Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Kérdés, hogy megússzuk-e 200k alatt a hazai árat. :)

Live-Die-Respawn

(#2) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Rájöttek, hogy nincs szükség gyengébb konzolra, mivel örüljünk, ha az erősebbel kihúzzuk a 4-5 évet...

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#4) hombre[EU] válasza oriic (#1) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Engem jobban érdekel a softwarek ára. A konzolt csak egyszer veszed meg :) remélem stabilizálódik a mostani 50-60€ ár és nem kerülünk túl kôzel a 100hoz

Life, Uh, Finds A Way

(#5) erer1000 válasza oriic (#1) üzenetére


erer1000
őstag

ha figyelembe vesszük hány évig szolgál ki valakit egy konzol, arra elosztva egy 200k címke sem vészes szerintem.

M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH

(#6) Carlos Padre


Carlos Padre
veterán

Amúgy is eszement dolog volt mégtovább fregmentálni az xbox vonalat, nem is tudom kinek juthatott eszébe. Már így is három van, az újakkal meg lett volna öt, amire optimalizálni kell, ps oldalon meg három. Persze, hogy a fejlesztőknek nem tetszett.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#7) kikikirly válasza erer1000 (#5) üzenetére


kikikirly
senior tag

Részemről 250K-ig nyugodtan elmehetnek ha kapunk érdemi fejlődést,értsd leképzésen való rejcolás helyett végre elkezdenek dolgozni fizikán, komplexebb sérülés modellezésen,harcok nyomai se tünjenek el 30secen belül(vér,lövésnyom falakon,testeken,töltényhüvely stb.).Én ezeket várom a next Gentől, lényegébe PS4 generáció ebből szempontból elég keveset lépett előre PS3 érához képest. :(
A beígért jobb hangzás kifejezetten tetszik. :) :K

[ Szerkesztve ]

(#8) Cifu válasza #95152384 (#3) üzenetére


Cifu
nagyúr

A Microsoft még sose részletezte, hogy a Gaming üzletág hozza vagy visszi a pénzt. Csak a forgalmat közli, az 10 milliárd dollár felett volt már tavaly is éves szinten.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#9) h-yle válasza oriic (#1) üzenetére


h-yle
addikt

Biztos. Lévén a mostani gen $399 volt, $499-nál nem nagyon kérhetnek többet érte, mert az amúgy is lélektani határ. Az pedig még áfával is megáll alatta. Max első hetekben lesz kicsit drágább, de lehet rendelni akár a németektől is szóval mindegy.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#10) satz18


satz18
őstag

Nem sok értelme lenne most. Talán majd megint 2-3 év múlva, ha az AMD kijön egy új fejlesztéssel. Ryzen alapokon sokkal jövőbiztosabbak lesznek az új konzolok remélhetőleg.

Asus G513QY, Samsung A52s 5G

(#11) Alexios válasza h-yle (#9) üzenetére


Alexios
veterán

499 volt a One mikor kijött, ugye a Kinect miatt főképp, ami nélkül viszont nem árulták egy jóideig.

[ Szerkesztve ]

(#12) berVi válasza #95152384 (#3) üzenetére


berVi
senior tag

Tul sok jelentosege nincs. A YouTube se termel penzt, de nem fogjak leloni, ahogy az Xbox-ot sem. A 4. legnagyobb jatekforgalmazorol van szo a vilagon (Tencent, Sony, Apple utan).

(#13) #16939776


#16939776
törölt tag

A hardver és a streaming között hova teszik le a hangsúlyt? Esetleg jól időzített akciókkal hintáztathatják, és inkább mindkettőért fizetni fog a user, le ne maradjon valamiről :U

Microsoft nagyon jó ebben.

(#14) h-yle válasza Alexios (#11) üzenetére


h-yle
addikt

Nem is vette senki ;)
Arra gondoltam, hogy a dobozok voltak $399 :U

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#16) macman507 válasza kikikirly (#7) üzenetére


macman507
aktív tag

A mai hardver árakat nézve, még egy 250 ezres konzolnak is lenne értelme.

