nagyon fasza
játékokban érdekes lesz majd használni, pl. tárgyakat felszedni, lövöldözni
[ Szerkesztve ]
nagyon fasza
játékokban érdekes lesz majd használni, pl. tárgyakat felszedni, lövöldözni
[ Szerkesztve ]
az nekem is tetszik
[link]
Kombinálják valami látványos MMO-val vagy virtuális világgal tuti úgy rá lehet függeni, biztos vagyok benne hogy probléma lesz.
A rift sajnos ebben a formában bukó. Olyan mintha egy távcsövön keresztül nézne az ember, szinte semmi perifériás látás. Gondolom a lovak is ennyit látnak a szemellenzőjükben. A 100-110 fokos látószög kevés a ténylegesen élethű élményhez. Sajnos nekem nagy csalódás volt a cucc mikor próbáltam, pedig iszonyatosan vártam volna a véglegest...
Keresek SILICON GRAPHICS octane-hoz vpro grafikus rendszert.
Szépnek szép, de nincs jövője. Oculus Rift-ből szerintem jobb lenne, ha kivennék a fejkővetést, mert ezt ma száz százalékosan nem lehet megoldani.
Legjobb megoldás lenne egy fix hardver, ahol alacsony késleltetés adott, ilyen pl: PS4 vagy Xbox ONE.
Ez pedig a jövő. Már évtizedek óta. Az elképzelés is jó, a kijelző és szenzortechnológia is adott. A nagy kérdés, hogy ki tudja először a teljes szenzor-megjelenítő láncolatot 10 ms alatti késleltetéssel implementálni. Enélkül ez mindig csak a jövő marad.
Az az érzésem, hogy a jelenlegi hardverek képessége megfelelő volna, csak szoftveres oldalon már jó ideje a másik irányba haladunk és ebben jórészt a konzolok a ludasak. Prerender, dupla, tripla pufferelés, 30 fps, játék a felhőben videostreamen keresztül, közben a többség tudatában sincs a késleltetés fogalmának, jelentőségének, ezzel nem lehet eladni semmit.
Pont fordítva a PC a ludas, mert ott nincs egységes elképzelés.
Pont egy fix hardveren lehet megoldani a késleltetést legegyszerűbben.
[ Szerkesztve ]
Speciel a morpheus ps4re ilyen szempontból sokkal jobban áll mint a Rift, a szoftveres-hardveres összefonódott környezet miatt...
PC-n van igény a magas framerate-re és kis késleltetésre. Kompetitív multiban alapvető elvárás a legalább 100 körüli framerate, az inputok minél gyorsabb, nyersebb feldolgozása és a késleltetésektől mentes megjelenítés. Konzolon ez egy nemlétező piaci igény, ezért ott nem adnak pénzt az emberek.
A Morpheus meg most vagy jobban áll vagy nem, ugye a konzolok köztudottan más területeken is óriási előnyökkel bírnak a PS4 meg XBOX marketingesei szerint. Ha ők mondják, biztos így van, őket senki sem fizeti, hogy ezeket a platformokat dicsérjék.
Ja, 10 percig érdekes lesz, aztán már inkább idegesítő. Éles helyzetekben (multiplayer) meg mindig egyszerűbb lesz megnyomni egy gombot, mint a kezeiddel hadonászni, hogy mondjuk varázsolj egy tűzgömböt. Már a gamepad hátrányt jelent FPS-nél, ha már lövöldözésről volt szó, nemhogy ez...
Diocles: büdös életben nem lesz ez a jövő, de majd a jövő eldönti, kinek lesz igaza
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
PC-n van igény a magas framerate-re és kis késleltetésre.
Miért konzolon nincs igény rá?
Fix hardverre könnyebb optimalizálni mint PC-re, és konzolokon ott van a egyesített memóriaarchitektúra.
Nincs igény, a konzolosok mind igénytelenek Azt, hogy egyesített memóriaarchitektúra, a konzolosok 99,99%-a ki sem tudja mondani, nem hogy tudni, mi az.
Nem mellesleg rég nem éri meg optimalizálni üzleti szempontból: költséges és időigényes.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Szutyok hardverrrel optimalizálgathatszm az akkoris szutyok marad. Egyébként Oculus teljesen rendben van, mint ahogy a joystickal vagy kormánnyal is tudsz játszani és nincs kilóméter hosszú lag-od. Ami pl. egy xbox360-nál pl nem mondható el...
@morgyi: akkor neked két leap kell, hogy ne csak a látóteredben tudj hadonászni. De azért jelzem ez rohadt jól jön majd pl egy játék menüben, hogy nem kell billentyűt/egeret ragadnod, ha állítani akarsz valamit.
UI: rohadjon meg aki 20 dollárért árul egy fröccsöntött kis műanyag tartót. Lesze az még 2 is a kínaiaknál...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
ket kamera es leap motion kell a szem helyere a vr sisakon, es maris kesz az ultimate eszkoz. forradalmasitana az egesz ipart, gyk osszemoshato lenne a valosag, es a vr.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Azért ez egy virtuix omni vr el (meg ugye oculus rift tel) igen buta dolgokra lenne képes.
Nincs rendben. Ha egy játékvezérlő késik 60-80ms-t az nem veszed észre, ha balra fordítod a fejed és ennyivel később kapod a képet az az emberek jelentős részénél hányingert okoz.
--- ---
Nem a játékvezérlő késik(az 2ms max a jobbaknál), a megjelenítésnél a 3+ buffer, meg a lassú monitor miatt van nagy lag...
Nem hányod el magad, csak jó szutyok köridőket mész pl.
80-90 ms-t jócskán megérzel szemmel is.
Hányingerről már nem számoltak be DK2-vel az emberek.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Nem arra gondoltam, hogy maga a hardver késik (de akár késhetne az is, nem ez a lényeg), nyilván a komplett rendszerre értettem. Az hogy a monitoron később látod a bevitel eredményét az sokkal kevésbé irritáló, mint ha az fejmozgásodhoz képest később kapja agyad a visszajelzést.
Egy játékvezérlő-framebuffer-monitor késénél tudja az agyad, hogy mi a gond. Egyszerűen látod pl. magad előtt a kormányt ahogy mozdul, szinkronban a karoddal, stb... ami onnantól kezdve a monitoron történik, az már nem okozhat hányingert/szédülést. Van fix pontod amihez tudsz viszonyítani.
VR szemüvegeknél pont a fix pont elhagyása és a gyro miatt kritikus a lag. A fejed mozdulására a füled ívjáratai (szinte) azonnal adják a jelet és az agyad joggal várja a megváltozott képet. Biztosan van a belső fül-agy-szem hármasban is késés, de az elhanyagolható. Gyakorlatilag azt vehetjük nullának, születésed óta azt szoktad meg. Nem akarok tippelni de ennél az akár 20-30 ms is nagyságrendekkel nagyobb.
"Hányingerről már nem számoltak be DK2-vel az emberek."[link]
[ Szerkesztve ]
--- ---
Hír A Leap Motion meglovagolná a virtuális valóság hullámait