Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sirandrish


Sirandrish
legenda

Én egy 10 euro körüli árat várok.
Imádtam az első részt, és ezt is biztos végigviszem majd, de a mostani játéktempóm mellett (évente 2 játék kb), annál többet nekem nem ér :B

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#2) homerhamm válasza Sirandrish (#1) üzenetére


homerhamm
addikt

Abból az egyik az EAFC? ;]

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#3) Sirandrish válasza homerhamm (#2) üzenetére


Sirandrish
legenda

Oh hát azzal is napi 3-5 meccset letolok oszt annyi :D
Semmi komoly :N

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#4) yanna


yanna
őstag

"Jó" kis vágóhíd... :Y

(#5) beyruth82


beyruth82
veterán

Én kb a 3. bossnál feladtam a játékot. Számomra túl nehéz volt. Egyébként tetszett nagyon csak nehézségi fokozat választót tehettek volna bele.

(#6) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

Én nem gondoltam volna, hogy meg fogja állni a helyét, annyi minden szólt ellene. A mai elvárásokhoz képest játék-mechanikailag ez egy szög egyszerű, már-már primitív valami, ami 10 évvel az előd után jött ki egy teljesen másik fejlesztőcsapattól, miközben az eredeti csapat megalkotta az "igazi" folytatást (Dying Light), benne mindavval az evolúciós fejlődéssel, amire amúgy a játéknak szüksége volt a fennmaradáshoz. Ez a játék gyakorlatilag olyan, mint a Callisto Protocol, mégis az egyik bukott, a másik meg most van túl a 7 millión...

Grat a Dambuster-nek, valamit nagyon eltaláltak. :C

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#7) Dilikutya válasza TESCO-Zsömle (#6) üzenetére


Dilikutya
félisten

Nincs azzal az egyszerűséggel az égvilágon semmi baj, az első rész is elég faék volt, mégis szórakoztató. Bár néha le tudott ülni, mint a legtöbb nyílt világú játék általában.
Én kipróbáltam "csúnya forrásból", teljes árat biztos nem adnék érte, de annyit mondjuk semmiért, ha beesik 10€ környékére, akkor beszélhetünk róla. A tesztelését hamar feladtam, mikor kb. 2-3. indításnál a játék csak abszolút low megjelenítéssel volt hajlandó futni, miközben a beállításokban nem az volt. Amúgy egészen baráti a gépigénye, egy 4GB-os RX570-nel is be lehetett állítani szépre 4K mellett úgy, hogy már játszható is legyen. Tippre egy 8GB-os ugyanilyen kártyával még simábban menne.
10€-nál, meg néhány patch múlva, újra neki esek, zombikat darálni mindig öröm, és ne tegyünk úgy, mintha sok ilyen AA játék lenne.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#8) TESCO-Zsömle válasza Dilikutya (#7) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Általában az egyszerűséggel -kiváltképp AA és AAA szinten- az a baj, hogy kevés. Főleg nyílt világot tölteni, mert repetitívvé válik. Ezért van az, hogy sok nagyonrégi zsáner vagy evolválódott, vagy egyszerűen kikopott és max ilyen remaster-ek szintjén van még jelen. A Techland is látta, hogy amit a Dead Island tudott az már kezd elfogyni, ezért nyúltak a parkour-hoz, hogy új életre keltség a zombi henteldét, ebből lett a Dying Light, ami ugye kizárólag azért nem Dead Island, mert az IP maradt a DeepSilver-nél.

Ezért is mondom, hogy le a kalappal a Dambuster előtt, hogy képes volt annyi hangulatot belepakolni a játékba, ami ellensúlyozza a játékmenet egyszerűségét és megtölti az amúgy annyira nem kicsi nyílt világot. Nyilván ehhez kellett a helyszín és a karekterek is, mert ezt egy nevenincs szigeten nehéz lett volna eljátszani, de épp ezért zseniális a maga módján ez a kis gamma.

Ugyanakkor ellenpéldának ott a Callisto. Ahhoz a játékhoz még 20-30 millió kellett volna, hogy ne ugyanaz a boss legyen 4x a játékban meg kicsit csiszoltabb legyen a technika megjelenéskor és akkor az is tudott volna valamit, mert amúgy a színészi játék és a megjelenés csillagos ötös volt, tisztán látszik hova ment el a pénz. De anno a Dead Space is azért lett elkaszálva, mert a játékmenet elfogyott. Próbálták még a Co-Op-pal menteni, de az meg pont az atmoszférikus horrort ölte meg.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#9) Dilikutya válasza TESCO-Zsömle (#8) üzenetére


Dilikutya
félisten

Call of Duty, Far Cry sem agysebészet. Ráadásul a Far Cry is tele van ismétléssel, rengeteg repetitív feladat van benne.
Assassins Creed ugyanez. Az újak nem tudom, de a Black Flag biztosan, a sztori nem is lenne olyan sok, de muszáj a hajót, felszerelést fejleszteni, mert anélkül nincs esély, ezeket meg csak sok mászkálás, hajzóás útján lehet. És minden mellékes ugyanolyan. Van egy rakás láda egy vízparton, másik rakás a víz alatt.
De igazából milyen bonyolultság is kell? Én jól elvagyok a Call of Duty-k küldetéseivel, a Far Cry is jó küldetések terén. A GTA, RDR azért szerintem kirívó eset a nyílt világúak között, azokra többet is költenek, mint az átlag AA játékokra, nem csoda, ha tömve vannak tartalommal, élettel.
Engem pl. a parkour nem izgat, de több trancsírt elviselnék, végre rendesen megcsinálva.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.