GTA V-öt a IV-el összehasonlítva ilyen téren inkább visszafejlődés van, legalábbis ami a golyónyomokat illeti pl az autón. Az V-ben van az, hogy a lövés nyoma nem látható az autón. A IV-ben ilyen gond nem volt, ott mindig látni lehetett, meg még talán a korábbi részekben is.

És ez csak egy az ilyen részletekből, ami sok mai játékból hiányzik, ami a régiekben már benne volt.
Azt gondoltam régen, hogy mára olyan dolgok lesznek, hogy minden házba be tudunk menni és belül is ki van dolgozva, részletes rombolás, ami nem csak abból áll, hogy sóderré válik a betonház, és összeomlik az egész egy lövéstől, miután belelősz rakétával... :D Hang téren is sokkal előrébb kéne már járni. És ezek helyett tudjuk mi van...

[ Szerkesztve ]

1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)

(#17) [CsuCsu] válasza #95152384 (#15) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Valtozott, mar van benne penz. De az uzleti modell mai napig az, hogy a hardver kb nullszaldos, es a szoftver utani jarulekon keresik a penzt. Ezert is mindegy valojaban a MS-nak, hol veszed meg a jatekaikat, amig jar nekik a jutalek.

(#18) DudeHUN válasza macman507 (#16) üzenetére


DudeHUN
senior tag

Ahhoz, hogy ilyen játékokban minden házba be tudj menni és még ki is legyen dolgozva... na ahhoz annyi ember kellene, ami egy GTA esetében is már a "túl sok" kategóriába esik. Nem minden hardveres korlát ma sem. Az asset gyártás és a tartalom, ami nagyon nagy falat tud lenni.

Gamer for Life

(#19) kikikirly válasza macman507 (#16) üzenetére


kikikirly
senior tag

Egyről beszélünk. :K :K :K

Nem értek a játékfejlesztéshez de józan paraszti ésszel átgondolva nem kizárólag hardverek jelentik a problémát.PL. AC Origins-Odusseybe is el tűnik a vérnyom szinte azonnal,pedig elég jól megcsinálták a vér effekt átmenetét a talajra.Valahogy kétlem hogy a sík bloodsplattering textúrától futna ki a játék a rajzolási parancsokból/Telne meg a memória stb. Valszeg úgy állnak az egészhez, minek oda az a vérnyom,csak ,,eszi" az erőforrásokat.ÉS mindenhez így állnak hozzá ezért tűnik el szinte minden azonnal.Ha ez igaz, erősebb hardverek ezen nem feltétlen fognak segíteni, eluralkodott a mérnöki szemlélet,már pedig olyan kreativ folyamatnak mint a videó játék fejlesztés nyilvánvalóan nem tesz jót.
Mai fejlesztők nem játszanak,mivel ez a munkájuk simán benne van hogy azon kívül heródtjuk van az egésztől.
:(
Megmagyarázna sok mindent.

[ Szerkesztve ]

(#20) kikikirly válasza DudeHUN (#18) üzenetére


kikikirly
senior tag

Meg lehetne azt csinálni generálással is.Legyen meg az illuzó azt kész,objektum számok terén elég jól állunk, van lehetőség a változatos berendezésre,irodát 4-5 féle sablon szobával berendezni,lakásokat és így tovább.Vagy írni egy random szoba generátort,azért ezek sem megválaszolhatatlanok.Nem kell itt minden biz baszt tökéletesen kidolgozni mint azt egy Main Story helyszínen.Abba igazad van hogy elég huszadrangú kérdés,így is hatalmas bejárható területek vannak,változatos design-al. :R

[ Szerkesztve ]

(#21) #54625216 válasza kikikirly (#20) üzenetére


#54625216
törölt tag

Generálással csak a No Mans Land szintű részletesség érhető el. Ott is hiába van ezerkvadrillió matematikailag egyedinek számító bolygó, ha előbb-utóbb feltűnik a minták ismétlődése és unalmassá válik.

