Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ramius


Ramius
őstag

Sziasztok!

A topicot azért hoztam létre, hogy legyen egy gyűjtőhelye a szolgáltatóknak, és az olyan információknak, kérdéseknek, amik mindegyikre tartoznak egyaránt. Pl.: tarifák, mobilnet, lefedettség, stb.

Kezdeném is a sort egy olyan kérdéssel, hogy okostelefon mellé melyik tarifát érdemes választani? Ami számomra fontos az az sms, kb 80-100 perc beszélgetés, és hogy ne legyen túlforgalmazási díja. MMS, mobil tv nem lényeg.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#2) dellfanboy válasza Ramius (#1) üzenetére


dellfanboy
őstag

Sziasztok

Nekem egy iskolai dolgozathoz szükségem lenne, hogy mennyi most magyarországon az IC hívásvégződtetési díjak? mind SMS MMS mind a hanghívásokra kellene.
NMHH honlapján keresgéltem de nem találtam, akár privátba is várom a választ.

köszi,

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#3) skoos


skoos
őstag

Létezik még mobilról, vezetékesről, vagy bárhogyan KAPCSOLÁSI DÍJ? Vagy "megcsörgetni" a világon bárhonnan ingyenes most már? Érdekelne, köszi!

(#4) mukibuci válasza dellfanboy (#2) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Az új modell szerint a szolgáltatóknak a jelenlegi 11,86 Ft/percről 2013. január 1-jéig 7,06 Ft/percre kell mérsékelniük a nagykereskedelmi forgalomban használt mobil-hívásvégződtetési díjaikat. - 2011.09.01.

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#5) dellfanboy válasza mukibuci (#4) üzenetére


dellfanboy
őstag

ez szuper köszi de az sms, mms-ről nincs infod?

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#6) mukibuci válasza dellfanboy (#5) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

:(

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#7) Landsmann válasza skoos (#3) üzenetére


Landsmann
addikt

Létezik még a kapcsolási díj intézménye. De ezt régen is és most is csak akkor számlázzák ki, ha a hívott fél felveszi a telefont.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#8) Ramius válasza Landsmann (#7) üzenetére


Ramius
őstag

És ez bele van építve a percdíjba? Mert külön sehol sem emlegetik.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#9) mukibuci válasza Ramius (#8) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

a jelenleg elérhető tarifacsomagok 99%ánál nincs már kapcsolási díj :N

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#10) Ramius válasza mukibuci (#9) üzenetére


Ramius
őstag

Akkor Landsmann a vezetéskesekre értette a kapcsolásí díjat?

Visszakanyarodva az én első kérdésemhez, megvárom a jövőre esedékes díjemeléseket, aztán valószínűleg a vodafone matrix lesz a nyerő nálam.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#11) mukibuci válasza Ramius (#10) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Gondolom, azokat nem követem. A telenornak van talán vmi modern csomagja, amiben újra bevezették a kapcsolási díjat, de nem fogom áttúrni az ászfjüket :)

matrix1 3300
mátrix2 5000
mátrix3 6300
stb stb, érdekel még valamelyik? :)

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#12) Ramius válasza mukibuci (#11) üzenetére


Ramius
őstag

Igen, érdekel az összes 5k körüli csomag.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#13) mukibuci válasza Ramius (#12) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

azok itt vannak :DDD

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#14) Ramius válasza mukibuci (#13) üzenetére


Ramius
őstag

Úgy értettem, hogy a többi szolgáltatóé is :D
Tudom, nem voltam egyértelmű, elnézést.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#15) mukibuci válasza Ramius (#14) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

ha leesne a tantusz :DDD

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#16) Ramius válasza mukibuci (#15) üzenetére


Ramius
őstag

Ez szóviccnek elég gyenge volt...:D

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17) Landsmann válasza Ramius (#10) üzenetére


Landsmann
addikt

Igen, mert azt kérdezted, hogy mobilról, vezetékesről van-e még kapcsolási díj. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#18) zsuzsa63 válasza Landsmann (#17) üzenetére


zsuzsa63
csendes tag

Egyéni vállalkozó vagyok, és a munkámból kifolyólag sokat telefonálok. Másfél éve szerződést kötöttem a Vodafone Szabadon Plusz tarifacsomagra, mely 15 ezer forintért 5000 percet kínál.

