomra gameplay szempontból messze ez a legjobb kampány. Egy Heroic run után garantáltan nyomok egy legendaryt. A replay factor elég magas, úgy érzem megfelelően balanszíroztak a linearitás és a felfedezés között. Hatalmas szórakozás a sandboxban minden fegyver, a grapple és úgy az egész. még a sztorit se mondanám problémásnak, erős középmezőny a Halok közt. Tetszett az új AI, és Chief dinamikája, Octane Echo-216, sőt még a minibossok és a végén Escharum is. Nem egetrengető game, de mindenképp szórakoztató, újrajátszható és kellemes játszani.

Multiplayerből hasonlóan vélekedek. Nagyon szórakoztató minden mód, imádom a gunplayt, a movementet és nekem 2 évnyi BR után friss levegőként hatott egy arena FPS. Kitörni a BR loopból. Vannak nagyobb bakik (desync problémák) és számomra kisebbek (gyér customisation), de remélem idővel ezek javulnak. Kérdés manapság ahol az emberek többsége ládákat akar nyitogatni meg barbizni mennyien fogják érdekesnek találni még a játékot 1-2 év múlva, még ha tökéletesre is csiszolják. Persze láttunk már comeback storykat és nem lepne meg ha 2022 folyamán legalább egy hivatalos BR mód-ot nem jelentenének be.

Ami viszont fontos. Sok Halo fan visszavárja az eredti trilógia varázsát és dominanciáját. Ami szimplán sose jön vissza. A Halo idejének terméke volt, egy kor amikor épp bejött a netplay, ahol a shooterek kezdtek nagyon látványosak lenni és story orientáltak. Nem mellesleg a Halo feltalálta a console shooter fogalmát is. Ez NEM fog visszajönni. Egy olyan paradigma váltást amit a Halo hozott nem lehet replikálni és amíg ezek az elvárások, minden Halo játék csalódás lesz.

i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2

(#50) SaGa59 válasza beyruth82 (#41) üzenetére


SaGa59
őstag

Nekem a Harbringer lenyomása volt a legszívatósabb, mert amíg ki nem nyírtam a sok kis köcsög röpködő lényt, meg a gruntokat, simán elintéztek oldalról vagy hátulról, mialatt próbáltam a nagykalapácsos brute-ot elintézni, mert az is olyan gyors, hogy teljesen leköti a figyelmet. A gránátjainak külön örültem.
Minden területet kitakarítottam. Volt, hogy valóban átfutottam valahol, de csak a kipróbálás miatt, hogy lehet-e, majd visszamentem nagytakarítani. Ahol a sztori szempontjából fontos helyre kellett tovább lépni, ott mindig el kellett előtte takarítani mindenkit, addig nem lehetett megnyomni a kapcsolót, nem engedte. Abból is lehetett tudni, hogy valahol még kóricál legalább egy ellenfél. Normálon.
Azt hiszem, adok neki egy esélyt ha nem is legendary-n, de eggyel alatta. Mert sokmindent összeszedtem, de jópár spartan core kimaradt, meg propagandista torony, azokat megkeresném még. A koponyák közül csak az első kettőt szedtem össze, a többi nem annyira érdekel, hisz azokkal csak magadat szívatod, ha bekapcsolod. Az első kettő is okozhat komoly meglepiket, de az az ellenfélre is hat legalább, megnézem, milyen.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.