(#22) hombre[EU] válasza kikikirly (#19) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Off: a DaysGone-ban némelyik hulla elég sokáig megmarad (nulla fizikával), olvastam olyat is,hogy a játék elején megölt egyedek hullái még az endgame-ben is ott vannak. Szóval volt egy "ismerōs" holttest,amely mellett többször is elmotoroztam és az egyik alkalommal egy freaker majszolgatta :) az úgy nekem jólesett,ha scriptelt event,ha nem akkor is. Ehhez hasonló tömérdek részletességet várok a nextgentōl.

Life, Uh, Finds A Way

(#23) b. válasza kikikirly (#7) üzenetére


b.
félisten

szerintem akörülre várható az Xbox.( 200K) Redditen egy Microsoftos ürge írogatta, hogy 599-699$ köré gondolja ő ,de lesz valami új VR csomag Bundle amivel 1000 dollár fölé mehet az új gen ára.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#24) kikikirly válasza hombre[EU] (#22) üzenetére


kikikirly
senior tag

"Ehhez hasonló tömérdek részletességet várok a nextgentōl.,,
Igazat szóltál,szívemből szóltál. :)

[ Szerkesztve ]

(#25) DudeHUN válasza b. (#23) üzenetére


DudeHUN
senior tag

699$ az öngyilkosság kategória ezen a piacon. Már az 599$ is, ha a másik gyártó gépe olcsóbb lesz.

Gamer for Life

(#26) [CsuCsu] válasza DudeHUN (#25) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Egyetertek. $500 egy lelektani hatar, igy minden valoszinuseggel $499 fole nem fognak menni.

(#27) arty válasza kikikirly (#7) üzenetére


arty
veterán

4k lesz es rejtresz, boritekolhato. grafikaval lehet eladni.

jameg surprise mechanic-al :D

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#28) [CsuCsu] válasza arty (#27) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

(#29) arty válasza macman507 (#16) üzenetére


arty
veterán

felesleges 1-1 ilyen reszletet kiragadni, mivel szamtalan mas aprosag meg az 5ben jott be csak.....

az ipar a nagyobb felbontas es rejtresz fele robog, sok jora/ujra nem kell a nextgentol szamitani...

csucsu: looool :DDD

[ Szerkesztve ]

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#30) macman507 válasza arty (#29) üzenetére


macman507
aktív tag

Nem mondanám feleslegesnek, hiszen az ilyen részletek sokat hozzátesznek az élményhez, csak már feleslegesnek tartják ezeket valamiért. Nem csak a GTA-ban, szinte mindegy melyik mai játékot vesszük elő.

Az V. résszel nem sokat játszottam már, de ha újításokat hoz, attól még a régi dolgokat nem kéne elhagyni.

Pl.: https://youtu.be/kflKvqZEQ2I
https://youtu.be/rwA2OaVsbts

Még:

https://www.youtube.com/watch?v=mQ1YMeY07xI
https://www.youtube.com/watch?v=getp6QCcdqg

1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)

(#31) janeszgol válasza hombre[EU] (#4) üzenetére


janeszgol
félisten

Egyszer már írtam a fórumon, hogy pár évvel ezelőtti egyik újságban (talán a GS volt) pont erről volt szó, hogy mennyi lenne a játékok reális árazása, és akkor jött ki valami 24 ezer ft körüli rá.
Ugye kell a minél jobb hang (mostanában ebben fognak majd sokat fejlődni a játékok), a grafika, MI stb, ilyen multi mode, olyan keresztplatform stb. Ezek újabb és újabb berendezéseket kívánnak, illetve szakembereket. Lehet ma már a 100 euró lenne a reális minimum ár.

(#32) janeszgol válasza [CsuCsu] (#26) üzenetére


janeszgol
félisten

Ezt a lélektani határt honnan veszitek? Mert 6 éve az volt? Azóta változhatott a dolog (emberek anyagi helyzete, a szemlélet stb).

kikikirly, lehetek demagóg? Ha már valakit a szórakoztat, hogy a vér élethű legyen, meg a hullák ne tűnjenek el, hát nem tudom.

[ Szerkesztve ]

(#33) kikikirly válasza janeszgol (#32) üzenetére


kikikirly
senior tag

Nyugi,nem vagyok pszichopata. :P

(#34) hombre[EU] válasza janeszgol (#32) üzenetére


hombre[EU]
veterán

A lélektani határról fogalmam sincs, de szerintem most kell a konzolgyártóknak az egyik legolcsóbb dobozt (a hw-hez képest) kihozni. 2020-21 mindenki a nagy cloud-gaming boomra számít és az emberek komolyan számításba vehetik,hogy vegyenek-e egy dobozt 6-700 dollárért vagy béreljenek a neten havi ~$10-ért egy highend hardwaret vagy késōbb ennél is olcsóbban ..
Most még mind nevetünk pl. a Stadian, de el lehet rontani a console launchot annyira,hogy egy szimpatikus alternatíva legyen több millió ember számára.

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#35) janeszgol válasza hombre[EU] (#34) üzenetére


janeszgol
félisten

Igen ez igaz. A Stadiánál én is húztam a szám, hogy az előfizetés mellé még meg kell vennem teljes áron is a játékokat, de ha itt ilyen 250+ ezerbe kerülnek a konzolok, akkor lehet értelmes ajánlat a Stadia.
Már csak azért is, mert én pl nem játszom mindig. Vannak olyan hónapok, amikor egyáltalán nem. Akkor az előfizum szüneteltetem (nyilván a játékaim megmaradnak), és ha majd megint kell, akkor újra előfizetek. A konzol meg ott porosodik az asztalomon.

(#36) DudeHUN válasza janeszgol (#32) üzenetére


DudeHUN
senior tag

Onnan, hogy a konzolpiacon ami 399$ felett kezdett az nem fogyott. Jelenleg, ha mindkét gyártó elmegy 499$-ig, akkor fogyhatnak a gépek (nincs alternatíva), viszont lassabban fog beindulni a generáció, mivel lassabban fogynak majd és lassabban érik el "kritikus tömeget". A PS3 és az Xbox One is ráfizetett a drágább rajtra. PS3 esetében hiába volt benne minden jóság. A gépek jelentős része 399$ alatt fogy. Sőt inkább 299$ alatt ezen a piacon.

[ Szerkesztve ]

Gamer for Life

(#37) Marvinyo válasza janeszgol (#31) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

Vagy lehet a kiadóknak nem kellene pofátlannak lenni, nem? :-) Máris inog az a 100 eurós ár...

(#38) MeszesKPT


MeszesKPT
őstag

Jobb is ha nem lesz egy lassabb változat, mert akkor a stúdiók arra fejlesztenének, a "pro" változat pedig csak egy upscale-t kapna.

(#39) #54625216 válasza MeszesKPT (#38) üzenetére


#54625216
törölt tag

Pontosan. Ha két hardverhez közös platform tartozik, akkor mindig a gyengébbet veszik alapul, mert azzal érnek el szélesebb piacot. Ez már a C64 időszakban is így volt, alig volt natív C128 alkalmazás, mert úgyis C64 kompatibilis, tehát minek.

(#40) arty válasza janeszgol (#35) üzenetére


arty
veterán

ha ennyire nem érdekel a játék, akkor nem nyitóáron veszed a konzolt és probléma megoldva ;)

a stadiád 5 év alatt kb a konzol árába kerülne és a végén nincs semmid (csak egy streamelt minőséget tudó "kontrollered" (se?) )

(#37) Marvinyo : pofátlanság az inflációt figyelembe venni? és csak a játékfejlesztőknek az? "túl régóta" 60$ egy játék, ezt sajnos be kell látni.... (persze lehet h amúgy is lenne lootbox és dlc és mikró, ki tudja)

[ Szerkesztve ]

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#41) Marvinyo válasza arty (#40) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

Khm. Mondom kiadó. Nem fejlesztő. Kiadó. Ki-a-dó. KI-A-DÓ.

Szoftverfejlesztőként kb. a játékfejlesztés a legszarabb meló, a legszarabb pénzért.

(#42) arty válasza Marvinyo (#41) üzenetére


arty
veterán

mi a különbség?
kinek növekednek a költségei az infláció, drágább munkaerő, drágább technologiák által? :)

félre ne érts: undorító a legnagyobb kiadók mai gyakorlata, tényleg hányok az ipar nagyrészétől, de azért azt be kell látni, hogy mára kb a játékok ára nem emelkedett egyedül az évtizedek(!) alatt....

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#43) Marvinyo válasza arty (#42) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

Mondjuk úgy, kb. minden? A játékok ára igen, 30 éve ennyi. Cserébe mondjuk rengeteget tud spórolni máson, ahhoz képest mi volt évtizedekkel ezelőtt.
Szerinted ha nem érné meg 60 dollárért kiadni, kiadnák annyiért? A lootbox, a gagyi DLC az már csak az extra.

(#44) arty válasza Marvinyo (#43) üzenetére


arty
veterán

mi az hogy "minden"? konkrétan?
ill. konkrétumok esetleg, hogy min tud spórolni, ami ellentételezi az inflációt, a munkaerő drágulását, stb?

kiadnák, mert hátha... vagy majd a dlc... vagy a mikrotranzakció... stb stb stb.
kiadnák, mert ebből élnek, de ez nem jelenti azt, hogy nem állnak (eddig/végül) földbe projektek, kiadók, fejlesztők...

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#45) Marvinyo válasza arty (#44) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

A kiadó kiadja a játékot, a fejlesztő (meglepetés jön!) pedig fejleszti. A többit a fenetudja hányezer oldalas szerződés részletezi, és szerződésenként változik. De alapvetően a kiadó zsebrevágja a profitot, a fejlesztő meg kap amennyi jut (nem amennyi jár...).

Hogy min spórol? Fejlesztőeszközök, munkamódszerek, programnyelvek. Jóval szélesebb, könnyebben kezelhető, gyorsabb, és a háttérben sok munkát elvégző rendszerek vannak már.
Terjesztés, digitális kiadás fizikai helyett, ezek mind mind óriási spórolások.

Persze léteznek kiadó-fejlesztők (indie-k például, vagy a nagyobbak közül pl. CD Projekt) de valahogy ők a 60 dollárért is olyat tesznek le az asztalra, ami érdekes módon megéri, és valamiért még profitot is termel, különben nem csinálnák.

A játékipar a sziget fesztivál lett. Állandóan megy a sírás, hogy "jajj, éppen nullszadóra jövünk ki, brühühü", de mégse áll a földbe egyik síró-pityogó se (EA, Activison...).

Szóval ez a "rég száz eurónak kéne lennie egy játéknak" összegileg, meg állításilag is egy hatalmas hasraütés kategória, jobban nem kívánok vele foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

(#46) #54625216 válasza arty (#44) üzenetére


#54625216
törölt tag

"ill. konkrétumok esetleg, hogy min tud spórolni, ami ellentételezi az inflációt, a munkaerő drágulását, stb?"

Nem kell spórolnia. A játékpiac brutális bővülése lazán ellentételezi az inflációt.

2007 és 2017 között az USA-ban kb. 18% volt az infláció. Ehhez képest a játékipar összbevétele - inflációval korrigálva - ~68 milliárd dollár volt 2007-ben, 2017-ben pedig ~109 milliárd.
Tehát a játékipar - inflációval korrigált (!) - bevétele 62%-al növekedett úgy, hogy közben a játékok végfelhasználói ára nem változott.

A kiadóknak nem a végfelhasználói ár és az infláció okoz gondot, hanem a piac változása, amire nem mindegyikük reagál megfelelően vagy elég gyorsan.

Pl. 1994-ben az USA játékiparának bevétele 14 milliárd USD volt, de ebből 7 milliárd, azaz a fele az arcade üzletágból jött. Az erre specializálódott kiadók aztán idővel vagy alkalmazkodtak a változó felhasználói szokásokhoz (lanpartyk, konzolok, handheld, mobil, stb.) vagy becsődöltek.

Amit most a nagy PC-s és konzolos kiadók csinálnak a játékosbázis pofátlan lefejésével (mikrotranzakciók, előfizetések, lootboxok, személyes adatokkal bizniszelés, stb.), az tipikus pánik reakció a piaci változásokra.

(#47) arty válasza Marvinyo (#45) üzenetére


arty
veterán

A fejlesztő kerül többe, amit a kiadó fizet. Ez a kettő elég szorosan összefügg, szerintem könnyen belátható.
És te azt mondod, hogy a fejlesztő/kiadó NE érvényesíthesse az áraiban a megnövekedett költségeit...

(a kiadó-fejlsztő kapcsolatát igen leegyszerüsítve sikerült leírnod, a valóságban megállapodás kérdése, hogy a fejlesztő miből-mennyit-hogyan részesül... míg a kockázat (merthogy nem csak tuti profit van ám) ~mindíg a kiadóé)

20 éve 20 embernek vetted meg a fejlesztőezközt, ma 200-nak.
Az üzleti szoftverek ára inflációkövetően nőtt, ott nincs beragadás 60 dolcsira.
A hardverek ára sem épp csökkenő tendenciát mutat, számtalan új technológiára is költeni kell (pl autóversenynél a pályát laserscannelni kell, régen ez nem volt "alapkövetelmény").
Több ember -> több overhead (projektmanagerek, vezetői hierarchia, hr, stb).
A steam is elvisz 30%-ot (vagy kevesebbet, ha jók az eladásaid) a profitból, ill. mondjuk ubisoftnál a saját uplay üzemeltetése sincs ingyen (nyilván azért olcsóbb, mint kivinni a boltba a cédét), konzolon továbbra is általában létező alternatíva a fizikai példány.
Marketing fontossága (ára), mára kb a legfontosabb :(

A fejlesztőezközök "fejlődésére" remek példa: Gran Turismo automodellezés

"In GT and GT2, both for PS1, a designer spent a day to model a car. In GT3 and GT4, for PS2, the same worker spent a month modeling the same car due to the increased amount of polygons. In GT5 for PS3, they require six months to do the same job," Yamauchi explained.

És mára a ps3 gt5 modelljeit jócskán meghaladtuk minőségben... a játékosok (autó) darabszám elvárása is az egekben... szerintem egyszerű szorzással belátható, hogy SOKKAL drágább egy Gran Turismo Sport, mint a Gran Turismo első része volt, tök mindegy, hogy a modellt a jobb fejlesztőeszközzel pontosabban és egyszerűbben modellezed. (mármint ha a minőség 20 éve konstans lenne, akkor lenne egyszerűbb a mai környezetben a modellezés....)

EA, Activision nem állt a földbe, de ott nem is 60$ egy játék.Tulajdonképpen az igazi bevétel nem is az alapárakból jön össze, hanem a déelcé és lútbox zabáló nagyhalakból :( :( :(
Akinek nincs bejáratott pénznyomdája, az meg simán földbeáll - vagy csak bezárja a vezsteséges studióit. Ilyet azért biztosan láttál már ;)

Értelek, hogy te inflációtagadó vagy, böszme kettősmércével (hátpersze hogy drágul a paradicsom! az ott természetes!) ezzel meg én nem tudok mit kezdeni.

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#48) arty válasza #54625216 (#46) üzenetére


arty
veterán

Elfelejted, hogy az a növekvő összbevétel sokkal több játékból is jön össze, ill. mikrotranzakciókból, lootboxokból IS, ami kvázi NEM JÁTÉK(BEVÉTEL), hanem rossz helyre sorolt szerencsejáték.

És ezen az egyre telítettebb piacon kellene a 60 dolláros játékodból egyre többet eladnod (hiszen a költségeid növekednek!).... nem reális. Illetve ha ez nem reális elvárás (nem lesz a semmiből plusz 2 millió vásárlód), akkor pedig az árat kell(ene) növelni... mert VALAMIT azért tenni kéne ;) De az áremelkedés FUJ. Azt csak a paradicsomnak nézzük el.

Egyébként pedig lehet ragaszkodni a 60$ indulóhoz, de akkor meg a lootboxok, game as service, multionly, battleroyaleonly térnyerése miatt nem kéne sírni (én inkább ezek miatt sírok). Ugyanígy a "nincsújítás, fűrészpor, unalmas" kritikák sem jogosak 60$ mellett, hiszen szűkülő proft mellett ne várj kockázatvállalást se...

[ Szerkesztve ]

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#49) Marvinyo


Marvinyo
aktív tag

"Értelek, hogy te inflációtagadó vagy, böszme kettősmércével (hátpersze hogy drágul a paradicsom! az ott természetes!) ezzel meg én nem tudok mit kezdeni."

Én meg azzal, ha hazudsz, és a számba adsz olyat, amit nem mondtam. Viszontlátásra!

Szerk.:
Azt jóindulatúan elfelejted, hogy érdekes módon a sírópityogó EA-Activision bandánál van a lootbox mánia a 60-80 dolláros indulóár mellett, amiért általában kapsz egy adatbázis upgradeet.

Valamiért például a többi kiadót én még nem láttam sírni, hogy "brühühü, éhen fogunk halni, ha nem emeljük 100 euróra a játék árát!!!"

Valamiért a Codemasters se sír az 55 eurós F1 2019 indulóárral. De a Forza sorozatnál se láttam, hogy az M$ (pedig ha valakik, ők aztán szeretik a pénzt) "bakker, csődbe megyünk emiatt a játék miatt".

Na, persze lehet csak én nem olvastam el a világ összes cikkét.

[ Szerkesztve ]

(#50) arty válasza Marvinyo (#49) üzenetére


arty
veterán

Nem mondtad?! Folyamatosan érvelsz a 60 usd ár mellett, az érveimre egy szót nem írtál. Maradjon annyi, mert CSAK. (jabocs! javult a fejlesztői környezet, és ennyi volt az "érv" - a granturismos leírás az 1 db autómodellről szóra sem érdemes, igaz?)

lootbox, mikró, dlc, seasonpass, gold edition, stb mára kvázi MINDENKINÉL, nem csak EA/Activision sajátosság... ez a "megoldásuk": bújtatott áremelés.
és sír "mindenki", nem lehet az EA-t, Activisiont kiemelni (csak ők a legnagyobbak, ergo a leghangosabbak is, ill. az általuk nyilatkozott visszásságok keltenek legnagyobb visszatetszést -> médiafigyelmet -> klikket)

nem minden kiadó/fejlesztő sír? jah, ők szép csendben lehúznak és/vagy csődbemennek és/vagy egyenbattleroyale-t készítenek....

a codemasters is kipakolja a játéka egy részét dlc-be, seasonpassba, stb.
nézz már rá kérlek a Dirt Rally 2 steam értékeléseire, ennek kapcsán.... vagy hogy kapott e náluk második lehetőséget az Onrusht készítő banda, mivel olyan jól megy a kiadónak, hogy simán belefér 1-1 bukta ;) nem, repültek a cégtől.... és ha bebukik még 1-2 franchise náluk, akkor lesz még szélnekeresztés/kiadóbezárás....

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.