Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Goose-T


Goose-T
veterán

A kinézett autó:
[L]http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3275046&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=[/L]
Holnap megnézem a jószágot. Adjatok tanácsot, mit kell megnéznem rajta, hogy ne fürödjek be vele! Hajrá, írjatok! Minden tanácsot szívesen fogadok! Ez lesz életem elsô autója!
:C

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#2) L3zl13 válasza Goose-T (#1) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Ne vedd meg, akkor tutira nem fürödsz be vele. Járjál gyalog vagy biciklivel, óvd a környezetet. :))

Komolyra fordulva:
Mivel csak egyszer vettem életemben autót, és az is új volt ezért tanácsot adni nem tudok, de sok sikert.

Aki hülye, haljon meg!

(#3) karyo válasza Goose-T (#1) üzenetére


karyo
senior tag

nézd meg, hogy az illesztéseknél, illetve a keréköbölben rohad-e. ha igen, akkudj sokat. szélvédőn vannak-e kis sérülések. csomagtartóban a kárpit alatt rohad-e.
elöl, a motortér ki van-e pucolva. ha igen, az gyanús. nézd meg az olajat.

inditsd be, és nézd meg hogy a kipufogóból milyen szinű a füst. ha látsz kékes füstöt, az nem sok jót jelent.

kb ennyi jutott eszembe.

Enjoy the silence.

(#4) ch.peter válasza Goose-T (#1) üzenetére


ch.peter
aktív tag

Szia, (néhány tanács)

1. Nézd meg a lámpákat, párban ugyanolyan típusnak kell lenniük, ha nem egyformák (pl.:jobb: hella / bal: bosch) akkor jó esélyed van, hogy törött volt a kocsi.

2.: Nézd meg a szélvédőket. Gyárilag ezek is egy gyártótól származnak ha több fajta van akkor törött / feltörték de az is lehet, hogy csak kavicsot kapott.

3.: Nézd meg az illesztéseket, párhuzamosan fussanak, egyforma méretűek legyenek.

4.: Amikor a motort nézed, nézd meg, hogy meleg-e. Ha igen, akkor várj amíg lehűl (beszélgetés/nézelődés, ilyen időben nyitott motortérnél 10-15 perc elég), és utána indítsd / indíttasd be. Nem árt tudni, hogy indul viszonylag hidegen.

5.:Nézd meg a gumicsíkokat az ablakok mellett, ha festékcsík van rajtuk, akkor vsz''gányolták'' javítás helyett.

6.: Elejtett kérdésként (pl.:próbaút közben), kérdezd meg, hogy:
''Aztán lehet neki tolni rendesen?'' ha kimerítő litániát kapsz róla, hogy hogy tép 210-el a kocsi, akkor lehet következtetni arra, hogyan hajtották.

hirtelen ennyi.
De a legjobb: Vigyél magaddal valakit, aki nem érintett a vásárlásban, valamint vigyétek be egy Honda szervizbe, és kérjetek rá egy teljes átvizsgálát (5-10k)

(#5) [amne] válasza Goose-T (#1) üzenetére


[amne]
senior tag

Nézd meg az ajtó illesztéseket, ha más-más a rések mérete akkor törött volt, nézd meg a lámpa búrák kódszámát, ha nem egyezik pontosan akkor törött volt valószínűleg, ablakokkal is tedd meg ezt. Amúgy műszaki részét csak egy szerelő tudja alaposan átvizsgálni, vigyétek el egyhez.

(#6) [amne] válasza ch.peter (#4) üzenetére


[amne]
senior tag

Ennyire lassú nem lehetek :)

(#7) vallas


vallas
őstag

Menjél vele teszt kört,és figyelj a következőkre:
Húz e a kocsi valamelyik irányba, ha elengeded a kormányt, fékezésnél húz e a kormány, tekerd jobbra balra a kormányt,és nézd meg,hogy billeg e a kocsi,meg fékzz jó nagyokat a géppel,nézd meg,hogy a lemezillesztések mindkét oldalon ugyan akkorák e és párhuzamosak e , kékesesn füstöl e a kipufogó, ha igen eszi az olajat.

Most ennyi jutott eszembe!

