A kampány (főleg annak a Legendary változata) nagyon el lett találva. Végre nem volt nyomourúsággal (pl. lost sector, öljél 50 olyat és hasonlók) telerakva. Az, hogy megint elefánt a porcelánboltban volt a Vanguard... az már csak a szokásos... kár a végkifeljletért.
A crafting rendszer, ahogy Gave is írta vérzik innen-onnan. De leginkább az a fájdalmas, hogy a Piece of Mind-on kívül nincs értelmes seasonal fegyver (de az legalább irrritálóbb lesz, mint a Messenger Crucible-ben). A raides fegyverekhez is van recept, csak 5 resonant változat kell hozzá fegyverenként, kár, hogy 14 clear alatt kaptam összesen 6-ot, abból 3 volt random drop. De mondjuk az adept változathoz nincs recept, annál marad a világ összes spoiljának elpazarolása egy normális rollra a Master végén...
Hasonlóan "nagyon jó" ötlet volt, hogy a world drop fegyverek közül nem kapott receptet a Cantata-57, a Crisis Inverted, a Funnelweb és a Krait. Mind a négy nagyon jó fegyver, de marad a world-drop farmolás, hátha jeligére. A Vaultban sem lesz így több hely, mert kihúzott resonant fegyvereket rakja elfelé mindenki, hogy legyen miből craftolni/reshapelni. De legalább addig is, míg kihúzza nem azzal a fegyverrel játszik amit szeret. Szóval a szokásos, agyatlan Bungie megoldások... Egyébként már be is jelentették, hogy következő szenzonban a speciális Elementek (Energetic, Ruinous, Mutable stb.) ki lesznek vonva a forgalomból.
A glaive-k sem fogják megváltani a világot, mert end-gameben egyáltalán nem használható (talán csak hunteren), lévén minden "egy-hitel", de ha elveszik a szezonális Supressive Glaives modot, akkor már máshol sem, mert a normál mobok is szétvernek mire szétcsápolod a meleevel. Ami természetesen nem elemental sebzés, szóval a shieldek ellen nem túl hatékony.
A void rework rettenetesen meg lesz nerfelve, mert borzalmasan OP. Warlockkal folyamatosan van gránátom és 3-4 jó gránát után van superem? Ha beindul a void volatility, akkor vége van minden mobnak, mert vagy meghal vagy stunnolja az explosion? Ezt nagyon nem gondolták át... De legalább majd leveszik a Wellről az overshieldet, mert az a void "tulajdonsága" lett. Ezen felül kifejezetten "élvezetes" a láthatatlan hunterek és overshieldes titánok garmadája Crucible-ben. Playtestelés? Nem volt...
A Gambitben át kéne nevezni az invadelést Gjallahornozásra, mert nagyjából ebből áll. Átjön heavyvel és vagy azonnal meghal, mert nem volt szerencséje a spawnponttal, vagy leirtja a csapat nagy részét. Az külön nevetséges, hogy MINDENKI utálta a Chimérát (servitor), az immune fázisai miatt. Erre mindegyiket átalakítják egy még annál is idegesítőbb rendszerűre... Az már csak a cseresznye a tejszínhab tetején, hogy ha csak EGY embert is megöl az invader, már +1 immune fázis... szóval eddig is elég invader-heavy volt a játékmód, mostmár alapvetően a motegyűjtögetős-clearelős része teljesen és tökéletesen lényegtelen, az invade nyeri meg/veszti el a meccseket...
Külön köszönöm, sikerült egy memory leakkel szórakoztatni a pc-s játékosokat (ilyet sem láttam már legalább 10 éve...), hamár a 10-20 másodperc alatt betöltő inventory-t sikerült nagy nehezen javítani. Szóval story szintjén nagyon komoly a fejlődés, javulás, viszont minden más a szokásos harmatgyenge minőség, bődületes átgondolatlanság, nulla QA/tesztelés.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett