Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) doooo


doooo
veterán

Miféle metodológia alapján van ez kiszámítva (igen, nekem is a Lölős mém jut eszembe)? A teljes lakosság fele hogyan lehetne játékos? Abszurdum. Még akkor is, ha a nyugdíjasok kártyázását is beleveszik ebbe.
Valódi játékosból az egész világon nincs 670 millió, megközelítőleg se.

[ Szerkesztve ]

(#2) UnA válasza doooo (#1) üzenetére


UnA
Korrektor

Ebben benne lehet az összes mobilos app is - de akkor is rémisztően hangzik :N

(#3) Tasunkó válasza doooo (#1) üzenetére


Tasunkó
senior tag

Azt is beleszámolták aki léggömböket pukkasztgat a mobilján. Indiáról volt múltkor, hogy ott a játék 95%-ban mobilt jelent. Tojáskapkodós gamerek.

Kérek egy számot a jútútú

(#4) Narxis válasza UnA (#2) üzenetére


Narxis
nagyúr

Ott Kínában a rémisztő a valóság úgyhogy nem csoda, hogy ez a menekülőút, meg úgy általánosságban a keleti munkamorál is rémisztő. Sose felejtem el, hogy néhány éve a dél-koreai kormány törvényt hozott a túlóráról, tiltva azt a közigazgatásban mert egyszerűen olyan mértékben felborult a munka-magánélet egyensúly ami kihatott a demográfiára, egészségügyre de gyanítom nem sok sikerrel. Ugyanez igaz lehet Kínára, Japánra, talán a többi kisebb országra is. Valahogy ott teljes nyugalommal dolgozzák magukat a halálba az emberek.

Thanos was right.

(#6) kilua


kilua
senior tag

"Egyre nagyobb ráadásul a bevétel a kínai fejlesztésű játékokból is (de csak Kínában) "

Nem csak Kínában, legalábbis elég komoly bevétele van globálisan a genshin impactnak, hoknai star railnek, vagy wuthering wavesnek. Főleg japán, Korea és asean régió, de már nyugaton is közepesen népszerűek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.