Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Egon


Egon
nagyúr

Ez nagy segítség lehet azoknak a fejlesztőknek, akik a készülő programjuk ellenőrzéséhez nem tudnak AMD GPU-t vásárolni a RenderDoc és Radeon GPU Profiler interoperabilitás kihasználásához, viszont rendelkeznek NVIDIA GPU-val

Sírok... :))
Persze, életszerű, hogy csóringer fejlesztőnek nem telik AMD vga-ra, és a piaci részesedés a dGPU piacon smafu szempont a fejlesztés során... :C

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#2) Abu85 válasza Egon (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Indie fejlesztők nem feltétlenül rendelkeznek mindegyik hardverrel. Márpedig GeForce-on eddig vakok voltak. Nem tudta pontosan behatárolni a program, hogy hol a hiba a kódban. Ezzel a változással legalább valamennyi hibát látnak. Mindet nem, mert ahhoz nem elég teljesítményszámlálókra építeni, de a semminél azért több. Szerintem ez nem rossz dolog.

Akinek kevés, az vesz egy Radeont, azzal hardveres nyomkövetőt kap, amivel mindent lát.

A piaci részesedés azért nem hasznos, mert itt most hibakereséséről van szó. Lásd az Epic mára elhíresült sztorija, amikor az első Radeon GPU Profiler verzió feltárt egy súlyos hibát az Unreal Engine 4 akkori verziójában. Ez a gond azt eredményezte, hogy az első rajzolási parancs végrehajtása előtt 517 darab erőforrás-áthelyezést csinált, és ez tulajdonképpen egyenértékű volt a hardveren belüli gyorsítótárak 517-szer való egymás utáni ürítésével. Az Epic ezt kijavította, és az újabb verziójú kiadásokban minden hardveren nagyjából 10%-kal gyorsabb lett a működés. Tehát itt az NV is jól járt, hogy az Epic AMD GPU-kra váltott a fejlesztésnél, mert láthatóvá váltak a motorban olyan hibák, amiket NVIDIA GPU-kon a szimpla teljesítményszámlálókkal nem láttak. Egyszerűen nem adtak az Epicnek a korábbi fejlesztőeszközök visszajelzést arról, hogy az első rajzolás előtt egymás után 517-szer kitörlik a semmit a hardverek a cache-ből. Sajnos a hibakeresés alapja, hogy megtalálod-e a hibát. Ha nem, akkor azt hiszed, hogy jó a szoftver.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#3) b. válasza Abu85 (#2) üzenetére


b.
félisten

Abu nem jössz még rá hogy ezen cikkek megírása közben annyira átlátszó már hogy "elbújtatod" benne az Amd felnyalást minden ilyen Nvidia hírnél? Nem értem miért olvasom el. illetve mindig reménykedek, hogy egyszer átlépsz a saját árnyékodon, de te már nem változol.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#4) Abu85 válasza b. (#3) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem teljesen értem, hogy mi a gond azzal, hogy az NV felé is nyit az egyik legjobb debugger. Ez nagyon jó dolog azok számára, akik nem Radeonon fejlesztenek.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5) b. válasza Abu85 (#4) üzenetére


b.
félisten

Jah hát az nagyon jó dolog.Én nem is erről beszéltem ugye.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#6) Abu85 válasza b. (#5) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Pedig erről szól a hír.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7) b. válasza Abu85 (#6) üzenetére


b.
félisten

Erről kellene ,hogy szóljon.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.