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#8) Goose-T


Goose-T
veterán

Eddig kösz a tanácsokat, csak így tovább! :C

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#9) nilrem válasza Goose-T (#8) üzenetére


nilrem
tag

nezz be a kocsi ala, ha ott latsz rohadast keruld nagy ivben

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#10) Pacák válasza Goose-T (#1) üzenetére


Pacák
senior tag

Vazze! :) Ami eddig nem volt: nézz be a szőnyegek alá, nem-e rohad, nézz be a csomagtérbe is, ott is könnyen felfedezhető, ha javították a kocsit, nézd meg az összes ajtót, hogy jól zárható-e, próbáld ki az ablaktörlőket is. :)

Nuclear launch detected

(#11) Goose-T válasza Pacák (#10) üzenetére


Goose-T
veterán

Szennylapokat nem olvasok! :DDD

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#12) pharao


pharao
csendes tag

Nagyon jó tanácsokat adtak eddig, ezért én se tudok sokkal többet mondani.
Rákérdezhetsz egy-két tipikus kérdésre, hogy van-e szerviz könyve, és hol volt szervizelve. A belsejét is megnézheted, hogy a kárpitok milyen állapotban vannak, a vezető ülés mennyire van ''kiülve'', illetve van aki még azt is nagyon megfigyeli hogy maga a kormány mennyire fényes azaz mennyire van lekopva, mert ezzel is lehet valamenyire következtetni a tényleges kilóméterekre. A karoszériában azokat nézd meg amiket mondtak, tehát illeszkedések, és rozsda. A rozsda tipikus helyei a küszöb, sárvédő ív, lengés csillapitó rögzitései, elől nézd meg jól a torony csapágynál, és ugy átalában a ''hajlatokban''. Ha bele nézel a motor térba, az a jo ha azt látod hogy rend van. Azon kívül ne legyen olajos sehol, semejik olajtol (motor~, szervó~, fék~, stb) Ha túl tiszta az azt jelenti hogy le lett mosva, az azert nem jó, mert nem fogod megtudni hogy miért mosták le. Azért mert mániákusan szeretik a tisztasságot, és nagyon szépre akarták-e varázsolni az eladásra, vagy azért mert el akarnak titkolni valamijen folyást. Akkor jó ha látod hogy poros, tehát nem anyira tiszta, de mégis kicsit tisztának látszik, mert száraz, és akkor csak minimális por ragad rá.
A lámpákat is at tudod nézni, azon kivül hogy milyen gyártmányuak (amit elöbb mondtak), azt is hogy minden rendesen müködik-e.
Innentöl kezdve még van egy két dolog, de azt már csak tapasztalattal rendelkező szakértő tudja megállapitani. Ezért sem árt elvinni egy mühely be átnézetni, mert ott kényelmesen meg tudják nézni az autó alját is (biztos kiderül hogy volt-e törve), ami árulkodó, illetve megnézik a csapágyak ill. bizonyos alkatrészeknek a ''lógását'' amiröl megmondják milyen állapotban vannak. Illetve még megnéznek egy-két apróságot. Az sem árt ha mérnek egy ''kompressziót'', mert abbol kiderül a motornak a belső állapota.
Ha akarod, már most fel hívhatsz egy honda szervizt, és megmondod hogy ilyen autót akarsz venni, mik a tipikus hibák rajta, amire ügyelned kell, ill. mennyiért nézik át neked.
...
...
Jaaaj!!! Majdnem elfelejtettem a humán részét:
Sose mond ki hogy ez az első autód, és azt se hogy nagyon tetszik és már kinézted magadnak. Ha akarod még azt is mondhatod hogy még kell nézni egy másik ilyet és úgy kell döntened. ( nem árt ha igaz, max tapasztalatot szerzel)
Az a lényeg hogy ne éreztesd az eladóval hogy nálla a labda, mert te más autóra rá se nézel, mert akkor azt csinál veled amit csak akar, még azt is hogy őis el kezd kamuzni, hogy van másik két jelentkezője, és az egyik 100.000 Ft többet ad.
Ne hidd el, mert nem igaz, és ha igazlenne, akkor egésségére, nem olyan ''hu de jó'' ár.
remélem tudtam segiteni.
Sok sikert.

3

(#13) SYZYGY


SYZYGY
tag

Mivel ez egy benzines autó, főleg a karosszériát nézd át, moto hidegben is indulni fog. (vagy ha nem, akkor melegen se nagyon)
Legjobb lenne, ha olyan emberrel mennél, akinek van festékmérője, az biztosan kiszűri, ha törve volt!
Kipufogó végét is megnézheted, ha nagyon kormos akkor eszi az olajt. (jó eséllyel)
És a kartergáz. Azt legjobb meleg motornál alapjáraton nézni.Olajbeöntő sapkánál is, nívópálcánál is.
De ha ''megfog'' az autó, úgyis mindegy miket irkálunk , mert megveszed! :D
Sok sikert hozzá!

''A hullák olyanok, mint Te vagy én, csak halottak.''

(#14) Gab


Gab
senior tag

jó hozzászólásokat írtatok
DE

rosdásodás megengedett a hátsó kerékíveknél, estleg küszöbnél.
ha máshol találsz, motortér, csomagtér, szőnyeg alatt, akkor nem valami fényes az autó, én hagynám
Japán autó, a biztosító jól fizet rá, úgyhogy 99.99% hogy törött volt. Kérdés h mennyire.
hogy mennyire volt törve, és hol, azt festékvastagségmérővel lehet kimérni (eredetiségvizsga)

Még egy hozzászólás: Japán autót én nem vennék 7éves kor felett

Ki kell fogni.
Hajrá!

(#15) Agyasima


Agyasima
senior tag

Hmmm.........
Nekem gyanús, hogy nem írják mennyi van benne. Én csak annyi tanácsot tudok adni, hogyha tucc vigyél magaddal szakit, lehetőleg ismerőst, mer ő a pedál kopásokból, és egyéb jelekből is meg tudja állapítani, ha visszatekerték a km órát.
(de persze a helyszinen is kiderülhet, ha már 150e km van benne....)

toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

(#16) F7


F7
tag

Arra figyelj, hogy használtautót nézel, tehát:

1, nem vadiújat, úgyhogy ha van rajta valami kis bizgere, nem azt jelenti, hogy szar
2, nem vadiújat, tehát ha van rajta valami kis bizgere, azt jelenti BÁRMI lehet

Japán verdáknál a motor jó szokott lenni, de aranyszabály: ritkán van vele gond, de ha van, akkor tövig.

Japán verdáknál a ''külső elemek'': lökhárító, tükör, mittuomén általában nagyon drágák! Egy lökhárító elérheti a 200e Ft ot simán

Tehát: nézd meg a motort, sokat nem fogsz látni rajta. Vidd el egy Honda szervízbe, megnézik a főbb (drága) alkatrészeket, ha csere, akkor csere

Javaslom, hívj fel egy Honda alkatrész üzletet, kérdezz rá mennyibe kerül: vezérlés csere (szíj), generátor, bordásszíjak, stabilizátor stb

Így, ha a szervíz 2szer drágábban akarja mérni, őket is meg tudod fogni.

Ált igazság: japánautó szervízes nem él meg, motor, elektronyik jó.... ha egyszer bertévedsz mégis, ahogy írtam..tövig :) (persze van kivétel is)



Fickó! Fekszessz!

(#17) Yaye válasza ch.peter (#4) üzenetére


Yaye
őstag

A nem egyforma fényszórók nem feltétlenül jelentenek törést, ugyanúgy kaphatott kavicsot, mint egy szélvédő. (nekem is ezért kell hamarosan cserélni a baloldalit)

És javaslom hogy a szervizben átvizsgáláskor ne csak fölemeljék és manuálisan szemrevételezzék, hanem tegyék föl padra is, mert egy garnitúra lengéscsillapító (beszereléssel) sem olcsó mulatság, nem árt tudni hogy számíts-e rá. A karosszériajavítások ára pedig eleve horror, szóval egy kicsinek tűnő átrozsdásodás is komoly terhelő adat a pénztárcádra nézvést, és így erős árengedményt feltételez.
Figyelj a váltóra, minden fokozatot könnyen, akadásmentesen vesz-e, különösen az egyes-kettest, főleg visszaváltáskor, valamint hogy állóhelyzetben, üresben a kuplung ki-be nyomásakor hallasz-e hang-változást, darálást, kopogást. Egy kinyomócsapágy cseréje még nem a világ, de egy csapágyas, vagy váltási nehézségekkel küzdő hibás váltó javítása egy újabb kis vagyon lehet. (Ez persze inkább csak százezres nagyságrendű kilométer futás után fenyeget)
Az olajfogyasztást nem lehet szemrevételezéssel megállapítani (maximum a füst színéből, bár így télidőben, szabad ég alatt minden kocsi füstje látványos), de a hengerek állapotát föl lehet nagyjából mérni ha a vizsgálatkor csináltatsz kompressziómérést, ez azért is ajánlott mert ha jól tudom a hondákat (ugye jól vettem ki hogy azt néztél ki?) szeretik agyonhajtani.
Ha a motor le van mosva az még nem baj, sőt akár gondos tulajdonost is jelenthet. Természetes hogy eladás előtt sokan szervizelik a kocsit és akkor jobb esetben kijár egy motormosás is. Ha viszont a cucc nincs tényleg láthatóan jól karban tartott, tip-top állapotban akkor az első utad úgy is a szervizbe kell vezessen egy elővigyázatossági komplett időszakos szervizelésre.

Használtautónál fokozottan érvényes az Ökölszabály miszerint az olcsó a drága!

sok sikert!
Yaye

(#18) tildy válasza Gab (#14) üzenetére


tildy
nagyúr

Faterom vett egy 17 éves corollát.Semmi baja:)

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#19) F7 válasza F7 (#16) üzenetére


F7
tag

most látom, nincs kiírva mennyi van benne.

Ez eleve gyanús, lehet, hogy egy fényév...

Kormányt nézd meg, mennyire fénylik. Ha matt..akkor már csere is volt, vmennyire fénylik egy 94es szerkér kormánya

Váltógomb fénylik-e..ugyanaz a játék, mint a kormánynál

Váltó ''bőr'' zsákot nézd meg, vadiúj? Az sem jó..ugyanaz, mint a kormánynál.

Tehát, ha nagyon fénylik, nem jó, ha nagyon nem fénylik, nem jó (csere volt)


Mivel nincs km..nézd meg a műszerfalat, mennyire mozog, lötyög. Ahhoz, hogy visszatekerjék, áltban le kell bontani a műszerfalat.

Gumi kopást názd meg! Ha nem szépen kopik, nem jó a futómű.

stb stb stb

(UI.: én nem venném meg, nagyon úgy látom, hogy ''élénk'' piros, azaz nem metál. Egy ilyen piros szín javítását soha nem veszed észre..metálfényt fújni már macera)

Fickó! Fekszessz!

(#20) tildy válasza tildy (#18) üzenetére


tildy
nagyúr

Igaz ő az autófényező ismerősével ment megszakértenia kocsit...A trabantunk után igazi álom:)

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#21) nilrem válasza F7 (#16) üzenetére


nilrem
tag

Offolnek egy kicsit!
1,5 M-ig akarok dieselt venni, a gazdasagossag miatt dontottem a diesel mellett. Soha nem volt ilyen kocsim melyik markat erdemes megnezni, es mire kell figyelni?
Telen tenyleg nem indul a diesel?

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#22) Goose-T válasza F7 (#19) üzenetére


Goose-T
veterán

Faterom festô, kocsikat is szokott festeni otthon, szerintem a festékhibákat fel fogom ismerni.
Amúgy kösz minden eddigi jó tanácsot! Ezek után már én fogom átverni az eladót! :DD

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#23) nilrem válasza Goose-T (#22) üzenetére


nilrem
tag

Ha nem surgos a vetel csinald azt, hogy mondjal neki 100-al kevesebbet es add meg a szamodat, hogy ennyiert barmikor elviszed, ha nem tudja eladni o fog felhivni! Az ido penz! :C

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#24) SYZYGY válasza nilrem (#21) üzenetére


SYZYGY
tag

Opelt NE, ford diesel is feledhető. Elfogult vagyok kicsit, mert most adtam el a 14 éves audimat, de én személyautót nem vennék csak audit. ( mégegyszer írom vmennyire elfogult is vagyok, de az audi előtt is volt nekem 4 diesel-em)
Nagy , kényelmes, biztonságos.
A japcsi autók is szóba jöhetnek de azokról nem sokat tudok, viszont szerelő barátaim szerint a VW, a peugeot, a merci , és a japcsik tudnak normális diesel motort gyártani

''A hullák olyanok, mint Te vagy én, csak halottak.''