Kiváncsi voltam, hogy időközben volt-e mozgás a piacon, ezért a napokban bementem egy T-mobile üzletbe, ahol elmondtam az ügyfélszolgálaton dolgozó hölgynek, hogy havi szinten kb. 1500-2000 percet beszélek és tud-e nekem olyan tarifát ajánlani, amely leginkább illik hozzám. Jött is egyből az ÉnCégem csomaggal, melyet persze rögtön kombinált mindenféle vonalas telefon és IP TV szolgáltatással. Majd kiszámította nekem, hogy 1500-2000 perc esetén nagyságrendileg 35-40 ezer forint körüli számlákra számíthatok. Mosolyogva megköszöntem a segítségét és távoztam az üzletből. Otthon belepillantottam a Telenor honlapjába is, de ott sem találtam olyan tarifát, mellyel ennyit tudnék beszél, mint a Vodafone-nál, ennyi pénzért.

Ezért kérdezlek benneteket: én csinálok valamit rosszul, vagy a másik két szolgáltatónak tényleg nincs a portfóliójában olyan tarifa, mellyel magasabb alapdíj mellett nagyon sokat lehetne beszélni? Azért nekem nem mindegy, hogy havonta 15 ezer forintot fizetek 1500-2000 percért, vagy 40 ezret.

[ Szerkesztve ]

(#19) club1 válasza zsuzsa63 (#18) üzenetére


club1
veterán

Csak az összehasonlításhoz ne felejtsd el, hogy a te csomagodban nem mindegy, milyen irányban beszéled le a havi 15e Ft-ot. Pl. - a nem saját mobilirányba - a csomagoddal 1000 percet tudsz beszélni, azaz 15 Ft-os percdíjú. Afölött pedig 23 Ft-os. Ennél pedig vannak jobb csomagok a piacon, hiszen valószínűtlen, hogy egy ilyen csomaggal csak Vodásokat és vezetékes számokat hívsz... A flották esetében pedig a többség már ez alatt van, jóval alacsonyabb (kb. 1/4-ed, 1/3-ad) előfizetési díj mellett. Igaz, flottát neked nem fognak az üzletekben ajánlgatni, azt itt a megfelelő topicban kell keresgélni.

(#20) mukibuci válasza club1 (#19) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

a csomagoddal 1000 percet tudsz beszélni, azaz 15 Ft-os percdíjú. Afölött pedig 23 Ft-os. - ha így számolsz, akkor tegyük hozzá azt is, hogy hálózaton belül viszont lényegében ingyen beszélhet (3000 perc) :U

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#21) club1 válasza mukibuci (#20) üzenetére


club1
veterán

Az 5 Ft az nem ingyen, még bőven a költségszint felett van. És ha már felhoztad: Ebben a csomagban a csoporton belüli hívás sem korlátlan, és nem is ingyenes. De természetesen nem akarok vitatkozni veled, csak jeleztem, hogy azért ez a csomag azért nem a csúcs...

(#22) mukibuci válasza club1 (#21) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

milyen 5ft :F a havidíj tartalmaz 300perc beszélgetést hálózaton belül. Semmi sem kerül 5ft-ba...

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#23) mukibuci válasza mukibuci (#22) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

izé 3000 :) lemaradt egy nulla :B

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#24) club1 válasza mukibuci (#22) üzenetére


club1
veterán

Akkor lehet hogy én nem értek valamit ebben a díjcsomagban. Ha jól értem te arra célzol hogy havi 15000 Ft-ért összesen havi 8000 percet lehet meghatározott irányokba beszélgetni? Mert én úgy értelmezem, hogy ha beszéltem mondjuk hálón belül 3000 percet, akkor már az idegen hálózatok hívása díjköteles. Esetleg nem jól értem?

(#25) mukibuci válasza club1 (#24) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Nem jól érted,

1000 perc hálózaton kívül, 1000 perc vezetékes, 3000 perc hálózaton belül, 3000 perc csoporton belül (+ 1000 SMS hálón belül és 1000 SMS hálón kívül) van a havidíjban :K

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#26) club1 válasza mukibuci (#25) üzenetére


club1
veterán

Ebben az esetben nem értem mit akar még a kérdező, hiszen - nem számítva a magas havidíjat - ez a csomag a flottákkal is versenyképes lehet.

(#27) mukibuci válasza club1 (#26) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

pontosan :K de van, akinek semmi sem elég jó :DDD

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#28) Landsmann válasza zsuzsa63 (#18) üzenetére


Landsmann
addikt

Szerintem egy Telenor üzletben kérdezz rá, mert vállalkozásoknak lehet olyan csomag, amivel jól jössz ki. Ilyeneket nem nagyon mutogatnak a honlapon.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#29) mukibuci válasza Landsmann (#28) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

érdekes, a voda mutogatja a honlapon :U fentebb linkeltem is :K

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#30) zsuzsa63 válasza mukibuci (#29) üzenetére


zsuzsa63
csendes tag

Szó sincs arról, hogy elégedetlen lennék, csupán kíváncsi voltam, hogy az elmúlt másfél évben volt-e elmozdulás a mobilpiacon, illetve az üzleti tarifáknál. Tudni akartam, hogy esetleg a másik két szolgáltatónál is előálltak-e hasonló, talán még jobb konstrukcióval, de eddig úgy tűnik nekem, hogy nem igazán. Hangsúlyozni szeretném azt is, hogy az összehasonlítás természetesen csak publikus tarifákra vonatkozhat. A flotta itt nem érdekes, mivel abba vagy be tud kerülni az ember valahogy, vagy nem.

