Nem tudom ki bántott, de remélem találsz egy jó terapeutát, aki segít feldolgozni a traumát
Egyszer sem tettem fel a kérdést, hogy mennyi a sikeres, ezen egyedül te lovagolsz, csak annyira write-only mode-ban vagy, hogy fel sem tűnik.
Írhatod bold-dal, aláhúzva, meg kiskapitálissal szedve, hogy "a BeFeKtEtŐk DöNtIK eL", mert ha kicsit odafigyelnél, akkor látnád, hogy az általad idecitált csoport már döntött és öntik a pénzt a VR-be. Ha tényleg nem tudsz elszakadni a siker kérdésétől (és megkülönböztetni azt tömegtermék fogalmától), akkor legalább ez tűnjön már fel.
Azt végképp nem tudom, hogy az apple-ös kijelentésedhez honnan szedted össze ezt a marhaságot, hiszen világosan leírtam, hogy a Vision Pro várhatóan, ezen az áron nem fogja megrázni a piacot, idézem neked: "Az Apple VR 3500 dollárért nem fogja elárasztani a piacot, az is fix". Lehet összekeversz valami random Apple Fanboy-jal a fórumból, aki meg van őrülve, hogy mit sikerült összerakni Cupertino-ban, én személy szerint nem látom ebben a jövőt és a többi terméküket sem tartom sokra.
A kedvedért még egyszer leírom:
20 millió eladott példány = tömegcikk
20 millió eladott példány a ráfordítás és a generált profit (és még csak nem is a forgalom) tükrében: ha az előbbi nagyobb (Wii U) akkor sikertelen, ha az utóbbi (Quest-sorozat) akkor siker.
Az eladási szám ugyanaz, a vizsgált dimenzió meg tök más. Nem rakéta-tudomány.
A lóval sakkozás helyett én is csak azt tudom javasolni, hogy olvass egy kicsit a nagyvállalti döntéshozatalról, az infúzión lévő Xbox kapcsán egy rövid idézet a Microsoft Gaming CEO-jától:
"Consoles as a business model, in the overall scope of gaming, is fairly small relative to the places people play. Consoles evolved to a business model much different from phones where consoles are actually sold at a loss in the market. So when somebody goes and they buy an Xbox at their local retailer we're subsidizing that purchase somewhere between a hundred and two hundred dollars, with the expectation that we will recoup that investment over time through accessory sales and storefront."
illetve: "Microsoft has never turned a profit on Xbox console sales alone, but other aspects of its gaming business make it profitable. Microsoft has always sold Xbox consoles at a loss, an executive confirmed"
A 2021-ben és 2022-ben befolyt 4-4 milliárd dollár és az 2023-as YTD 3.7 milliárd (mindez csak a hardware, lásd itt) pont úgy hangzik, mint egy haldokló üzletág
... és még mielőtt azzal jönnél, hogy "de bezzeg a PS", csak mondom, hogy nekem édesmindegy, hogy melyik a piacvezető. 30+ éve vagyok gamer, van itthon X360 Kinect-tel, PS4 Pro, gamer PC, gamer laptop meg két VR: az érdekel, hogy legyenek jó vasak és arra jó tartalom. Na, az Apple valószínűleg ebben most kapufát fog lőni, ahogy sajnálatos módon a Sony is befürdött a PSVR2-vel, hiába egy technikailag sok szempontból sokkal előrehaladottabb eszköz mint a Quest-ek.
Pixel 7 + Xiaomi Mi Pad 5 + ASUS ROG STRIX GL502VS