(#25) behappy válasza Goose-T (#1) üzenetére


behappy
aktív tag

vigyél magaddal festékvastagságmérőt és mérd végig, majd' az összes honda meg van/volt törve. Amugy meg szerezz egy jo autoszerelőt, adj neki 5-10 rongyot és vidd magaddal, hogy nézze meg ő is, és a próbaut a műhelyig meg vissza legyen, hogy átnézze. Kb ennyi.

(#26) nilrem válasza SYZYGY (#24) üzenetére


nilrem
tag

Hu baszus, pedig pont egy opel vectra-n gondolkodtam. Miert rossz az opel. Ford escort-ban ultem hat rohadtul nem tetszett, hogy tok sokat kell varni amig indithatod a gepet!

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#27) szekera válasza Goose-T (#22) üzenetére


szekera
csendes tag

Ökölszabályok : 1. festékmérő ; 2. illesztések + hézagok ; 3. rozsdakeresés a felsorolt helyeken ; 4. kormány + váltó ''simasága a leírtak szerint ; 5. szervízkönyv + átvizsgálás + kompressziómérés + fékpad stb. ; 6. akudni kötelező !!! min. 100E
Ha komollyá válik a dolog feltétlenül nézesd meg szervízben ! max. 5-10 ruppó ! ennyit simám megér hogy nem utána derülnek ki dolgok az autóról
+ kalkulálj bele egy vezérműszíj cserét , amit használt autónál alapice javasolnak a szervízben is !!!
japán autó => gondold meg ! ha szervíznelned kell , drága lesz !!!

(#28) SYZYGY válasza nilrem (#26) üzenetére


SYZYGY
tag

Mert nem indul be hidegbe.
Ha gyorsan akarsz indítani, akkor pl: nissan primera ( a japcsik gyorsizzításúak)
Opelnél az 1.7 td isuzu motoros az, ami ér vmit, de a kasznija azoknak is épp olyan gáz.
nézz meg egy audit(ülj bele, próbáld ki stb), meg egy opelt... nem csak a nevet kell megfizetned, minőséget kapsz! (persze belenyúlhatsz bármibe)

''A hullák olyanok, mint Te vagy én, csak halottak.''

(#29) nilrem válasza SYZYGY (#28) üzenetére


nilrem
tag

Audi gyorsizzitasu?

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#30) SYZYGY válasza nilrem (#29) üzenetére


SYZYGY
tag


Nem. De jobban beindul egy VW/audi motor 18-as kompresszióval, mint egy opel

vagy ford 22-essel. A kidolgozás precizitásáról nem is beszélek!
De ha idetéved ...asszem Szeke, ő a japán autókról is leírja, hogy igen jók! (és igaza is van :C)

''A hullák olyanok, mint Te vagy én, csak halottak.''

(#31) Gab válasza tildy (#18) üzenetére


Gab
senior tag

Mint már mondtam ki kell fogni.

Nekem 94-es Colt-om volt.
Váltó, kormányműre cserét mondtak, mivel nem érdemes/nem lehet javítani.
A váltót lehetett volna, csak rohadt drága lett volna.
Ja és szépen körbe is volt már biztosítózva. Nem nagyon, csak mindenhol egy kicsit.

mindig vannak kivételek, ezt mindenki tudja

(#32) Gab válasza nilrem (#21) üzenetére


Gab
senior tag

Ha Opel, akkor Isuzu motoros legyen
Amúgy a francia dieselek nagyon jók.

(#33) nilrem válasza Gab (#32) üzenetére


nilrem
tag

Lehet, hogy jok de a franciat azt nagy ivben kerulom!
Egyik kollega nagyon megszivta a mult telet egy 2 eves 206 geppel.