A Telenor oldalán találtam a menedzser tarifákat. A 18 ezres csomag 3 ezerrel drágább, mint a Vodafone Szabadon Plusz tarifa, és a 15 forintos percdíjjal számolva 1200 percet tudok csak beszélni. 1500 perc már 22.500 Ft-ra jön ki, 2000 perc pedig 30.000 Ft-ra, vagyis kereken a duplája annak, amit én fizetek havonta.

A T-mobile ÉnCégem Prémium csomagban 15-22,5 Ft között alakulnak a percdíjak, vagyis egy átlagos 20 Ft-al számolva 1500 perc havonta = 30.000 forint, 2000 perc pedig 40.000 Ft. Tudom, hogy a Telematrix opcióval 5 számot lehet hívni 8 Ft-ért, de vállalkozóként havonta annyi mindenkit kell hívnom, hogy azzal az 5 számmal nem igazán vagyok kisegítve. És ez vonatkozik szerintem a legtöbb vállalkozóra, üzletemberre. Ez az opció legfeljebb jó egy kis tűzoltásra, de nagy csodákat nem szabad tőle várni.

Meglepett minden esetre, hogy ekkora a különbség a három szolgáltató között. Nem hittem volna.

[ Szerkesztve ]

(#31) Benyaking


Benyaking
aktív tag

Hello
Mi tortenik akkor ha veszek egy elofizeteses telefont reszletre es nem fuzetem ezt?

(#33) BAMBOLA1


BAMBOLA1
csendes tag

sziasztok

én a Vodánál vagyok nagyon meg vagyok elégedve, gyors a telefonos ügyfélszolgálat is, szemben a t-mob-al ahol órákig zenélnek, az ügyfélszolgálatok is tömöttek... itt minden gyorsan megy.

[ Módosította: mukibuci ]

(#34) kali válasza BAMBOLA1 (#33) üzenetére


kali
legenda

szi,

ez itt a reklám helye volt? :)
az az órás intervallum nem volt kicsit túlzás? mert én bő 15 éve t-mobile (és jogelődei) előfizető vagyok, és sosem várakoztam még néhány percnél többet! az üzletek forgalmát meg helye és időpontja válogatja, de amelyik szolgáltatónak sok az ügyfele...
a másik két szolgáltatóról sokkal több rosszat tudnék mondani, de szerencsére csak céges szinten, az meg kevésbé zavar, mint a magán előfizetések!

(#35) 1430 válasza kali (#34) üzenetére


1430
senior tag

Ráadásul elég szubjektív a módszere, hiszen itt évente több millió hívásról beszélünk, és szerintem nem rendelkezett akkora mintával (=tapasztalattal), ami alapján a sokaságot objektíven meg tudná becsülni. :N
Ezzel szemben például a belső elvárás az volt, hogy a hívások 65%-át 20 másodpercen belül fogadjuk. Nem szeretném megírni a konkrét eredményt, de az elárulom, a cél teljesült. Vagyis 100 hívásból több mint 65 esetben 20 másodpercen belül jelentkezett az ügyintéző. :K

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#36) otps


otps
aktív tag

A T-Mobile-nál van olyan, hogy ha foglalt vagy, ki vagy kapcsolva és keresnek, kapsz róla SMS-t - jól tudom? (Nem tés vagyok.)

A Telenornal semmi ilyesmi, ez tapasztalat.

A Vodánál?

(#37) Landsmann válasza otps (#36) üzenetére


Landsmann
addikt

Van.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#38) club1 válasza otps (#36) üzenetére


club1
veterán

(#39) otps válasza club1 (#38) üzenetére


otps
aktív tag

Bocsánat. Másképp kérdezem: Telenor pénzt kér érte, míg ha jól értem, a T és a Voda (és a Blue és a Tesco) ingyen adja a szolgáltatást?

(#40) otps


otps
aktív tag

Nagyon alap kérdés, de ugye azt, hogy a telefon bekapcsolásakor kérje a SIM PIN kódját, a szolgáltató honlapján tudom beállítani a SIM-re, nem a telefonban, ugye? (Azért kérdezem, mert jellemző módon nem megy a Telenor Online.)

