Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) MikeWazowski válasza Tigerclaw (#50) üzenetére


MikeWazowski
veterán

haha ;] :B ;)

A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.

(#52) vence


vence
junior tag

Elég nevetséges, hogy annyiért el lehet adni ezeket a vackokat, amennyiért már elfogadható autókat is kapni!

Ha kerékpár, akkor rendes ...
valahogy túl kényelmesek lettek az emberek ...
a kerékpárt tekerni kell (-ene!) ... ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#53) dionaea


dionaea
őstag

Szerintem jók az ilyen cikkek a Mobilarénán. Nem kell foglalkozni a károgók mit nyekeregnek.

(#54) Bog válasza vence (#52) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Ne haragudj, de próbálj kilépni a saját élethelyzetedből. Vannak emberek, akik kerékpároznának örömmel, de lehet, hogy nem tudnak felmenni a Rózsadombra, mert:
- esetleg idősek
- esetleg van valami mozgásszervi problémájuk (nekem speciel mindkét térdem be van gyulladva)
- esetleg egy tárgyalásra igyekeznek a tiborczközeli akárkihez és nem akarnak izzadtan beesni
- esetleg lusták, de annyi tudatosság szorult beléjük, hogy nem ülnek autóba

Az ebike létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen. Ennek a terméknek a létjogosultsága már nem az, de ebből levonni egy általános konklúziót és tenni egy sarkos kinyilatkoztatást számomra nagyon egybites.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#55) blueye válasza Bog (#54) üzenetére


blueye
veterán

Szvsz túlzol az egybittel :)
Mennyi érzelmet váltott ki ez a teszt... a C29-re ránéztél?

(#56) vence válasza Bog (#54) üzenetére


vence
junior tag

Ok!
Hajlamos vagyok szélsőségesen fogalmazni ...
pedig rég elfogadtam az ebike-ok létezését.
Az említett helyzetek pedig indokolják is a használatát.

De az abszolút irreális árazás, az nagyon áll! - szerintem.
és nem csak ezekre! ;]

Mi a helyzet a - moto g24 - tesztjével ... ??
(de már inkább a - G34 5G - lenne aktuális az talán érdekesebb, mert biztos lesz szolgáltatóknál is.
De már az új Fusion-t is láttam szolgáltatónál, igaz nem magyarnál.

(#57) nalaca000 válasza Tigerclaw (#29) üzenetére


nalaca000
tag

https://premiumkerekpar.hu/elektromos-mtb-kerekpar/8-39-totem-carry-pro-29-mtb-elektromos-kerekpar-applikacioval.html#/4-meret-18/29-szin-vilagoskek

https://premiumkerekpar.hu/elektromos-mtb-kerekpar/18-76-totem-mont-blanc-29-mtb-elektromos-kerekpar.html#/6-meret-20

A világ egyik legnagyobb problémája, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg mindenben kételkednek!

(#58) Napfénysüti válasza Neck (#11) üzenetére

Ezeken a 150 kilós gyártó által megadott teherbírásokon mindig fennakad a szemem a kínai bringáknál. Elnézve hogy rendes gyártók sokkal minőségibb alkatrészekkel nem mernek 110-120 kg fölé menni finoman fogalmazva is szkeptikus vagyok.

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#59) Bog válasza vence (#56) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

G24 már készül. Fusiont még nem kaptunk.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#60) morcosharcos válasza Bog (#7) üzenetére


morcosharcos
tag

Nagyon jó teszt lett, köszönjük szépen!

Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”

(#61) morcosharcos válasza Bog (#54) üzenetére


morcosharcos
tag

Szív- meg keringési betegek elég sokan használják itthon, nekem pl van olyan szívelégtelen ismi, akinek a szíve nagy valószínűséggel a pacemaker mellett is leállna egy hétköznapi, 1-2 órás városi bringázás keringési terhelésétől is, rásegítéssel viszont le tud tekerni mondjuk fél órát, és legalább szinten tudja tartani a betegségét, sok sétával, meg ezzel az e-bikeolással. Szóval nagyon is van létjogosultsága, szerintem is.

Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”

(#62) Tigerclaw válasza vence (#52) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Igen, ha kerékpárként szeretnék eladni, vegyék le róla a “gáz kart”. Nézzék meg úgy mennyit adnak el. Nekem csak egy Fiido D4S van, a súlya kevesebb mint a fele ennek, és nem fatbike kereke van, aminek a hajtása extra nehéz, de mikor lemerül az akku, érezhetően nehéz hazahajtani ezt is.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#63) Tigerclaw válasza Bog (#54) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Az ebike-nak valódi piaca van a sportolás mellett, sőt a sport célu használat a másodlagos, ahogy a normál kerékpároknál is, de ez olyan egy Hummer a városban. Borzalmasan túlhízlalt, szinte nélkülöz bármilyen mérnöki tervezést. Ez egy tank, egy tank gyenge alkatrészekből összeállítva.

Tudom, az elérhetőbb árú ebike-ok szinte mind ugyanezeket a brandless, vagy budget brand alkatrészeket tartalmazzák, ahol a csúcs a Shimano ultra budget tourney váltórendszere, de hogy valaki felhízlalja súlyban ennyire és azt mondja mehetsz terepre az felelőtlenség. Tudom szinte minden ismertebb ilyen márkának van ilyen modellje és azokat hasonlóan elitélem, nem csak ezt. Ez egy termék aminek nem kellene léteznie, főleg nem ebike-nak nevezve.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#64) morcosharcos válasza Tigerclaw (#62) üzenetére


morcosharcos
tag

Némelyikre rá is van már írva, hogy lemerült akksival csak sík terepen ajánlott tekerni vele, mert akkora plusz terhelést rak az ízületekre meg izomzatra (általában is, ha le van merülve, meg főleg emelkedőkön vagy egyenetlen terepen).

Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”

(#65) Bog válasza Tigerclaw (#63) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Szerintem ugyanerre a konklúzióra jutott a cikk és a videó is ;)
A jó hír, hogy az értelmes kategóriából is jutott tesztcucc nyomatékszenzorral és tényleg használható és veszélytelen kivitelben.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#66) Elk_hound


Elk_hound
tag

Ennek az eszköznek kifejezetten Magyarország a célpiaca.
Mindenki tudja róla hogy nem kerékpár, viszont a rendőrnek ezt nem kell észrevenni, így nem szükséges dolgozni az ügyben.
A felhasználó cserébe mentesül a jármű valódi jellege miatt amúgy fizetendő közterhek alól. :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.