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#34) Gab válasza nilrem (#33) üzenetére


Gab
senior tag

206-al sok baj van az tény

Renault Clio, Laguna, Megane, Peugeot 306, de ezek lehet hogy nem férnek bele az árba

(#35) SYZYGY válasza Gab (#32) üzenetére


SYZYGY
tag

Szerintem inkább írd azt, hogy a peugeot dízel ELÉGjó.
A renault az ....modjuk így: nem igazán.
Viszont a peugeot-nak a ''kivitelezése'' ...háát hagy némi kivánni valót maga után. talán a 406-os amit jónak mondanék. De a kollega 1.5millét szán rá ami nem takarja el a 406-os dízelt.
A VW 1.9TDI motorja nagyon el lett találva. És tették elég sok autóba pl. VOLVO 460, ami szintén egy egy jó választás lehet. Az még igazi VOLVO. nem S, V, meg mittudom én milyen.

''A hullák olyanok, mint Te vagy én, csak halottak.''

(#36) yerico válasza SYZYGY (#35) üzenetére


yerico
senior tag

Hát igen, dízelből csakis PUG dízelt, esetleg, ha nagyon muszáj, jöhet a VW is, az 1,9TDi tényleg jó, csak lopják, mint a disznó. A legtöbben azonnal le is szedik a TD feliratot, és helyette 1.6i-t tesznek rá.
Kollégám az 1,9TDI-t cserélte egy Volvóra, azt mondta, nem tudott tőle aludni, mert nem tudta, övé-e még az autója, vagy már egy szerb paraszt ül benne - azaz ellopták-e már. Azt mondják, kétféle VW TDI van: már ellopták, vagy el fogják lopni.

(#37) F7


F7
tag

Ha kintről behozott autó, és német, akkor nem ajánlom megvételre.
Aki jár a németekhez, tudja, hogy vezetnek.

1.9TD motoros Golf úgy hagyott állva 180nál, hogy csak néztem...

Szóval, német addig ynomja a pályán, amíg lehet. Ez pedig nem szokott jót tenni az autónak.

Pözsókról csak rosszat hallottam, nem ajánlanám ezért senkinek. 206, 307 egy rakás.....


Ha kintről jött, akkor

1, vagy fényév van benne
2. totalcar volt...

A legjobb buli, ha olyan autót hoznak, aminek a küszöbje megreccsent. Azokat kint nem lehet forgalomba helyezni..megveszik 100ért, hazahozzák, kikalapálják és elnyomják 1.7milláért szó nélkül.

Sajnos ez van :((

Nagyon meg kell nézni minden német/francia autót..német dízelt németektől...soha... láttam már 2 éves TD-t 250e km el...

Japán autókkal pedig nagyon szeretnek biztosítózni. Ha csak kis ''koccanások voltak'' akkor még nem lenne baj, de valahogy mindig úgy ''szokott'' megtőrni a japán autó, hogy még lábon el tudjon menni a szervízbe, és sokat fizessen a biztosító..hogyhogy hogy nem :(

Ez viszont nem tesz jót az autónak....

Fickó! Fekszessz!

(#38) Gab válasza SYZYGY (#35) üzenetére


Gab
senior tag

egyik haver nagyon Peugeot-os, ő azt isteníti. Volt már neki 205, 405, most meg 307 van neki. Mindegyik természetesen diesel
diesel-ben nem vagyok otthon, de az Renault-ról nem hallottam még rosszat
lehet azért mert kevés embernek van körülöttem
Nekem Laguna-m van. Nagyon beleszerettem. Csak benzines. Város 10l
autópálya 140Km/h 7 , 7.5l
kolléga mennyen ki autóért, én is azt tettem

(#39) nilrem válasza Gab (#38) üzenetére


nilrem
tag

Hasznaltan kitol?
maganszemely
hasznaltautokereskedo?
markakereskedo amiket beszamit auto

Az élet a legjobb játék próbáld ki!

(#40) _Volkovy_ válasza Goose-T (#1) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Ááá ez nekem is tetszene :)

(#41) Cane válasza yerico (#36) üzenetére


Cane
őstag

Egy tapasztalt seggfej tolvaj biztosan meglátja, hogy az nem benzines hanem diesel (pl. műszerfalról, kipufogó) vagy esetleg már korábban kifigyelte a kocsit. A legjobb megoldás a rejtett (gyújtás) kapcsoló elhelyezése lehet.

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.