Ez azért logikus, gondolom, mert ha elveszik a telefonom, és ha a telefon kérné a PIN-t, csak átrakják a SIM-et egy másik készülékbe és beszélhetnek a kontómra.

(#41) club1 válasza otps (#40) üzenetére


club1
veterán

Logikusnak logikus, de a telefonok szoftvere a sim kártyán magán állítja be a pin kérést. Így áttéve egy másik telefonba a sim maga kéri a kódot.

(#42) otps válasza club1 (#41) üzenetére


otps
aktív tag

Köszi.

(#43) ttoem


ttoem
csendes tag

Sziasztok!

Van valakinek ötelete, esetleg biztos forrásból származó válasza arra, hogy mi alapjaán döntik el; vagy ki dönti el; lehet-e valahogyan hatni arra, hogy milyen készülékeket tesznek a forgalmazott készülékek listájába?

Köszi!

(#44) Leelou válasza ttoem (#43) üzenetére


Leelou
tag

Alapesetben mindig az számít, milyen megállapodás köttetik a gyártó és a szolgáltató közt, mennyibe kerül annak marketingje, stb. Sok esetben a gyártók maguk küldenek reklámanyagot, hogy a szolgálató azzal tudja promotálni a terméket. Más esetben (pl. iPhone) még a szolgáltatónak kell fizetnie azért, hogy reklámozhassa az egyébként kínálatában szereplő terméket (azaz eladásával bevételt termeljen magának és a gyártónak is, ami valljuk be, elég abszurd...).

Józan paraszti ésszel így azt feltételezem, hogy olyan készülékek kerülnek a kínálatba, melyek gyártóival kedvező (anyagi) feltételek alakíthatóak ki.

Google Nexus 5 32GB White

(#45) otps


otps
aktív tag

Ha hangpostára futok, rögtön számláz, vagy csak 3 mp után? Vagy ez a kedvezmény csak a Telenornál van (még mindig)?

Magyarországon használ valaki egyáltalán hangpostát? Ti mit csináltok, ha ráfuttok? Ha már fizettetek egy percet, megmondjátok az illetőnek, hogy "szia, örülök, hogy használhattam a hangpostád", legalább hadd fizessen ő is? ;)

(#46) Wendy007 válasza otps (#45) üzenetére


Wendy007
újonc

Elvileg a hangposta bekapcsolása előtt kellene, hogy valami pittyegést hallj és ha akkor leteszed nem számláz. A szolgáltatóknak már figyelmeztetniük kell, hogy a gyanutlan hívó ne fizessen feleslegesen.

(#47) otps válasza Wendy007 (#46) üzenetére


otps
aktív tag

Köszi.

(#48) otps


otps
aktív tag

2 és fél kérdés:

- A hívásértesítő SMS-t hozzá lehet rendelni névhez a telefonkönyvből? A Voda legalábbis SMS-ben küldi a hívásértesítőt, a Telekom, Telenor hogy? Hogy hívják a hívásértesítőt angolul?

- Van-e annyi interoperabilitás a szolgáltatók között, hogy egyik szolgáltató rövid ügyfélszolgálati számát tudom hívni a másik szolgáltató hálózatából is ingyen? Logikus lenne, végülis a másik szolgáltatótól akarják átcsábítani az ügyfelet, nem?

[ Szerkesztve ]

(#49) Glober válasza otps (#48) üzenetére


Glober
csendes tag

- Hívásértesítő SMS hozzárendelése névhez szerintem a telefonodtól függ. Úgy rémlik, ugyanarról a számról jön a hívásértesítő, és maga az SMS szövege tartalmazza a hívó telefonszámát. Akkor pedig beállítható lenne.

- Rövidszámok: ez mindig a konkrét szolgáltató döntése. Azaz pl. a Telenor, ha úgy dönt, hogy ingyen legyenek hívhatóak, akkor a többiek is úgy állítják be. Emiatt van, hogy időnként hálózaton belül pl. ingyen hívható, hálón kívülről pedig normáldíjért. Ezt nem a másik szolgáltató dönti el, mert akkor igen inkorrekt dolgokat lehetne csinálni: lehetne pl. a Telenor ügyfélszolgálat hívása 1000 Ft/perc a T-mobile-tól. De elég sok ügyfélszolgálat (mobil, kábel, telefon, stb) vagy ingyenes, vagy belföldi alapdíjas...

(#50) otps válasza Glober (#49) üzenetére


otps
aktív tag

Félig tudtam követni, de nagyjából értem. Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.