Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) titetoyz


titetoyz
tag

Egy olyan problémám lenne, van egy saját hálózatom, modem-wifi-pc-laptop alapon.
TP-Link routerrel van megoldva a történet, és Pickupos kábelnet jön. Minden tökéletesen működik.

Ismerősömnek ugyanilyen hálózata van, annyi eltéréssel hogy más modeme van, újabb, a pickup kötötte be.

IP-cím kiosztás beállítva, DHCP beállítva, Modem-router jól összekötve, összerakva.

2 utcával arrébb lakik tőlem, ugyanolyan internetkapcsolattal rendelkezik, de neki sokszor elmegy, nem működik a net. Hálózatot talál, tud is csatlakozni a wifire, de nem tölt be semmi weboldal, se semmi. Ez kb mindig újraindítás után elmúlik, de akkoris idegesítő mindig újraindítgatni.

Mi okozhatja ezt a hibát?

(#2) 4Grider válasza titetoyz (#1) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jellemzően ilyen problémát a nem megfelelő jelszint okoz. Ha bemész a UPC topicjába, ott a topic összefoglalójában találsz egy leírást arról, hogyan lehet diagnosztizálni a kábelnetet, ha valami gond van. Ennek első lépése a jelszint ellenőrzése a szolgáltatói modemen.
Ja és nem nyitunk új topic-ot saját/egyedi problémánk megvitatására...

[ Szerkesztve ]

(#3) kabelmania27 válasza titetoyz (#1) üzenetére


kabelmania27
félisten

ITT vagyITT választ fogsz kapni a kérdésre.
Ha a szolgáltatódnak van topikja felteheted a kérdést a megfelelő témában.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.